Ett rim hjälp tack :)
Har lite skrivtorka nu ;/ någon som kan hjälpa mig med något bra vokalrim eller något dugligt i huvudtaget till meningen: Med gråten i halsen så reser han sig Spottar gruset ur munnen( sätt in text) tack på förhand Da9L
å ler lite snett //Yde - haha nu ska jag ha royalties på försäljningen
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
och smeker sig själv (snor all cred från Bjäär, som bleknar bredvid xD)
Med gråten i halsen så reser han sig Spottar gruset ur munnen hans själ är försvunnen =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skulle ju hjälpa om man hade hela texten så man kunde hålla sig lite onpoint ;) Alla tre förslag hittills har vart softa, men kanske inte alls passar i texter :) Spottar gruset ur munnen och ber för sig själv/ Spottar gruset ur munnen som i regel är stängd/ Spottar gruset ur munnen och tjurar för stunden/ Spottar gruset ur munnen och sopar sten ur sitt fejs/ Whatever, det var en lite knivig rad men det är väl några tips som kan peka dig i rätt riktning och så :) Good luck!
Hej
Spottar gruset ur munnen och leker med bajs// ?!?! tar 500:- per ord.
B
och rakt ut ur pungen kommer cpt med aids
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Med gråten i halsen så reser han sig Spottar gruset ur munnen och bildar en tegelstensvägg
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Med gråten i halsen så reser han sig spottar gruset ur munnen och fäller sista tåren till marken. Lär er rhyma kids!
soundcloud.com/brormusk/sets
Schri ändå jävligt fett RHYME!!!!!1!!111!!!!
Flyter som en död fisk
Slår dig till marken! :)
Hej
och smeker sig själv HAHAHAHA.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Med gråten i halsen så reser han sig Spottar gruset ur munnen och bildar en tegelstensvägg HAHA, dör!
Med gråten i halsen så reser han sig/ Spottar gruset ur munnen ger dig en text! / :)
Hej
Med gråten i halsen så reser han sig Spottar gruset ur munnen och bildar en tegelstensvägg haha
med gråten i halsen så reser han sig spottar gruset ur munnen och köper en guld spegel:) asså onödig tråd med ett enda rim!!!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Med gråten i halsen reser han sig Spottar gruset ur munnen, ser ljuset i mörkret som leder han hem
Highfive anyone, anyone?
Med gråten i halsen reser han sig Spottar gruset ur munnen, han är nu gay
people have hated me, people do hate me, and people will hate me!
Med gråten i halsen reser han sig/ Spottar gruset ur munnen och steker ett ägg/ Onpoint så det skriker om det! :)
Hej
djurets dödade tråden? haha.
Ch1ll P17 Du måste bidra med nånting du också! ;)
Hej
okej.. Med gråten i halsen så reser han sig Spottar gruset ur munnen och stenar sin vän höhö..
Haha och vilket trevligt bidrag det blev :)
Hej
med gråten i halsen så reser han sig spottar gruset ur munnen, kan inte skriva och ber om min hjälp
Haha!
hahaha på djurets
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
fint allt blev xD aja använde iaf en av hypnoz rader på 5 kommentarer :) kul att det blev nå roligt av denna tråd på nå knas sätt ^o) ?
Schris rim var ju cleanast omg!
med gråten i halsen så reser han sig spottar gruset ur munnen, och beger sig hem
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Med gråten i halsen reser han sig/ Spottar gruset ur munnen och steker ett ägg/ HAHAHAHAHAHAH
Allt är sant på internet.
stoppar gruset i munnen och tar sig på pungen?
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Stoppar gruset i munnen och drar kuken mot pungen.
Med gråten i halsen reser han sig spottar gruset ur munnen, blir skjuten i pungen och så kan han aldrig resas igen
Gjorde fan en halvkomplett dubbelhaiku nu också. En haiku är utformad som: 5 \ 7 - STAVELSER 5 / och det jag skrev nyss var: 10 \ 13 - STAVELSER 10 / ...vilket innebär att min var 5+5 (=10) 7+7 (=14, och jag gjorde 13, därav halvkomplett) 5+5 (=10) Och nu vet jag inte varför jag upptäckte det eller varför jag delar min kunskap :)
Med gråten i halsen reser han sig Spottar gruset ur munnen och leker en tjej
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Med gråten i halsen reser han sig Spottar kuken ur munnen och och lekar lite med pungen ?
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Med gråten i halsen reser han sig Spottar gruset ur munnen och äter upp det igen
Med gråten i halsen reser han sig Spottar gruset ur munnen och blir sugen på hummer men ser istället nån som är ute med hunden så då stannar han kvar och leker med den...
...och stoppar sin penis i den, för att fler ska få aids.
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Hahaha, sköna krappar.
Med gråtens tårar runt halsen, hänger han sin själ spottar gruset ur munnen, en lättnad för stunden dags för sista valsen, dags för ett farväl
Why die in vain, when you can live n' try to change?
med gråten i halsen reser han sig spottar gruset ur munnen och suger på tummen efter att ha befriat sig från klådan i arslet eller?
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
med gråten i halsen reser han sig spottar gruset ur munnen och går hem han är så groggy att de blir mycket vangel, han är så jävla borta, att en cirkel blir en triangel
om du vaknar med stående problem, dra några snabba slutsatser så har du snart lösningen i dina händer
med gråten i halsen reser han sig spottar gruset ur munnen, sedan letar han hjälp så på mindre än tjugo sekunder blir tråden en cypher där dåliga writers tävlar om vem här som skrev allting sämst.. Finn fem rim.
med gråten i halsen reser han sig spottar gruset ur munnen, säger (ord) och låter missbelåten ? dåliiigt rhyme men det är det ända jag kommer på just nu! xD
Don't be fuckfaces unless you getting fukked in the face!
Med gråten i halsen så reser han sigSväljer gruset i munnen så han blir stenad!!!!!!!!!!!!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Med gråten i halsen så reser han sig Spottar gruset ur munnen och säger -"Time to pay!" Med gråten i halsen så reser han sig Spottar skiten ur munnen som en tonårstjej
-HJÄRNDÖD GENERATION-
Med gråten i halsen reser han sig/ Spottar gruset ur munnen och steker ett ägg/ kan bara skratta åt trådens utväckling.. x)
ehh, skulle man skriva nåt vettigt här eller? hmm..