Rimmet var knas bre, annars skön bild.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Grym piece med grymma writers men cmon print screen från en film i en julkalender är väll rätt tråkigt.
Varför ens försöka?
streethooker
Nej det menade jag inte, snarare att personen som gjort den måste gillat Luck....eller Ozzy...eller Hook....
äckel: klart det va bra talat.. det va ju jag som sa det..
villken film e den med i?
Ärligt talat så skulle jag vilja se lite mer burners än massa sunkiga livebilder,men är de de ända ni har så visst :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja dessa livebilder är inte direkt spännande, iaf inte när piecen knappt syns och dessutom är långt i från färdig..
Blitzkrieg P21 okej... då missuoppfata jag.. sry.. pe zz
bie-atch
Tycker kalendern har varit bra hittils, med sjysta bilder oså. Men idag, (13:e) var ett lågvattenmärke. OM man inte visste att det skulle vara en tierpanel skulle det vara svårt att se vad det stod, bilden i sig är kass kvalitet på OCH den är tagen från en film.. Enligt mig var detta den keffaste bilden o hela kalendern. För övrigt vill ja tacka o proppsa capitalsthlm för en sjyst kalender och bra initiativ år efter år.
Yyyh shit varu gnäller. Man får inte klaga!
colours: konstruktiv kritik...
var det inte tier på lucia förra året med ? en liten tradition på G? ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe.. allt över 4 månader är gammalt enligt internet generationen!!... Big ups till capital för en bra kalender!!
Belive Dat!!
nice med tier men lite tråkigt att de var en bild från en film :/
Funkar eran 14 ? Min dampar ...
yo hiphop r'n'b
funkar fint, fin bild med.. :)
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Nu funkaren.. ¨ nice !
yo hiphop r'n'b
14.de Ashes? Tro, sånt jag vill se!
Why?!
Ah det va ärligt den grymmaste hittills.
Why?!
Moderator
2006-12-14 16:04
Tro piecen mördar!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
dask har lagt fetare saker än den där, skämmigt..
men dask har lagt riktigt feta saker också så det är inte så skämmigt isåfall
dagens var ju riktigt fresh
Lainer: det är väl en smaksak...
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
haha kul med en buff bild!
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
"riktigt feta saker" va väl att ta i.Men han är duktig iaf och har sin stil.
scooooooooooba:P
fuck all toys
Va fan 'är det där? Lökarnaslök som står med 2 sprayflaskor i baröverkropp i ett fame?
den var sjukt tung idag ju!
413
scubadiver!
Shake n' Bake!
vilken sexig kropp! han hade man inte bangat på
Och jag som trodde nissefar hade en öltunna på magen.. inget jävla sexpack! Men det är väl allt rännande på nätterna som gör honom så fit.. hoehoehoe!
Hahahha fan va nice bild!!
Nehhe, mitt inlägg blev tydligen raderat. Skulle vilja veta orsak.
bilden skulle ju se mer äkta med rack burkar..
bie-atch
Snyggt herr dykare... bra muskler där ja.
ahh feta muskler ahhh....
gbg knugen...inge jidder.............
nr 17 funkar inte
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Niiiiiice med moor! Diggar hans stil riktigt mkt.. bigup!
yo hiphop r'n'b
Fan feeeeeeet bild alltså..den här rutan gillaades!
Ahh, Moor! Gamle guldarn.. Fett!
2cool.webb.se 2cool.webb.se ------------------------------------------
börjar dom ritkigt heta bilderna komma nu mot slutet eller? :) riktigt snygg, den sista..
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
riktigt fetttttttttttttttttttttttttttttttttttt