friendly fire 2, vad tyckte ni om den?
Filmen var grymt bra, bra inspelad, kanske ibland lite för sönderklippt men vem bryr sig man blir peppad som fan då, göteborgs-scenerna nice som få och extra materialet var ett stort plus va tyckte ni om den re?
www.gbg031.se
sag alla crews som va med
Vimoa, Aod, Kh, Y2k, Fy, Ner, Ocf, Fags, All, Fos and Ae
www.gbg031.se
Tyckte in att extra materialet va ingen höjdare tycker jag.. bara jobbigt att kolla på... men det kanske bara är jag som tycker detta?!
Helvetes jävla skit jag brände mina pengar på b-filmen transitrape tape! fan också!
413
cera materialet från 2000 var ju sjukt tung!
www.gbg031.se
Gillade den dock inte alls lika mycket som 1an ..........
men eeeeemil.... childstore såklart
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Grym film. Klippningsarbetet är briljant och för att få riktigt perspektiv på filmen måste man se den ett flertal gånger. Tempot i klippningen är rasande och vissa scener klipps ned och blir ibland lite fragmentala även om det aldrig blir långtråkigt att se filmen. Kanske är det för att den är så ny som jag tycker den överträffar sin föregångare och eftersom den skildrar dagsläget så tycker jag den känns jävligt äkta. Musiken är fantastisk och samspelet mellan ljud och bild är slående. Människan som suttit bakom spakarna vet vad han gjorde asså. Nyskapande och underhållande. Vidare tycker jag flowet i filmen fick den att ta slut alldelles för fort! Jag blev mäkta besviken när 45 minuter hade gått. FÖR kort. Jag tyckte först att det korta minuttalet drog ner hela filmens anseende innan jag såg M-Line röjjet från extramaterialet. Precis sådant har saknats i tidigare filmer, kul som fan att de tog med det. Räddade hela intrycket. Shu
Filmen har varit ute på marknaden i en dag och redan här bortskämda internet toys lagt upp den, så man mår illa
Mera Vatten - Behind Enemy Lines <br> Vad presterar ni på 3min? Vägg nej tack
area08-2 va bättre och är bäst visst ff är ju mera snabbt och "hardcore" dvs massa chrome å dunka dunka musik men i 2an va de nästan bara AOD lite tråkigt och de va ingen paus för riktig skön graff som wufc i subway stories när de kör på st:eriksplan(?) men ja va tvungen och se ff1 ettpar gng för att verkligen SE va som händer bonus materialet va vell inte heller så mkt å hurra för kunde gärna varit lite bloopers men de är endå bra att folk tar sig tid å göra filmer och så och folk tycker ju olika keep it up!
Mud-Bel-Mv hm.. nej? jag köpte mitt exemplar på Childstore i göteborg i lördags? tycker att det borde vara mycket mer göteborg och malmö! stockholm hade på tok för länge o på tok för lite variation(iofs hade väl göteborg det med oxå..men stockholms var mycket tråkigare att se på)
Nu såg jag att fos och ner var med. Måste köpa den!
Klean sen i slutet säger jag bara :D
fan vad leif!!
Jag har inga pengar just nu, men jag vill köpa den!
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
lagge pallar itne betala:PPÖZZ
punkternas punkt...
vart kan man köpa den dåra ?
vila i frid jonas, alex och putte
sano-1 måstevara dum i huvudet inkl 500 till..
måste köpa! fan va nice crews aså...alla e ju sköna som fan...
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
Sano-1 P0 Friendly Fire 2 - 189 kr <-- Webb, 249 kr i Butik. Vägbeskrivning till Highlights båda butiker i Stockholm finns även det på sajten. Klicka på om butikerna längst ner i vänster meny.
butikspris i göteborg är 200 kroner, varför är det dyrare i sthlm?
www.gbg031.se
Riktigt bra. Bra klippt, bra musik och softa scener.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den var bra!
Lever livet o levererar flowen lägligt!!
så fan mycket bättre än transit rapetape!
Kul med en ny och bra film från sverige. Man hade ju nästan glömt bort hur de va att dra på en svensk rulle.. Man vill ju ha mycket av de goda, rullen va nice, m-line bonusen va skön. Lite mer bra bonus matrial hade inte skadat med tanke på att jag tycker filmen var lite kort..
wemcrewclickclackgang!
