clam P19: Den till vänster är ju softast... Kryss är kool
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2005-07-09 19:53
clam P19 fan Highlightsen var ju knug. för övrigt så vart lite för ljusa lines kanske..men annars vart det inget fel.
They called me Mr. Glass
fintfint,men upp med mera nu!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2005-07-09 20:11
Skithöna Din var faktiskt fet! Brukar inte gilla din stil, men den var grym + fin kombination i färger. :)
Skithöna P17 den till höger var sjukt feet...den andra va inte lika feet stil men färger mm va braa...P-out
Graffare
2005-07-10 11:44
Thx Mates!! Dirtbag P13 se länknamnet så ser du vad det står.
They called me Mr. Glass
Graffare
2005-07-10 13:38
NalleonE P0 jag vet! den till höger är kung
They called me Mr. Glass
Graffare
2005-07-12 11:50
seriöst clam vad är felet på dig =P
They called me Mr. Glass
nööjs
fan va coolt att vara full...höhö
Graffare
2005-07-12 19:40
tss
They called me Mr. Glass
Graffare
2005-07-12 21:24
almberger P1 hehe skulle inte förvåna mig ;D
They called me Mr. Glass
Skithöna P17 Varför får jag den till höger till alone? kanske är rätt, men med tankte på att det står aloneblaha.jpg typ. :D
Är det inte dags att skapa en part II av denna omåttligt populära tråd? Börjar bli ett projekt att öppna tråden.
spliff macht frei
_-bacteria-_ men den e ju inte borttagen än...eller?
MenzSMK Inget illa menat, men du är graffitiforumets offer. (säger bara det som alla tänker)
MenzSMK P1 Tar du åt dig...snyft de var inte meningen att såra dejj men du borde vara rätt cool eftersom du var full när du målade... ...sov sött...
fyfan vilka ägghjärnor det finns här. haha
böf
MenzSMK P1 ajdå du trampade på en öm tå...förövrigt ödslade du nyss tid på mejj....pöjjs..
Graffare
2005-07-13 21:37
bevakad P21 du har rätt det står tvärsom i länken =)
They called me Mr. Glass
Den var faktiskt grym Mike !
propps mike, digga den hårt!
Mike, de va feeett! ;) Keep it up!
shit dudes, fan va ni angriper mens. Lägg ner det, just a kid growin up
Graffare
2005-07-16 21:17
badbaljan P0 ahaa aah okey!
They called me Mr. Glass
hittade en
gammal figur på datorn, har inte skissat på nästan ett halvår :P
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Graffare
2005-07-16 22:54
Doktor_Humor P60 målnings session inte skiss session.
They called me Mr. Glass
Graffare
2005-07-16 22:54
men den var jävligt clean
They called me Mr. Glass
Skithöna P17 oj, sorry, haha tänkte fel :P
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
MenzSMK P1 Alltså inte tråkigt att måla EXAKT likadant flera pieces irad?
Graffare
2005-07-17 17:51
MenzSMK P1 den var väl typ lika som den förra? =I
They called me Mr. Glass
PROPS TILL MENZ! Ursnygga! ;) Keep it up!
upp nu!
mens,har sett fler än 2 av dina målningar som ser likadana ut
MenzSMK P1 ta det lungt du har blivit proppsad av dede...
MenzSMK P1: Men du har ju fortfarande min snoppis i munnen.
whatone P19 e duj från skåne hbg?....såg iaf en AWS bild där vid sofiero...
öpppppppp
Graffare
2005-07-22 02:10
hehehe menzsnubben skissa mera tycker jag någon variation på detaljer eller något ska man 'ändra på sina skisser. yoyo.
They called me Mr. Glass
varför ser så många det som ett arbete att skissa? jag skulle aldrig dra något jag inte var nöjd med. Skissning är ett sätt att få det bra .. skulle aldrig skriva en halvdan lyric och hoppas att den blir bra när det väl kommer till kritan (kritan huhu get it?) skissning är vägen till väggen.. många får improvisera om de vill men jag har svårt att se hur det blir bättre då.
S.C. - Ferdinand -
[email protected] -
S.et dög resten S**......;D
Graffare
2005-07-23 22:58
LööV F55 hähä går rakt på sak ser jag. bra att man talar sanning och yttrar sig om sina åsikter. kemtvätten P16 dumpa pilarna
They called me Mr. Glass
clam thanx mannen..
skithöna den första riktiga piecen ja gjorde iår
nallee aa fan ja hade inte direkt bra cancontroll när ja gjord den.
Lööv du talar sanning de uppskattas..
upl.silentwhisper.net senaste grejen ja gjort..dåligt kort tagen med 3mobil