klockren dagens lucka!
I'm big drunk as you can see, I bet you would like to undress me..
haha bästa någonsin
"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)
Pesten goes Så djävla dålig kalender.. vilket jävla skit ni lägger upp. lägg upp väggar istället när ni inte har något i tågväg som ens en skitnödig toyunge skulle runka till... fyfan! haha är det hans piece i lucka 5?, haha
dasken var ju fett mycket skönare än clvim grejen.
kul att de körs
femman var fett tung yaooooooooooooooooooo hahahahahahhahahahaaaaaa
JAG HATAR DIG
Fan va folk gnäller asså! Stör mig riktigt mycket! Om ni nu tycker att det är så jävla dåligt, skicka in era egna "burners" istället för att sitta här och racka ner på några som fan gör något för allas skull. Visst, klart man hellre dör än att vakna upp och måla som dask, men om man ser till första året vare ju t.ex. rätt många av bilderna som bara var "crazy" och inte pieces. Det är känslan som är viktigast, inte att varje lucka innehåller bateswholetrains. Keep it up capital säger jag! God jul förfan!
"Life is on the wire, the rest is just waiting"<br> Coletivo Êxito D`Rua<br> http://brasil.indymedia.org/images/2005/08/328099.jpg
Fyfan vad skön dagens lucka var. Riktigt klockrent gjort av er
det blir bara värre av att klaga! man ska vara glad över det man får!
dagens lucka så bra
thundercooperfuckinbird
fan va härligt, capitalsthlm.. :)
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Hälften av alla som sitter och dissar har inte ens rört ett tåg nån gång så varför klaga?
givE Har du läst hela tråden så hade du nog också tyckt det var klockrent gjort av Capital
2cool.webb.se 2cool.webb.se ------------------------------------------
haha dagens lucka va bäst! och vilket rimm!
skitkul verkligen skitkul..istället för att ta åt er av välförtjänt kritik angående bildernas kvalitet så försöker ni förklara bort det med en ett än värre exempel.
På så sätt inser ni väl att ni kanske kan irra bort några lättroade själar och er själva en stund...på ett aldrig lika överrsakande 08-manér..
Blitzkrieg Var det inte just det vi gjorde? Folk ville hellre se väggar och det var vad folket fick. Och vari ligger den välförtjänta kritiken? Oturs piece var fresh, färg, bra posefoto och hela kitet och ändå gnäller folk. Nästa dag kommer en wd på nya pendeln i färg som knappt hunnit torka och vad händer? Jo folk klagar på att skuggan ligger åt fel håll. Och så vidare.. Hade du betalat dyra pengar för en kalender som säger sig innehålla en 14färgs wholecar julpyntad av en omaskerad Nug med en bazooka i ena handen och en brandsläckare i den andra bakom varje lucka kan jag förstå att du grinar på internet när det visar sig att det är något helt annat bakom luckorna. Men nu är det ju faktiskt så att detta är något vi gör gratis och vi arbetar med det material vi har att tillgå. Vi kan tyvärr inte trolla fram feta bilder (fast det hade varit soft).
www.capitalsthlm.com
tack äntligen riktiga grejer.. tack tack tack..så ska det se ut
capitalsthlm P61 WORD, WORD , WOOOOOOOOOORD!
ni vet vad man säger virke kostar pengar det är inte så att det växer på träd.
Moderator
2006-12-05 16:19
En riktig brännare det dära! Jag kan inte mer än att hålla med capitalsthlm till fullo! Det kan fan inte vara roligt att lägga ner tid på att fixa ihop en kalender och sen se hur pubertala snetrippare bara lipar. Propps för att ni håller det uppe, år efter år!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Håller med överstående. Propps som fan till capital.. Alltså föressten, vare famevimcl folket började grina över? Den var ju faktist snygg..
Okejdå! Jag kollade på den igen, den var fan inte så fin.. Men ändå..verkligen propps till capitalsthlm..
Blitzkrieg P21 - Du måste väl ändå förstå att sidan är gratis - och ingen har ett smack att säga till om?