Skön rulle, kul extramaterial! Speciellt rulldelen som även hade jävligt skön musik! Filmen i övrigt var jag tillfredställd med, även om jag är skeptiskt till gbgdelen. Marvels grejer va kul att se! Jag fick känslan att den här filmen har dragit sig mer åt internationell filmning. T.ex alla layupgrejer, kändes för mig väldigt utländskt. Dessutom att några snubbar va ocensurerade va ju rätt.. crazy. Hade varit jävligt kul att se 15 min till Stockholm, men klart man är nöjd! ++++
"Life is on the wire, the rest is just waiting"<br> Coletivo Êxito D`Rua<br> http://brasil.indymedia.org/images/2005/08/328099.jpg
har köpt den nu...den va as bra...ff2 aså...
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
Jag diggade filmen, klart köpvärd. Tycker det var bra fördelat mellan städerna. Vi fick ju se rätt mycket icke-stockholmsscener i transit rapetape.
Whores from the underground
Jo lite, kunde varit mer variation på medverkande kanske. Finns ju inte lika många att välja på som när Subway Stories spelades in. Lite väl mycket oiks o co enligt mig, är dock kul att dem är med.
"Life is on the wire, the rest is just waiting"<br> Coletivo Êxito D`Rua<br> http://brasil.indymedia.org/images/2005/08/328099.jpg
Fet film, musiken, klippning, folket som var med, allt var fett! M-line röjjet var helt enkelt röj!
Brutal fucking murder!
a visst är de surt att man kan ladda ner filmen visst men vafan dubbel moral å grina om det för vem har inte rackat en canna mm fan de är så de funkar nu hellre billigt än dyrt..
...RINGVÄGEN OPEN CHAMPION... ------->kill all animals<-------------
En bra film helt enkelt...
Gillade den också. Bra redigerad och bra målningar, iaf om man jämför med skiten som var med i transit rapetape. De filmade något som såg ut som väktare vid en yard, vad höll de på med? Kul att se att xeno fortfarande köttar på.
Riktigt fet rulle. Kanske lite väl sönderklippet men det ser endå najs ut. Perfekt mix mellan städerna också...
Toastare
2006-10-03 22:44
**TRÅD RENSAD** Inget snack om nedladdning. Supporta scenen
Jag skyller allt på Emma!
haffad : Editerade din lista lite.
Vimoa, Aod, Kh, Y2k, Fy, Ner, Ocf, Fags, All, Fos, Ae, wufc och Ifs
Rastaman vibrations, yeah!
köp filmen, tyckrt dock inte den r bra som ettan.. men aboslut en av en av bästa att ha i hyllan !
blir att beställa när man får cash.
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
filmen va riktigt grym. helt klart. tycker den va bättre än 1:an inte lika sönerklippt . innehöll grymma scener
En svag 3a får den. på grund av att de e jämmt samma gammla personer.. Om Nästa films som görs ringer samma personer runt å så kommer det e likan dan inom kort. Mycket tråkit teman på filmerna nu förtiden.. Inte myk hardcore bombing inom tåg stationer väggar osv.
Yo M-LINE
film,en var inte bra,,dh3 är dock den fetaste som någonsin gjorts
du har smällkarameller i käften
Intreserad P0 huh? vadå samma gamla? oiks mfl har väl inte en massa filmer under bältet? tycker det var en bra mix mellan folk som fått skina på film förr och folk som inte gjort det...
Riktigt bra film tycker jag ! bra musik också! Nån som vet vad Drum and base låten i slutet av filmen heter ?Peace´
Jag tyckte den var mkt bra , kul med lite malmö & göteborg ! Kunde vart en hel timme dock .. =/ KUL MED MARR ! <3
yo hiphop r'n'b
någon som vet vad låten heter nån brud sjunger "i spit in ya face" i scenen när dom ska fota sina wc i new york
du har smällkarameller i käften
Den var hur tung som helst! Är förälskad i filmen just nu.. Köpte även Dirty Handz 3 samtidigt, men jag tyckte fan att FF var bättre. 10 bananer av 10 möjliga.
Men vill tillägga att DH3 var också tung, mycket GRYMMA målningar, riktigt namnamnam.. men FF var mer underhållande, DH3 känndes lite långtråkig ändå.