den var bra som fan :) sen extramatrialet ägde allt HAHA
Take the red pill or take the blue pill? Or punsh Morpheus in the face and take em both pills!!!
aftbg P20 Folk växer upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
diego1? låter inte särskilt troligt.. e väl alltid nån som kör.. målare kommer och går, men rullen består
cry me a river! --> thcrew
feta y2k grejer för övrigt..
cry me a river! --> thcrew
vet_ej Jo stämmer
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jjo jag tycker att den va bra, bättre än den första. M-line`s extramaterial va grymmt oxå.
----------------------------
wa ba yaa
var ju inget me F.ups med =(
göteborg blev reppade av dom enda som reppar i göteborg. OCF. sjukt tungt. för övrigt var Xeno:s ALL-pieces nått av det tyngsta på senaste.
transit rapetape såg jag ida den sög rättså hårt faktiskt.. ska försöka få tag på ff2 sen när man har cash :)
casualsthlm Var? Skicka det i ett gb plz.
skön musik i början när marr kör svågertorp sen gör ocf jävligt sköna wcs på spårvagnarna, tkr att det var på tok för lite malmö och göteborg. Även skön musik på Oslodelen
"Streetart är Graffitins påtvingade bögvän."
varför har dom inte censurerat vissa ansikten?
behöver ni funkis så bjinga bilen!
Som graifer sa; vissa crew är inte svenska och då bryr dom sig kanske inte att deras nunor syns i bild här. Sen sprids filmen iofs lätt över landsgränser, men risken att åka fast för det är nog ändå rätt liten.
Jag hatar att skära mig på papper!
nja,,kunnde sparat mer grejer mer rull nån station kanske,,,men grymt jobbat fast jag gillade de inte alla snabba klippa och röriga intryck den gjorde...m-line röjet är en klassiker..
...RINGVÄGEN OPEN CHAMPION... ------->kill all animals<-------------
Jag tycker den var bra, var roligast att se från göteborg och malmö!
bitchnigga Gbgs just nu mest aktiva crew typ, har varit med ett par år nu om jag inte har fel
Inte värt , köp Dh3 istället!
Var lite kreativ för fan!
Toastare
2006-11-01 23:56
9 - Skvallra inte... Om: folk som torskar eller inte torskar. De som bör få veta, får veta. Ansiktena är helt enkelt inte censurerade, låt det vara så...
Jag skyller allt på Emma!
ganska lång tråkig enligt mej..
Gillade denna skarpt, bra målare, schysst musik & helt ok klippning..lite rörigt emellanåt kanske när dom hoppade mellan 2 olika actions men den är schysst, 1:an är iofs den bästa hittills.
mline röjjet var det enda som gjorde mig besviken. fett trist. massa småungar som beter sig som idioter.
sämsta skiten någonsin
"There's an apple in the pussy mouth..."
ettan va bra mkt hetare
fuck off
någon som vet vd låten heter när ocf bombar och gör en wholecar...
fags bj brunt å rött var det bästa i hela filmen!!! clean piece clean färgkombination å jävla grymmt me Max Peezay - Discokommiteén
I got 99 problems but my kicks ain´t one!
filmen var bra men sthlm scenerna var som sagt väldigt tråkiga, för vanligt folk och för lång tid för sthlms del. Mer från övriga Sverige skulle gillas. Och jag vet att de var mycket övriga Sverige i Transit men det var inte direkt vad jag ser det som en kvalitets rulle. Aja hoppas på mer från Norrland etc.
va heter låten när Wim & FK drar en panel ?
har sett den nu..tyckte de va för mycket sthlm för lite gbg:P
Whores from the underground
hahahah, haru bajtat någon eller?
jag blundar nu.
Introt e asskönt (musiken asså) FILMEN ÄGER OXÅ !
Hahhha?!!?!? Jag har alla låtar från den på min mp3 ;D' Lex one represents!! Peace!
gangsta yoyo feting grymme!
första scenen är otroligt värd. dom andra är bra också, men känns inte alls lika intressant som när marr lägger t ups.
den va ju as skön! grymma t ups där i början också. Den där apan va ba lite psyko
Någon som vet va alla låtar heter????
http://s2.gladiatus.se/game/c.php?uid=31408
rikard:Friendly Fire 2 Embee - Friendly Fire Intro Askin - The energizer Vex'd - Angels Foreign beggars - Gimme dat Cassinger - ? Max Peezay - Riot riddem shit Vex'd - Lion VIP Vex'd - Gunman System noise - Unto jah Hedman - The intro banger Max Peezay - Kvasifilosof C4R - Silence n kaos Vex'd - Corridor Critical - All dirt Max Peezay - Discokommittén Critical - Rock n reload Concept & Shnek - ? Sun raw - Train breaker P.Saugsted - Runnin trains Juuso - Pikkannen beatsInterlude: Cassinger - ? Critical - Tahed Concord Dawn & Ill skillz - Watch me nowTrack list - Bonus material: NFL Kru - Oxide Concept & Shnek - ? Basutbudet - När du ser mig
man tackar whatone!
http://s2.gladiatus.se/game/c.php?uid=31408
Konstigt att alla ligger lågt, när typ alla 12 åringar springer runt och bombar.
bra musik, bra klipp, sköna pieces, kul med lite writers man inte ser på film varje dag, roliga scener (bloopers) osv...
babyloon och AIVA1, seriöst nu, kan det vara så att ni inte kommer i närheten av samma skills och kvantitet som de som är med i filmen?
Big up FF2!
haffad du glömde bel, toker !
i felt asleep watching it... alot of action,but no burners or good styles missed out-skil,kaos quality stuff....
GraffMan Skicka meddelande Gästbok Daterat
06-10-03 09:18Jag har inga pengar just nu, men jag vill köpa den!
------------------------------------------
aa då vet vi..
helt okej , lite mer insidor i sthlm scenen skulle inte skada :)
jag vandrar i en vandal dal...
aa nice uppning där grabbar
KH ;)
riktigt fet rulle!
Graffare
2007-08-12 11:22
bästa filmen jag har sett de va fani mej transit rapetape
Knark?