Om ingen vill se vägg bilder behöver de inte bry sig... etc etc.
Det finns liksom inget öppet forum för kritik...
Kan tänka mig att Capital Sthlm gör det här för att de tycker det är en aningen kul, ialla fall tills du kommer och gnäller - hur kan du ens orka sätta dig ner o ge kritik på ett gratis projekt?
Om du så gärna vill se nya väggar eller gamla med för den delen får du nog snällt köpa lite tidningar eller lägga ner lite tid på det.
Det låter ju som värsta klyschan här inne - men det är rätt stort att någon orkar sätta ihop saker för människor som rör sig på whoa.
Fan va folk gnäller, Props till Capitalsthlm som gör min lucköppning lycklig iaf!
STOPPA BARNPORREN VIA INTERNET. Ser ni något anmäl det här: www.rb.se DETTA BORDE ALLA PÅ Whoa HA PÅ SIN SIDA
Lucka nummer 5, vem har kört? Shit jag vill hooka jag svär.. Skriv till mig.. peace
DRA ÅT HELVETE! -.-
ahahaha idag vare det värsta asså ahaha vilket jävla skämt det hela har blivit i år men men de e bara capital som förlorar på det...
Haha så jävla bra.
spliff macht frei
Måste säga att dagens va riktigt ful men..
fuck all toys
Mr_D det är alla som vill ha kvar kalendern som förlorar på det jävla idiot!
KALENDERN ÄR CHILLL!!!!!!!!!!!!!!!!:)
Blääää
lyssna inte på användarna eller joo om det är seriösa förslag typ som bara tåg tack ! inte väggar :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tråkigt att några dissar kalendern så att vi övriga får lida för det.Inget fel på årets upplaga..skön fame-vim-cl..dask på dansken inge fel heller..kul att se blandat från olika writers än att bara se wufc pms fy hela tiden..props capital!
Dont fear the reaper..
HAHHAHHA vilken humor ;) fan va skönt med lucka 5.
fan vad fet lucka fem var va hahaha
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Riktigt rolig ide, och ett väldigt bra och trevligt intiativ. Bigg up! Men tilll er toys som säger fame.vim.cl piecen va fet osv, kan bara säga. HAHAHAHA va!?? Fyfan vilka skämmiga människor det finns. Förövrigt, fett med jukalendern som sagt, rolig ide fan.
dagens lucka är bäst hitills:)
It´s BIG it´s BLACK it´s JACK´S
Kan någon bara förklara en vettig förklaring om vart det "sköna" eller "feta" i den där fame.vim.cl piecen ligger? Kul att dom piecar, dom e grymma writers, har laggt massor av FETA saker många gånger. Kan göra sjukt feta grejjer osv. Men DEN piecen var nog en av dom absolut fulaste jag sett. Hur störd smak har vissa av er? Fet, skön, tung.. hahahhaha jaja skitsamma. Lycka till med era Feta pieces, hoppas ni inte gör lika grymma grejjer som den där feting burnern bara då e ni nästan för bra asså.
colours :hmm ingen kommentar.
Dont fear the reaper..
lol jag känner dom har gjort den,:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skönt o se
Whoa borde verkligen sluta finnas, förstör bara liv och kulturer.
Colours hård som vanligt. *lol*
Jag är en hårdhudad jävel mannen. Ingen slipper undan mig. Hehe
Du måste komma in i nutiden mannen. Det mesta är tidsbegränsat och den där gjordes väl i en layup på sisådär 5minuter.Svårt att få måla nya pendeln med god tid på sig.
Men herregud pojk. Var tyst istället, du skämmer bara ut dig. Hahaha tack för ett roligt skratt iaf, det var nästan lika roligt som dagens lucka.
Det är ju det du inte föstår att man inte har en hel dag på sig för en panel på nya pendeln.
Jaja okey, bra att du berättade det för mig så jag vet om det nu, visste inte det innan. Tur som fan.
TACK! tack så hemsk mycket :) puss