Lyricist
2008-08-03 21:52
Spikespitters vs Logical Lyrics s.p.d.s.l vs Overkil lVice Versa vs In Your Face Higcoast vs NewStyle alla vinner !
jag lägger så bra rapp att du stänger av snabbt
Förlåt Abnormal.. Vi hade inte koll på datumen så vi glömde styra kvalet :(
soundcloud.com/brormusk/sets
x-äl är riktigt bra . annars e spikespitters favoriten !
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Såhär ser det ut hittills Spikespitters vs Logical Lyricss.p.d.s.l vs OverkillVice Versa vs In Your Face Higcoast vs NewStyle I kvalet då, jag vet ju inte vad ni presterar i rond 1 men lycka till alla !
www.myspace.com/Sagoztyle
Spikespitters vs Logical Lyrics s.p.d.s.l vs Overkill Vice Versa vs In Your Face Higcoast vs NewStyle Spikespitters vs Vice VersaNewStyle vs OverkillSpikespitters vs NewStyle
bla.
Om vi inte vinner rond 1 så åker vi ut!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hedde Det där ser riktigt bra ut ;) //KKV
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
gott snack hedde!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Logical lyrics :)
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Producent
2008-08-04 03:55
Spikespitters vs Logical Lyrics s.p.d.s.l vs Overkill Vice Versa vs In Your FaceHigcoast vs NewStyle
Flyger fritt, landar platt
S.P.D.S.L Vinner Över Overkill!!
"You've smoked yourself retarded.."
Poizon: No way.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
S.P.D.S.L.
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
wizdom: Jo det gör dom:D
Spikespitters vs Logical Lyricss.p.d.s.l vs OverkillVice Versa vs In Your Face Higcoast vs NewStyle
dddddynga
http://www.youtube.com/meeyeer/
spdsl går ju aldrig vidare
ROUSU
Logical Lyrics kmr ta hem hela skiten!
Tomten p12 lite kul att du typ är över glad över att kommit med en whoa tävling under de 3 åren du rappat, ännu roligare att du nämner storhets och Shazaam som måste se dig som whoas töntigaste rappare, vilket jag osså tycker. Annars är det jävligt fett med dina mummlandes flowmissar som gör dig till en mkt bra. Sluta själv proppsa dig i tråden för det är pinsamt du o ditt lag kom med för att det inte finns någon motivation för folk att ställa upp. spikespitters var bra och de ända laget jag kan se som värdiga vinnare
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Thanks Lvs . Vi kamma hem this VV
Vice Versa!
Producent
2008-08-04 17:58
Elegant P19 Helt ärligt, du är fel person att kalla andra för dåliga rappare, och säga att andra mummlar.
elegant, dina texter och allt suger så du ska inte säga så mkt, det var ju inte tack vare dig sftu vann förra året. då du själv var jätte dålig:) oj jag ska väl tillägga att du fortfarande är dålig:)
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
Spikespitters vs Logical Lyrics (Högst nivå i kvalét i kvalet och lär hålla de igenom tävlingen)s.p.d.s.l vs Overkill (Vi höjer nivå i rond 1 och slaktar!)Vice Versa vs In Your Face (Rimmtekniken, attityd och flyt)Higcoast vs NewStyle (Lite osäker men tror dom kommer ta det)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Håller på Logical Lyrics dels för att 2 av dem är från min stad och är tight vänskap med dem 2 ankan är trevlig och bra o Spark är mycket snygg kille. Cool Boyz som jag va med i är ett jävla skitlag folk skriver på plats o recca sen dumhuvet i slutet han gick ut när han spelat in sin del. Och han spara inte när han kmr in så fuckar cool edit han får välja en annan del. Och ja man blir enormt lack vilken jävla idiot, Problem holl ät mi nästa år så kör jag med er tråkigt att jag valde fel lag :(. Nu ska jag gå till toan o skita sönder den
Geni
Konstigt X20 ojoj lite konstigt att du vet så mkt med tanke på hur länge du varit medlem på whoa o med tanke på hur seriös din sida ser ut så tar jag inte dig på allvar. Lunkan_ P17 whoa.se har du 2 sorters medlemmar, de som fattar och de som inte fattar, du kan själv räkna ut vart du hamnar, jag har alrig ALDRIG sagt att stfu har tagit sig någonstans pga av mig, tomten o alla andra är bara avundsjukna på hypen vi fick men inget vi bett om, ingen i vårt lag var speciellt glada över att vinna på w.o. och om ni läser crewbattle 2007 final tråden så ser ni själva att vi ville räkna guttersnipers bidrag som giltligt med mabande sa nej. sluta skapa fake-accounts det gör bara tråden till skit
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Elegant P19 tror du att alla är med för att få hype? tror nog de är ett antal som är med för dom tycker de e kul, ville bara säga de, men håller me dig om alla som skapar fake-account o skitar ner trådar o tjaffsar om skit,
Vill verkligen inte va på någon sida men jag fattar vad elegant menar. tror inte elegant menade att alla ställer upp för hypens skull. läs noga innan du svarar slaydash P20 men att någon som tomten ska uttrycka sig om storhets,Shaz och stfu är pinsamt det påminner mig om coffes barnsliga dissar mot storhets. det är samma sak som att ken ring skulle få kritik från Mange Schmidt. va jag vill komma fram till är att varför vara så jävla kaxig när man suger doesnt make sence at all
jaaaaaaaaaaaaw
vadå får folk som inte va med i kvalet va med i rond 1 HAHAHAHA dummaste iden vafan
Geni
Hoppas CCK Vinner!
