Det har nog nån visst sagt "Denna vart shysst! Bäst hitils!" "Satan vad lucka 8 var najs! Bästa hittils tycker jag."
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vafan spelar det roll? alla sin egen åsikt...är du tvungen att snacka massa jävla skit i alla trådar du klickar på??
Folk verkar ha konstig smak nuförtiden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hasseone den där cefo har bra underlig kroppsuppbyggnad alltså. men vilke goliten pojkstjärt ;D.. dagens var ju rätt soft..rackburksdeluxe
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
Åh nej stackarn har glömt sin påse med burkar. Hoppas att det inte kommer några sprayskurkar. . haha. så klockrent. sprayskurkar.
"asså när vi bajsade var vi kungar"
årets höjdpunkt här i forumet, tur att det någon gång per år är något som gör det värt att kika in!
cry me a river! --> thcrew
capitalsthlm, folk gnäller för att dom inte har något bättre att göra, tycker alla som gnäller på kvaliten ska posta något de själva gjort och göra en egen liten lucka.. Lätt att spela ball på internet å dissa grejer när de flesta av er fan inte ens kan få till en fade om ni så använde photoshop..
cry me a river! --> thcrew
hur ska dom kunna visa något som inte finns?
lucka 7 var värre en alla andra luckor isr go feg go
Vågar man gissa att det inte kommer uppdateras på tolvslaget?
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Det har gått tre minuter nu, om ni inte uppdaterar så ringer jag bris. En sak kan ni väl iaf se som bra CapitalSTHLM, det är att folk har höga förväntningar på er. De vet att ni alltid brukar droppa feta bilder på grymma sakar och därför blir de besvikna när det inte är gubbtight utan bara bra, även om det är gnäll kan ni nog ta det som props. Jag har gillat bilderna ni har haft hitils, specielt brännar-väggen med den feta signen var riktigt rolig! .D
kan ni fatta att capital pimparna sitter inte inne på en fredags kväll. dom e ute och målar eller krökar medgöran person och george w bush
021021021 P0 Daterat
Idag
00:00 hallå klockan är tolv nu varför inte uppdaterat? Men herregud. Det är fredagskväll. Tror du de sitter hemma för att uppdatera en bild? De har också ett privatliv. Så antagligen är de ute och festar eller umgås med polarna som vi andra dödliga gör.
jag tror snarare att dom har ett skript som gör det åt dom.
lgk det tror inte jag. med tanke på att det inte uppdateras automatiskt kring tolvslaget och att capitalsthlm själva säger att dom inte uppdaterar varje lucka precis kl 00.00 för att dom har ett liv utöver julkalendern.
haha det va ju spänande..en halvt gjord tag?
ni som sitter o väntar skarpt på tolvslaget e läskiga
Just because i stand over you don't mean you understand me
Wega
Jamen sluta kringgå problemet...mina inlägg innehåller inte någon som helst utalad kritik mot kvaliteten på en enskild bild,utan Förvånades snarare av att man försökte göra sig rolig på ett billigt sätt genom att lägga upp en toyvägg?
Men ska jag vara helt ärlig så tycker jag att graffitin visad hittills i kalendern är av något sviktande karaktär.
men det e helt ok för mig om du/ni hänger på låset och runkar vid tolvslaget i landet lätt och lagom istället för att faktiskt ifrågasätta bildkvaliteten?Det är ju liksom frivilligt och tydligen helt lagligt att göra det senast jag kollade?
Man måste ju inte tycka det är häftigt med rövbilder och toypieces bara för att det är Capitals julkalender?
Och en gång för alla...är man på något sätt Skyldig att skicka in sina egna bilder för att kunna få posta ett negativt meddelande?
På vilket sätt är det uttalandet väsentligt i detta sammanhanget?
tänk om jag gjort det?Tänk om jag inte ens målar?
Och det här med avtal och arvoden..lägg ner..bara för att någon betalar högst frivilligt för att sidan är igång så betyder väl inte deti sin tur att folk bara ska sitta som bajonettdockor med Olinda leenden och förväntas gilla allt...
