jag e 12..jag är midre erfaren i graff..men jag vet att folk som dissar folk över nätet e en klocka..å dom som försvarar dom e klockvisarna ni e säkert pllare era å göran ni har säkert planera de här för att få zion att falla å babylon ska ta över...
Fuck that bitch suck that
easy: Riktigt tunga grejjer, prooooops!
Easy: Rise var den ända värda.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FUCK ALLA ER SOM TRACKAR GÖRAN FAN RAPE1 ÄR SÄMST, OCH? NI BEHÖVER VADFAN INTE BÖRJA VÄRSTA BRÅKET! VÄX UPP! GÖRAN SÄGER ABRA VAD HAN TYCER, KAN NI INTE TA DEJ SÅ KAN NI LIKA GÄRNA DRA! GÖRAN HAR HUR GRYMMA PIECES SOM HÄLLST SÅ KNIP KÄFT TILLS NI VET BÄTTRE! PROPPS TILL GÖRAN!
555 TAR MIG HEM!
Graffare
2005-06-10 22:31
cikk LoL?
They called me Mr. Glass
Graffare
2005-06-11 10:36
easy... nice määän....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
en blackbook, äre en bok me skisser eller en bok me bilder på målningar man gjort?
Skithöna P17 jag har bara en fråga.. skriver du nåt eller flummar du bara runt? för jag kan nämligen inte urskilja bokstäver?
Hata eller lova det
pieca nyss,, blir bild imORRN
Graffare
2005-06-12 11:43
str0gan_off P17 på just den senaste så flummade jag bara runt.. men inte annars. Isorion P15 ett block med bilder på målningarna man gjort.(också kallat fotoalbum)
They called me Mr. Glass
hehe jorå:) fast graffare komme på så fina namn till saker:) så man måste ju fråga.
Skithöna P17 is the shit!
http://www.upptown.eu.org/upload/uploade d/13025.jpg
on the run
Skithöna : Du är en riktig hårding du.
najs...
gryyyymt...
ohmygod : sista du länka var riktigt kool... me like...
jag är hård...
BJUD HAHA FETT FUL :D
555 TAR MIG HEM!
Galen stil
jarek och!?
Congratulations you're the 700'st post!
...och det är det som är så fint med whoa!
Cikk Din LER på famet va ju ass snygg juh! :)
on the run
bjd jag vet ;D;D
555 TAR MIG HEM!
ohmygod har galet skön stil:) ...
THUG WIFE
Graffare
2005-06-17 16:14
sprutluder P1 cleant!
They called me Mr. Glass
en sak som ja inte fattar är varför alla nördar som lägger upp bilder och skriver fucked up och att dom blev misslyckade varför dom lägger upp sånna dom inte är nöjda med. liksom detta är väll en tråd man ska lägga upp FETA målningar inte massa skräp. ta inte illa upp
REACT RICOCHET CREW
MenzSMK Tydligen inte du som har lagt upp femtioelva exakt likadana pieces.
Det MenzSMK och många andra håller på med är bara ett jävla fiskande efter positiva komentarer. Lägger ni upp pieces så skit i alla onödiga kommentarer om era egna bilder. Och MenzSMK , alla ser för fan likadana ut förutom färgerna. Props till Tändargas som står för vad han tycker och säger det. (även om det inlägget om MenzSMK s piece var lite onödigt grov kanske) Och kom inte med "lägg upp något bättre själv då " eller liknande för jag har inte sagt att jag är bättre än någon här inne. Till sist: Smaken är som baken, Delad! Saaaaaaaaaarvi.
Mind Your Head...
aaaaaaaaaa fett skön Inspection!!!
najs..
Graffare
2005-06-21 21:55
Inspect cleant!
They called me Mr. Glass
Graffare
2005-06-22 18:50
evol beror helt och hållet på hur bra skillad man är. soft cap kan man få jäkligt skinny om man bara kan.
They called me Mr. Glass
Skithöna P17 Du är så himla tuff. Du kan allt om klotter.
Hemsk... hemskare... hemsk_one
Graffare
2005-06-23 12:13
Streckkod okey förlåt, jag ska inte skriva något mer nu puss,hejj>!
They called me Mr. Glass
evol - blue soft funkar till hela piecen om du gillar soft caps. ps? gå in på
www.upptown.eu.org ¨och klicka dig vidase till "walls" sen så du kommer till "p" och sen kollar du under "ps". sidan är nere nu men funkr säkert snart. de är inte aktiva längre men ändå :)
evol: Känns lite dumt o skylla på capsen när piecen såg ut som skit? Kan nog vara det fulaste jag sett i hela mitt liv, och det är inte pga capsen.
Gå hem och sätt dig ner och skissa, skissa och åter skissa. Jaja jag sa bara vad jag tycker, men jag tror dom flesta håller med mig ialf.
Nils WORD
Hemsk... hemskare... hemsk_one