boomer_man::nice. limo::lite kladdiga, men helt ok..kan vara för att jag har lite svårt för precis den stilen
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
lööv:: nej jag är inte tappad, hade jag varit tappad hade jag propsat alla dessa tramsgrejer som postas
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
http://img407.imageshack.us/img407/7928/nightsketchgo5.jpg
MRJOSEF Du kan inte vara seriös med den där skissen`?
fURb nej..meskker P24 tydligen är du tappad, du kanske ska tracka ner på rätt person nästa gång...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mrjosef okey börjar la bli lite bättre sen innan men K:et e fucked up å E:et e för långt bort från rästen
Ingen mera rosa banner
HAHAHA! XD så jävla kul att någon som verkligen suger sitter å langar råd... that just cracks me up... XD "okey börjar la bli lite bättre..." HAHA!
´
Razamannen s skiss
--------------------------------------------------------------------------
på imageshack tar du länken där de står direct link to the image eller nåt å så skriver du nåt fint här på whoa markerar klickar på den lilla fina kedian i textrutan å klistrar in länken i rutan som kommer upp
Ingen mera rosa banner
Men vafan chilla :( Ja e nybörjare ! Det har väl ni med vart ? Eller nej, jag glömde ! Förlåt.. de e ju WHOA!, ALLA är hjältar !!!
lär er behärska enkla bokstäver istället, blir 10 gånger fräschare än new york, oldschool, wildstyle bokstäver......
All bitches on the line
monstret.. :) länka nåt du gjort :D en skiss då eftersom de e skissession ;)
Monstret.. okey inte för att jag brukar vara sån men låt mej se dessa vanliga bokstäver då
Ingen mera rosa banner
http://i15.tinypic.com/4m9fqtz.jpg kan väl bidra med något
All bitches on the line
MONSTRET P25 det var bland det fulaste som postats här . skulle det va en top 10 på fula skisser skulle nog din va en stark 8 lr nåttsånt
Waaaariooorrsss, come out to plaayyyy-aayyyyy
Cause I got lyrics and you ain't got none So if you come to battle bring a shotgun
Tycker det va rätt okej. men aja smaken är som baken.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lööv::jisses..
alla toys gillar wildstyle så
All bitches on the line
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla!
enu en
skiss i min lilla tråd
Ingen mera rosa banner
koob gjorde en bild åt en polare på festen i lördags. Lite slarvigt så där när man är "skakis" ;)
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
Känns som gräs kan sina grejer, fett snyggt, det andra också på din fotolog :)
now you know.
gräs.:riktigt grymma grejer dude! shyssta fills på dina pieces!
gräs var riktigt feta grejer! addar fotologen som fav!
Redaktionen
2007-08-28 14:39
Gräs var aptight, fattas bara att Fader och Meskker ska kucka ihop något, sen är jag också sugen på att posta något - utöver det så känns tråden relativt död.
GRAFFITI IS DEAD :D
sain-one softa lite me prickarna i piecen..och sluta spitta i east mdl ait
Well all I need is my 40, some Buda and my Timbs my biggity black benz with them 19 inch rims...
furb>vad snackar du om?vadå spitta?
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla!
tändargas- asså vad yrar du om? old school graffiti är fan det snyggaste! vette fan om alla nya målningar e snygga. visst det finns många fina men old school klår många målningar
atention hoes!
alla får vel tycka va dom vill
300 xD
Länk! inte haft tid/ork så den här har vart oklar gaaalet länge, tills idag;)
Du kan sluta läsa nu, allt viktigt är sagt.
NicoelRico P14 : Jag vet inte, jag vill såklart doppa men jag vill ju typ kunna göra det ofta hajjt, så jag menar, förhållande o mycket doppa, feelin' me?
Pure landed in tha woods.. :)
kommentarer?
det e bara att vända ryggen till o avlägsna sig..
kommentarer?
nice asp schyssta färger du hade.
fel länkad.
Smiley_Fol Nej den andra var mycket bättre. Betydligt mer intressant än den första.
Cause I got lyrics and you ain't got none So if you come to battle bring a shotgun
-ASP- P18 Man ser på ditt fyll och på bakgrunden att du kan teckna och välja färger. Men jag gillade verkligen inte formerna på bokstäverna, skulle skissen vara med andra färger och annan bakrgrund skulle jag ogilla den. Men somsagt, du kan rita och välja färger, de är kanske bara jag som ogillar bokstäverna.
"Vafan är grejjen med att inte kunna stava?"
Fatcap?!!? huh? skiss som jag slängde ihop för att driva med Fatcap "tävlingen", sen visade sig kvaliten på skisserna vara ganska hög men tävlingen gick det ju åt helvette med som vanligt...
ska slå på med en skiss ikväll som jag lägger upp imorn, finns det nåt förslag på tema.. :D lite kärvt på den fronten idag, pissigt väder och pissig dag..
Säger som någon längre upp ! Kan ni inte släppa oldschool stilen nån gång.. Man ser att folk sitter o baitar oldschool letters från nåt jävla alfabet eller liknande! När ska ni komma på någe mer eget. Kan ju inte vara kul att sitta o skissa samma stil hela tiden, + att det är 4000 andra här på whoa som kör samma skit
C.R.E.A.M.