Med gråten i halsen så reser han sig spottar gruset ur munnen & skickar mamma ett mail XD Checka myspace !
Det finns så många rappare, men ingen som mig !
Vi checkar din myspace, du var bäst på att vara sämst...
Med gråten i halsen så reser han sig spottar gruset ur munnen & skickar mamma ett mail XD Checka myspace ! Har inte kollat Myspacen, men haha. Fint sätt att marknadsföra din musik på...
Beat the odds like an abusive freak show owner
Med gråten i halsen reser han sig/ Spottar gruset i munnen och käkar gåsleverpastej/
Kvinnor är som klistermärken, man slickar dem, sätter på dem och skickar iväg dem. "PZ"
Med gråten i halsen så reser han sig spottar gruset ur munnen & skickar mamma ett mail XD Checka myspace ! hahahaha, klockrent.
Moderator
2009-09-29 23:56
Med gråten i halsen så reser han sig/ Spottar gruset ur munnen, stoppar sten i sin stjärt/
//TW
Med gråten i halsen så reser han sig/ ... som en dacryfil, när han ser en tjej/ Med gråten i halsen så reser han sig/ Spottar gruset ur munnen, stoppar kuken i munnen/Spoiler varför ens skriva om nån som gråter o blivit golvad? lawl
I Want To Play a Game....
Med gråten i halsen så reser han sig/ ... som en dacryfil, när han ser en tjej/ Förklara gärna.
Med gråten i halsen så reser han sig som den kåtaste tanten hans penis har sett VARFÖR DOG ALDRIG DEN HÄR TRÅDEN?!
... när jag frågade mannen om Emil va gay, så lovade han att hypotesen var rätt. scrotum: resa sig kan även det manliga könsorganet göra "(i)"Spoiler fail att förklara i en sån här tråd. lawl..
YO JAG ÄGER DIG MANNEN DET SER DU VÄL SJÄLV ANENKEFALI I DIN STAD - SÄNKER DESS MEDELLIVSLÄNGD! BRAAAPRPAPBARAAPPPBRAAAAP
passa dig pojk, innan jag ger dig en smäll sänker din självkänsla, och hela dig själv.. LATCH.
YYOYOYOYO VARFÖR LEKER DU BÄST? FÖLJ JANTELAGEN OCH HÅLL KÄFT SOM EN HEDERLIG SVENSK BRARARAPPBRAAAAPPBRAABRARBRABRRRRAAAP hahaha, vettefan hur länge jag pallar med det här...
att retas e hemskt, men vill du veta nåt fräckt, jag och din brud kelar på fest, hon vill rida, men jag e ingen häst,
och ja, om du inte fattat än, att hon smekte min lem, och delade säng, e du en felande länk, din farsa heter nog Bengt. lawl..
Om du tror att du får smeka min tjej, så e du nog bäng för det vet du nog själv - ingen vill ha en brud vars ben är en meter i bredd men jag e trots det snäll, så du får en sedel per kväll som du klarar av att onanera utan att KRÄKAS jag pallar inte, things to do
Med gråten i halsen så reser han sig/ Spottar gruset ur munnen, och äter en rulle silvertejp Pz!
En haiku är utformad som: 5 \ 7 - STAVELSER 5 / och det jag skrev nyss var: 10 \ 13 - STAVELSER 10 / ...vilket innebär att min var 5+5 (=10) 7+7 (=14, och jag gjorde 13, därav halvkomplett) 5+5 (=10) Sen när blev rim matematik? Då är det nog fan dags för mig att lägga micken på hyllan... :/
Dra åt helvete!
Entertainment Sen när blev rim något man frågar om i en tråd på whoa? Hela tråden är ett skämt och bör behandlas därefter. För övrigt var jag nog inte nykter när jag skrev det där, ber om ursäkt för det. Vet inte vad jag tänkte.
Chromebuster Så vad du menar är: Han reser sig som en dacryfils kuk När han ser en tjej med gråten i halsen ? Säg det då...
Men gråten i halsen reser han sig/ Spottar gruset ur munnen/ hans själ är försvunnen/ tvingas för alltid balansera över avgrunden/ för han är till sorg och hat bunden/ vill hoppa över barrikaden/ tar upp påsen och beger sig till den mentala arkaden, Måste ha mera, all ångest preskribera/ vill känna narkosen, måste verikligheten inhibera/ horse, crystal, ice med flera och ångesten är borta för stunden/ Han somnar in och vaknar upp i Törnros lunden. Varsågod :) eller: Men gråten i halsen reser han sig. Spottar gruset ur munnen och måste sen be om ursäkt till killen framför honom. Välj själv... //Rasmus
Känns som att var o varannan fjortis som vet hur man öppnar VMP kallar sig för Dj nu för tiden...
scrotum: ja, för dummies som inte kan läsa mellan raderna. =)
Det där var inte att läsa mellan raderna, min käre vän. Det var att reda ut en jäkligt trasslig liknelse.
Med gråten i halsen så reser han sig Spottar gruset ur munnen och gör låtar med kaggen
To late... to FUCKING late
Med gråten i halsen så reser han sig Spottar gruset ur munnen och leker med mig. :)
Dra åt helvete!
Med gråten i halsen så reser han sig Spottar gruset ur munnen (jag ber för dig)
Dahlgren
Med gråten i halsen så reser han sig Spottar gruset ur munnen, men får en penis i den
Med gråten i halsen så reser han sig Spottar gruset ur munnen och stoppar kuken i munnen (halvbajt på Ankans)
Med gråten i halsen så reser han sig Spottar gruset ur munnen på en tv-antenn //Yde - bästa rimmet ;)
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Med gråten i halsen så reser han sig Spottar gruset i munnen, och det leder till sex
Med gråten i halsen så reser han sig Spottar gruset ur munnen o snälla sluta plåga mig.
Med gråten i halsen så reser han sig Spottar gruset ur munnen och kan inte den här tråden bara dö någon gång?
Med gråten i halsen så resar han sig spottar gruset ur munnen men ser en sked i sin säng jo, nu borde den dö :)
Evangeliet
Med gråten i halsen så reser han sig Spottar skiten ur munnen och trillar ner i avloppsbrunnen sedan är han försvunnen hah
myspace.com/rockduden
Med gråten i halsen så reser han sig Spottar gruset ur munnen, ren som en älg
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Vad fan? Den här tråden borde verkligen avlida...
Vet inte om det här tipset varit med, men tycker det blev ganska fett: Med gråten i halsen så reser han sig Spottar gruset ur munnen, och går ner på sin tjej Lycka till med din låt mannen!
Med gråten i halsen så reser han sig Spottar gruset ur munnen, sen lever han ej
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Hahahaha
99 och rakt ut ur pungen kommer cpt med aids
så reser man sig
www.samiiepoesi.blogspot.com
Med gråten i halsen så reser han sig/ Spottar gruset ur munnen, börjar om från grunden, som den hasande ungen, men rullstolsbunden
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.