Go Blitzkrieg!
Rastaman vibrations, yeah!
Blitzkrieg - det är ett öppet forum, du får säga hur korkade saker du vill... Men du kan inte förvänta dig att folk lyssnar eller tar ill sig ngt att din kritik? Eller hur?
Jag kringgår knappast problemet.
dagens var ju riktigt hårdkokt
äähhh nu glömmer vi allt...propps till Capitalkillarna som håller på..nu stör jag mig bara på tjejen i Braun reklamen som råkar harkla sig mellan B och AUN...
men hallå, lucka 10 funkar inte, jag har testat typ 20 gånger. jag fattar inte!!!!!
AAAAAhahahahahaha,"SIDAN KAN INTE VISAS",AAAhahahahahahahahhaahaaaa...fyfan,datorer asså...haha...vilken jävla humor dom har....hehe...
Demento hehe ok har ingen koll detta år, men det var lite annorlunda förra året.
chippen: Det handlar väl snarare om vem och vad som skickar/skickas? Jag säger som jag sa tidigare: Hellre en kallender än ingen kallender!
röv är gott
Lucka 10 var lätt den bästa o schystaste Rutan Hittils
Reprezent 2007
Yess så ska de se ut!:) Fet målning och fett rim
Den var näst bäst hittils efter oturen
¨Fetaste hittills.
...och det är det som är så fint med whoa!
Jag såg uppskjutningen!!! :D
Call me Mr. Tibbs
Ett endaste ett lagomål gällande kalender är att reklman i upp vänstera hörnet fukkar up julstämmningen på kapitals hemsida!! ni skulle kunna ha den nånannastans och ej där just på kalendern, som tar utrymme av oöppande luckors spänning.. fan ja skulle ha varit förbannad om det på min kalender som lite skulle ha varit nåt fet ful iban-streckkod på den fina ytan!! graff är anti-kommersiell, och jag tycker vi skulle kunna försöka hålla den så! tack.
Ordet klotter får närmast betecknas som ett pejorativ och lämpar sig därför inte i seriösa sammanhang
ogone WORD! fucking sellout Capital!
www.capitalsthlm.com
10an va fet
Just because i stand over you don't mean you understand me
Moderator
2006-12-10 13:54
ogone Grejen med reklam är väl att den ska synas? Och eftersom julkalendern troligen är det hetaste på capitalsthlm.com just nu så är det kanske inte så helt åt helvete dumt att ha reklamen där. Där den syns.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Fetaste och klockrenaste rimmet nånsin. Passa perfekt :)
Ännu ett totalt ointressant inlägg i forumet av mig.
joo, sant! nu stöds det ej bara reklamens intressen, som i strävan efter sitt mål drar ner på njutningen av min julkalender. nästa år har vi väl highlights reklamer smättade i ögonen på en under själva julafton, och dessutom alla andra 23 luckor! men helt enkelt är den ur-ful där och det irriterar mej. lite kritik skall ni kunna smälta!
Ordet klotter får närmast betecknas som ett pejorativ och lämpar sig därför inte i seriösa sammanhang
yttra dej inte så mycket moderat äckel. tack. precis, men om du värderar din insats i graff kulturen i pengar, så får vi snart säga att.. blingbling, and soon graff aint a thing..! och där har vi alla vårt ansvar. eftersom detta går under capital julkalender topiccen, så tar ja för mej all rätt att poängtera saker.
ogone lär dig engelska, lär dig stava, lär dig komma med dugliga argument. tills dess, håll tyst.
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
Vad ska man säga! Tungt, den här och oturen har ju vart riktigt fresh
jag hittar inte luck jäveln!
413
soft att "jagvetwhoasbästa" som är så duktig var tvungen att göra en ny whoa användare för att posta sina åsikter. Vilket mod, jävla fjant.
ojsan där klev man in på fel ställe..