I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Crewbattle 2008 - Rond 1 och Kval

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-08-05 10:39
Tomten du bevisar ju din dumhet genom att ge dina motståndare tips om hur ful o korkad du är hahaha.

jag heter egentligen Thomas, har varit tjock, tror att jag är cool när jag röker cigg, är ganska ful och så är jag (som du redan tycker) inte en bra rappare.

jag förstår inte vad du eller ditt lag sysslar med när ni nämner Shazaam,kaggen o Stfu.
Tomten du är helt okänd på whoa. aldrig hört dig förän nu. det märks att du o ditt lag söker hype och då förstår jag varför elegant inte vill dissa dig. seriöst tror du tar han i battle så är du bara löjlig!

Förövrigt vill jag göra inlägget liter mer intressant genom att tycka till om lagen.

Spikespitters vs Logical Lyrics vinner med klass skillnad
s.p.d.s.l vs Overkill Tävlingen sämsta lag möter varrandra.
Vice Versa vs In Your Face kan gå hur som helst
Higcoast vs NewStyle tror på high coast
 baby jag har dig

2008-08-05 10:49
elegant, du drygar ju med i trådarna? så då hamnar väl du och jag under samma katigori :)
och om jag inte minns fel så vann ni pga wo?
 Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.

2008-08-05 11:27
Rocky "Ni kommer inte ens sniffa på vår titel." Vann ni inte på WO? isf borde du ta't lungt med Skrytet hahaha

2008-08-05 12:23
Tomten du bevisar ju din dumhet genom att ge dina motståndare tips om hur ful o korkad du är hahaha.

Jag tänkte bara iaf Elegant behöver hjälp att skriva... Vilket han verkligen behöver.

Jag ber så mycket om ursäkt om du blev ledsen över att jag nämnde några "kändisar" för att få liknelser till min tex. Vi vill ju inte ha något gråt.
SpoilerJust drf jag inte tänker nämna Pontus Gravholm i låten mot Overkill...

2008-08-05 12:28
För det första vilka tror ni elegant e ??

och vad tror ni om att inte förstöra tråden med erat jävla BULLL FÄÄCKFACE!
Vice Versa!

2008-08-05 12:35
Moget tomten :]
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap

2008-08-05 13:13
Tomten du borde lägga ner, såg din myspace och den hade inte mkt att säga än att du ska lägga ner och bara fatta läget om att du är typ 15 bast och att ditt nick: Tomten är det töntigaste nicket man kan ha när man rappar.

Stfu ville inte äns vinna på wo vad är det folk vägrar fatta. stfu är ju långt över mångas nivåer.
cck blev utslagna av stfu o det säger mig fan rätt mkt även om ett lag vinner i final på wo så är det fan trögt av folk att syfta på bara wo delen och inte att de tog sig till final.

SHUT DA FUCK UP CREW är regerande mästare ska bli kul och se 2008s mästare.
släpp allt tjaffs nu o njut av sommaren puss hej
 personligt

2008-08-05 14:13
sdfu? haha.

Kul med många nya ansikten.
Tråkigt att prestigen verkar försvunnit och veteranerna övergett det hela..

Ha en trevlig tävling grabbar!
Må bäste man vinna!
damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job

2008-08-05 14:32
Denna tråd är bättre än vilken skvallertidning som hellst! Big love <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-05 14:49
Nelione P8 : Hahaha ! sant, sant.
www.myspace.com/Sagoztyle

2008-08-05 14:55
kommer bli en tuff match newstyle mot high cost!
spikespitters kommer långt!
 www.myspace.com/friphmusic
Admin

2008-08-05 15:02
Hoppas all beef i tråden finns kvar i rond 1-bidragen... då kanske det kan bli intressant.

Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com
Missa inte världens bästa radioprogram Starka Personligheter.

2008-08-05 15:11
hade trott rocky rock skulle delta i crewbattle 08 igen, Hela STFU smekte sönder crewbattle 07. Aja får se hur det här går, Visa lite tungt shit nu grabbar, päyz.
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.

2008-08-05 15:38
haha sdfu?
-pack you'r bags man, you are a tourist!

2008-08-05 15:54

Kul med många nya ansikten.
Tråkigt att prestigen verkar försvunnit och veteranerna övergett det hela..

Ha en trevlig tävling grabbar!
Må bäste man vinna!

<.<

2008-08-05 16:39
call me the best man :)
Vice Versa!

2008-08-06 02:11
Mfs, KKV, Mr.Treat, Kriss och Alexz K är de rapparna som vet vad de gör imo.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2008-08-06 09:01
visst stfu vann över cck. men vilka va domare förra året? spitbull och icetail.
icetail har rappat sen 2002 och ligger fortfarande och spitbull jag skrever bara "haha".
ingen klass på domarna förra året. om det hade varit samma domare som det är i år skulle cck vunnit med 5-0

Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.

2008-08-06 14:07
Lunkan: Är du efterbliven eller?
Spitbull vet mer om hiphop än vad du nånsin kmr göra. Och det spelar ingen roll hur länge man har rappat? Så länge man vet tillräckligt om hiphop, vad som är bra och vad som inte är bra, så är man en kvalificerad domare. Icetail kanske har lyssnat på hiphop hela sitt liv? Vad vet du?
Så knip och tänk efter före du pratar.

1
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration