herr_berg och övriga rävar har helt rätt, det är på tok för mycket skit som länkas i tråden
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
va så jävla negativa då, jag kör mitt race oavsett vad ni säger? så BLOW ME !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
missforstå mej rett, jag tycker folk godt kan legga up skissor, men da menar jag skissor folk själv ar ganska nøyd med, jag sejjer inte at alt i denna tråden ar skit, men tror monga kan bettre enn dom postar her;)
The Norwegan Asshole!
"Blow me twice mathafakka" ?? av vilken anledning lägger du upp dina skisser trots att dem är väldigt fula, och inte alls uppskattas? som redan är sagt några inlägg före mitt, skärp er. lägg inte upp allt som görs. lägg upp det som är snyggt. blir så sjukt tråkigt att klicka sig igenom 5000 skisser för att förhoppningsvis om man har lite tur med sig finner ett fåtal schyssta grejer. med största sannolikhet ca 1 per 1000 postade skisser. bara löjligt.
de första skisstrådarna var det mer klass på. varför inte fortsätta i de banorna? visst att man utvecklar stiler osv. men all utveckling är ju inte snygg, så håll er till det som faktiskt är snyggt.
håller med att folk verkar lägga up sånt som dom själv inte äns tycker är snyggt.. skulle vara roligare iaf alla la upp det snyggaste dom gör och inte saker där det står tex. "inte mitt bästa" . PEACE!
whatever respekt :D haha , men posca vore inte helt fel :P
LandPlage P2 såg riktigt rungt ut.. gillade hela helheten med charactern fortsätt så! :)
thnx boii;)
The Norwegan Asshole!
Den som sa att kunskap var lätt att bära, har aldrig bärt 50st lexikon!!!
http://www2.speedyshare.com/data/919638946/5525188/73846165/P8150001.JPG Blev lite fel på den ovan! Sorry
Den som sa att kunskap var lätt att bära, har aldrig bärt 50st lexikon!!!
LandPlage P2 - kollade dina foton. soft alltså, din utveckling från 06 - 07.. keep it up män!
..
Klockan du är grym, gillar den cleana stilen ;b jag suger qk fortf :P fast jag lärt mig själv iaf :P
bubbles från canen va ruskigt ballt YARD XD
localareagraffw0rk .. uppmuntra inte till att fler ögon måste blöda..
..
KL12::du har jävligt ren stil, + att dina tags är ruggigt sköna. Yard:: Nej nej nej, länka inte fler skisser innan du har övat mer, ser ut som du bara har skakat runt med pennan "reumatism style"
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
det ser med andra ord ut som du bara har dragit runt pennan på papperet i osäkerhet som att du inte vill rita raka linjer, det är inte dålig upplösning för den påverkar sällan hur skissen ser ut..ok att det kan bli pixligt men inte att det påverkar linjerna
GöranOne P61 HAHAHAHAH :D Jag tycker det såg skönt ut med canen på yard's skiss det va det enda ?
vill se lite saker som folk lägger ner mycket tid på:D
Piecer P0 lägg nån eller några timmar mer på skisserna .. färgläggningen borde du vara med noggran med och du bör tränna på bokstäverna .. peace!
Inspection::gaaah din jävla teaser! show us!
inspectoin: niice! ;)
The Norwegan Asshole!
Inspection P19 allt såg nice ut men gillade inte charactern så mycket i "hejdå"
> Meskker Haha, tack, kul att höra :) Förhoppningsvis får jag arslet ur vagnen och tar igen lite, var ett tag sedan jag ens rörde en tuschpenna.
meskker Truest var snygg som fan, diggar den stilen. Stoke var också bra, men jag tyckte inte om S:et särskilt mycket, och K:et känns det som att du hade kunnat fila lite till på, men grejoerna var snygga. Nu får du allt fortsätta att skissa så vi har något att titta på :)
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
fader::kul att du gillade min shit =) är inte heller så jävla nöjd med Stoke men blev nöjd med fillen så den fick hänga med ändå. Jorå mer kommer men det dröjer säkerligen då jag tar ca 3 v på mig att göra klart en skiss =/ eller så kanske det kommer en ikväll..who nows!
meskker: niiice!! bakgrunn på den sista var FRESSSH! ;)
The Norwegan Asshole!
> Meskker Får nog hålla med Fader gällande Stoke-skissen, men damn, fillen var skitfet måste jag säga. Din Trust var jävligt intressant också, den för tankarna till old-school (speciellt med fillen), men samtidigt ändå känns väldigt nyskapande, skitfet verkligen! Blev sugen som fan på att kasta ihop något :)
För övrigt måste jag säga att det var rätt ballt när Stoke-texten hängde i fiskekrokar också (såg det nu när jag kollade in den igen), grym grej :)
KLockan12::tack för kritiken, det roliga är att jag var sjukt osäker på truest skissen men tydligen så blev den bra, blir nog mer sånt framöver. Fillen på Stoke ska ge en känsla av en clownfisk och den blev faktiskt nice. LP: Thank´s bro!
200
Waaaariooorrsss, come out to plaayyyy-aayyyyy
Fick lust att göra en "new-school"-skiss, men då min scanner har kukat ur så fick det bli med en avsevärt sämre kvalité via min mobilkamera,
såhär blev det .
Försökte editera den i Photoshop, men fann ingen effekt som kunde förtydliga skissen, så jag körde en kontrast på skiten och sen la till lite skuggor,
och såhär blev den då .
F.ö så står det Riddler.
Säg gärna vad ni tycker, då jag själv är ganska skeptisk till new-school-grejer som jag själv knåpar ihop.
klockan: den orginala va coolest;)
The Norwegan Asshole!
KL12::den var nice, sköna färger
Thanx guys.
sjukt najs klockan, satsa på den stilen!
haha "got milf?"