mycket snack, lite bilder..
-there's more than one way to hell. it ain't no right way!
Graffare
2005-07-01 18:01
dinma jahaa du menar att om du är oberoende ekonomiskt så kan du få glädje ständigt eftersom du alltid sitter på whoa, och skriver toy till alla?
They called me Mr. Glass
Graffare
2005-07-01 18:03
dede P0 grejjen med tråden är att du ska slänga upp dina egna målningar.
They called me Mr. Glass
Skithöna jo jag vet, men han hade glömt url...
jepp, nu gick det fram. Grattis!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2005-07-01 21:09
dinma nu förstår jag dig. det har varit skoj att ha fört en sån meningslös men ändå kreativ konversation med dig. jag hoppas att du tycker likadant som mig. /skithöna
They called me Mr. Glass
dede varthar du gjort den där andra målningen du länlka? har ni byggt muren själva?
Fan vad alla pratar mycket skit, droppa saker istället. Det är en uppmaning, därför klassar ja inte detta inlägg som skit.
Fan vad jag älskar denna tråden, Den har allt ! -skitsnack -toydissar -fula pieces och mindre fula pieces -massor av attityd och ghettokomplex -riktiga rävar i tråden, dom som varit med sen day one -utveckling under en längre tid( snart8 månader... inte illa pinkat) och då och då kommer det en droppe kärlek. för att tillföra något kan jag meddela er alla att Smaken är som baken, hårig och full med skit
va bra. Jo jag måste säga att det har varit en posetiv upplevelse och hoppas att det itne finns några "hårda känslor(hard feelings)"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Orka med alla kommentarer, man går in i en sån här tråd för att se målningar, inte för att se kommentarer av målningarna + att man får scrolla 7 KM från länk till länk.. usch.. puss
"Klotrar ni bara med sprayfärj och kloterfärj eller har ni roler och pensel mä? Jag har alla med mig jämnt när jag är ute och rappar grafittti"
Sen när blev en målning snygg för att den hade många sträck? Varför måste alla skriva saker som "90år gammla bilder" iastället för att acceptera att ni suger? Kan inte någon rensa upp i den här tråden så det bara är inlägg med bilder kvar. Resten är bara inlägg med massa skit snack. Tack o ajö gå o dö!
Graffare
2005-07-04 14:03
dinma nej då inga "hard feelings" här, inte. jag börjar nästan lära känna dina inre organ som sprider dig denna lycka om att man bör kalla folk onda saker så att man blir lycklig. trekken P18 hehehe.
They called me Mr. Glass
Husmor F56 grymmt sköna.
okej nu ska ni få höra en rolig historia till denna bild:P
anses inte som målning kanske:P
Jag o min brorsa gick o grilla lite korv idag,så när jag väntar på korven får jag syn på en pinne:P jag eldar pinnen en stund och sen sätter jag mig ner i ritar lite på väggen me en kolpinne:P får typ elda varje sekund för att få den klar:P och korven var god:P
brorsan höll på att skratta ihjäl sig när han såg "målningen" :)
Kol målning
Tavlor - Väggar WWW.DR-FACELIFTER.COM
Husmor> Har du bild på Oldr/beer målningen bakom råby ip?
ingen som gillade min målning:P
Tackar tackar:)
speciella organ dedär. Jag är den enda som besitter dem, utsöndrar MDMA när ja är elak.
Rebo : könt de ni körde på Rumble tycker ja . tärd vägg valde ni men de vart bra ändå.
Medvetslös till helgen.
Skön,,
Medvetslös till helgen.
jojo , men väggen var fett keff, vi fick typ rolla den 2gånger för färgen inte skulle suga in :P
http://www.myspace.com/recodprod
Rebo : jo såg att ni stog jävligt länge med erollern:P haha . Satt med virus så vi såg hela tiden=)
Medvetslös till helgen.
så du hänger med den liraren :) , mjo bättre dar har man ju haft!
dede P0 ful
ångorna finns ju endå kvar! dok inte så mkt men....
Qpol För att det luktar av ångerna som *** när jag målar...
Graffare
2005-07-07 22:06
tss... gasmask behövs bara när man lägger chrome, enligt mig. fast chrome luktar gott, det med så det brukar inte bli någon gasmask då heller
They called me Mr. Glass
Skithöna alla färger luktar gott :D
såg ett lok på statioenn så hämta burkarna och la e en lite snabbt och det här blev det keffa resultatet
upl.silentwhisper.net
U name it..
Rackarns rabarber!!!1!!1 Jag missade allt tjafs mellan Skithöna & Dinma .. Gud måste hata mig. Ska vara online 24/7 fr.o.m. nu. Dede : Det syndes ju klart & tydligt hur mycket bättre du klarade av biffen med äkta hiphopkulörer. Fyfan så läckert. Keep up!
Streckkod Tack så mycket.
Graffare
2005-07-08 12:31
Streckkod HAHa vad menar du? vi skrev bara till varandra vad vi tyckte och tänkte på ett lite mer avancerat sätt så att det skulle va lite mer njutbart för er andra som läste.
They called me Mr. Glass
DIRTBAG P13 : ne det står Heao dumma jävel..
U name it..
http://www.fotolog.net/code26/?pid=10918 241 sitter på mac
watch_out varför ens bryr du dej..?
clam HAHAHAHHA :D där var du rolig "råkade" :D
vafan länkar du grejer du inte själv gjort för? Plus att länken inte funkade.
böf
för att du heter buZ>ZZZZt one!
buz... tryck på uppdatera ;)