Men vafaan ?! HUUR kan man ta sig tid att fota, ladda upp och länka en skiss som inte kan ha tagit längre än 30sekunder att göra ?! Sen inte bara engång utan flera gånger, bara för att visa att man inte bryr sig om folk tycker det är snyggt eller inte ? Skärpning!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
släm1 P14 ser inte vad det står förlåt :P
habbadabba X0 hallå, jag sa att jag inte va en bög :( sluuuuuuuthaaaaaaaaaaaaw
toys hela högen ! jag är bäst i världen..
now you know.
Razmannen SLUTA FÖRFAN OCH BAJTA! Den har jag gjort, och det var en riktig ful kopia du gjorde på den!
JES Orginal! Aldrig varit med om värre, du borde skämmas rejält!
Shap Obvious bajt! Men det är ju i alla fall gulligt att han har bajtat en jävligt ful skiss.
Cause I got lyrics and you ain't got none So if you come to battle bring a shotgun
haha ah antagligen för den är lättast att bajta. Jag skiter om det är en ful skiss det är bajt och de menas med respektlöshet!
skulle vi tro? varför la han inte upp den själv?
sämre bortförklaringar får man ju googla på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du är 13 år tar kort på dig själv utan tröjja på i badrummet med en newera keps på eller kina kopia och säger du inte baitat att det är en kompis som gjort den och använder uttryck som "ey" "svär" och 200 olika smilysar tex, ;S :S =S osv. Lägg ner.
Lunatics Najs! So 80's :)
Cause I got lyrics and you ain't got none So if you come to battle bring a shotgun
Razmannen jo det är du, jag vet. Kan ta det genom PM om du undrar hur jag vet
keff bildkvalitet och halvtafflig skiss men skitsamma.. :D
comments?
psycho?
det e bara att vända ryggen till o avlägsna sig..
lunatics::freesh n funky! måste hooka en airbrush och lära mig
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Tack alla =) meskker P24> Det är jävligt kul när man väl sätter igång. så du får ta o skaffa dig en. =). paketett gick loss på runt 3800kr med kompressor o spruta.
-ASP- värsta halloween bilden den e najs;)
hallucinogen. haha varför skulle ja inte våga säga de när ja träffar dig ? skulle ja vara rädd för dina polare.. haha eller nej du har ju inte nåra ;) ja kan säga de till dig när vi träffas om inte du har fattat de.. ja menar alla på whoa har sagt att du suger o tycker du sj att du e bra ?
*jaja! -smack-smack*
Jävlar vad mycket snack och få postade skisser. jag kan skylla på att jag inte har internet hemma än.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
åt skogen med denna tråden, tråkig, någon gör en ny snälla
altså vart är världen på väg????
Ja här kommer en lite oldschool style skiss, :) kasst papper därför blev mina copic, touch pennor flytande :S http://i5.photobucket.com/albums/y186/nitskarp/PA150001.jpg
Quicky1 Det där var väl endå inte oldschool?
nja ok men fan jag blev bra lack när pappret blev så jävla knasigt av pennorna :S ska väl köpa på mig en bunt papper som är gjorda för touch och copic.
neu shizz.. comments, im spelling my
löööv ..
det e bara att vända ryggen till o avlägsna sig..
15 years of Graff and counting !
gör ny då
Mikael Söderlund made me..
I'll be hated for this a long time..
Förstår inte poängen med att uppmuntra dålig graff, 95% av det som visats här är pur skit, så det så. Är ni int ebergsäkr apå att ni gör bra ifrån er så bespara oss andra från er skoningslösa fittgraffiti, förbannade djävla toy-eländen, hoppas ni dör. Och nej, najg tänker inte visa ett enda skiss-elände för er, den som svarar mitt meddelenade känner sig träffad och är automatiskt ärke-toy, jag är fett grym och äger alla! ALLA!
Intressepenisen hårdnar!
I'll be hated for this a long time..
Piecer P0 fortsätt att tränna på letters så kommer skisserna bli fetare:)
LandPlage P0 riktigt jävla bra för första gången! :)
nickname: freshh sketch! få den up på en vagg;)
The Norwegan Asshole!
ingen skiss men en
tavla :)
SMÅLAND!