Alla som hackar på elegant... om han nu var så kass, då hade väl inte hans crew vunnit hela skiten förra året? För man måste ju ändå ha ett hyfsat jämnt crew för att vinna allt.. Vet inte varför alla hackar på elegant HELA tiden. Shit, skaffa ett liv eller något.SpiceBoys! 1
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Elegant är bara pinsam, att du ens går in och skriver i tråden är pinsamt, att du ens orkar läsa igenom hela tråden för att se om ngn kille med storhetsvansinne skrivit som du senare längre ner i tråden kan ''trycka ner'', ditt crew vann en tävling, det gör inte dig till bra.
Elegant P19 Sjukt kul att du bemötte Konstigt's kritik med att gnälla på hur länge han har varit medlem och på vad han har skrivit på sin presentation. haha
Problem: Kan ju helt ärligt säga att Elegant är bättre än dig. :) Ses i rond ett gubben!
shades on my eyes you can't tell I'm .....
vilka är med i s.p.d.s.l? :)
haha, vi bor på landet!
Elegant, min käre internettjjafsvän... Att jag är glad beror på över att jag själv ser mig själv som en dålig rappare som har mycket att lära när det kommer till att rappa(Känner du igen dig?). För det 1a - Så tror jag allvarligt inte att Shazaam, någon medlem ur CCK och Storhets vet vem fan jag är. För det 2a - Så tror jag att du bara klagar antingen för att du har slut på färdigskrivna rader för att delta själv eller för att du måste hångla med bermudatrianglar för att få collabos. Vill du något mer kan du ju släppa en disslåt om du vill ha hype, tror disslåtar hjälper mer än att skriva i ett cbforum. Kolla bara på Asma... Fast jag är en sådan där cool rappare som "inte orkar svara". Du kan få lite info, jag heter egentligen Thomas, har varit tjock, tror att jag är cool när jag röker cigg, är ganska ful och så är jag (som du redan tycker) inte en bra rappare.
sleez det är Tomten Ante lazy latonic bronka och Ray B som du kan läsa uppe i tråden , men det är vell inte lönt att veta , de kommer krossa er:P
Håller faktiskt med tomten i detta men skit i snacket och Elegant gör som tomten säger släpp en diss om du vill tjafsa. Sluta klaga i tråden.
ANKAAAAAAAN ÄR GALEN MAN! =DDDDDDDDD
Jag bryr mig inte om folk håller med mig/tycker olika... Kan(Till skillnad från Elegant) hålla mina tankar för mig själv, eller iaf bara till de/den som det rör sig om.
en sak vill jag till lägga till alla som håller på här.. vad ger det att tjaffsa i en tråd. ta det i eran gästbok på mail eller på msn eller vars ni vill det.. jag tycker här ska man väll få skriva att man proppsar sitt lag, sina polare i laget samt sig själv. eller har jag fel ? och sen ska man väll få säga vilka som går vidare och så.. tack för mig !
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Word på Nynge... Vet att jag bröt mot det där nyligen, men kan hålla med dig ändå. Det var mest alkohol som pratade i inläggen om Elegant.
Duvan: yeright, sure häng dig :)
Crewbattle, hihi
We going to take this shiiiiet / X-äL (VV)
Vice Versa!
är inte ante han som jag är instabil dissa för ett tag sen?
haha, vi bor på landet!
S.p.d.s.l Haha kära pojkar, försöker ni dissa Stfu? Ni kommer inte ens sniffa på vår titel. Det blir Alingsåsgrabbar som plockar titeln i år igen, grattis till Spikespitters. Make me proud ! Peys
Sleez: Nej det var inte han :)
hehe fan va snygga alla är idag, shit!
Lyssna på Rocky. Nuff said! Haha, Klingish.. Du kommer på fredag? Vi väntar på dig.
shades on my eyes you can't tell I'm .....
mycke tjaffs det blir pga av några kvalbidrag, o ja inget lag iår håller samma klass som åren innan, men kan ju va kul för det folket som inte är lika bra o få va me på en sån här sak, eller har jag fel?