Nice nice låt :)
-§ '_' § ( . )( . )
Lite knas att höra Kaggen såhär men jag gillar det! så jävla soft uttal på full. Toppen & Estet lägger som vanligt riktigt skönt. Och Kaggen, du har verkligen kommit till en helt nivå med dina beats! Fortsätt släppa grejer tillsammans grabbar!
Det jag inte gör idag slipper jag göra om imorgon
diggade låten. När toppen kommer in i kaggens vers lät det riktigt jävla skönt =O
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
isen P18 Tack för din tid. Man måste inte bara göra seriöst. Man måste få leka lite oxå =) Entertainment P16 Haha tack mannen. Jo precis, roligt o flippa nå annorlunda. Mr A P18 haha FOULL. tack mannen. det värmner O tack alla andra oxå!
Fett, dock som nån ovanför sa så saknar jag gung/sväng i reffen, men annars clean som en ny tvättad ruta!
Ny Användare : ReskOnee
över fet ! kaggen grym i ref...toppen flyter på som fan lika estet...men kaggen va nog tungast !
Toppen Rapp/sång : Introsången var skön, annars gillade jag inte telefonljudet i dina två sångrader. Rappmässigt är du många nivåer över både Estet och Kaggen i denna låt. Du varierar ditt flow på ett säkert sätt. Din glada, lite poppiga, rapp är skön också. Du har utvecklats vädligt mycket och det börjar låta jävligt bra. Ditt sound har blivit bättre helt enkelt.Text : "jag tar klubbens fulaste brudar och super dom snygga " - Det var det som lät bäst ifrån dig. Allmänt trevliga rader och flytet på dem är nice. Annars så är det väl en rätt så bra text i såna här genrer.Estet Rapp : Du försöker variera ditt flyt låter det som. Men det låter lita stakigt, och inte så bra som det borde. Du kan mycket bättre flowmässigt. Den sista delen är bäst rappmässigt. Inlevelsen är nice.Text : Dugligt textmässigt. Inget utstickande som är speciellt roligt/skönt/allmänt bra. Helt okej.Kaggen Rapp : Dina första fyra rader är bäst flowmässigt. Gillar dig bättre nu jämfört med förut då du överdrev med att anstränga rösten. Generellt sätt är flytet okej, och rappen detsamma. Refrängen gillade jag inte så mycket, bara lite. Tyckte bara "b-b-b-b-bakis" lät bra.Text : Det bästa i din text var anledningen till att folk tycker du är dum, och de är inte alls så värst bra. Du kan mycket bättre innehållsmässigt, tycker du borde skojat till det lite. Annars en helt okej text, rätt så skönt rimschema.Beat : Gillade beatet. Skönt ljud och allmänt trevligt för öronen. Passande till såna här låtar. Du har utvecklats inom beatproduktion. Sammanfattning: Toppen var klart bäst på låten. Kaggen och Estet kan bättre. Men ni var okej. I övrigt så gillar jag inte låtar som predikar om alkohol, men det är väl en åldersgräns på det...
Wazaaaa
"för jag är hällre jävligt full än hjärnkirurg" var bästa på länge!
tvärfett kaggish
Vem fan pratar du med?
tkr estet la det bäst asså, toppen la det oxå jävligt tight, kaggen blev en besvikelse när jag hörde, hört så mkt bättre måste jag säga, och reffen va inget jag heller gillade.. det är inte samma gamla kaggen jag hör.. vart har du tagit vägen maaeyn? jalla och kom tillbaka din jääveeeul!!! skön låt ändå alla droppa lite mer skit ajjt? ayde, take care peeeys /BB!
Vi är från Västerort! http://www.znapmusic.com/betongblocken/
måste oxå säga mannen, visst har hört fett mkt med dig och så där du vet.. mkt har många hört men undrar lite oxå vart fan du fått hypen ifrån?! :P inte lack utan glad för din skull meyn, tkr det är lite skumt bara.. men men fuck that =) shuuuez!
Vi är från Västerort! http://www.znapmusic.com/betongblocken/
jävligt cleant ljud. alla 3 la det grymt no doubt. öl!
Tack gott folk, kul att det gillas.
www.myspace.com/marcuslarsson
Jag tyckte bara toppen la det nice, estet helt ok & kaggen mindre bra! Tyckter reffen borde varit annorlunda på något sätt. Peyys
Alla ni brukar droppa otroligt tungt, så jag trodde denna skulle blir sjukt bra. men jag hade fel. jätteledsen grabbar men ni alla kan så otroligt mkt bättre! Estet la det bäst!
Plastpimpsens Slaskdrink~^
Toppen var den ända som bra bra tyyvär.. sorry men sant..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fett, men inte lika fett som vanligt...
No you!
Tycker det är fett att ni leker med flowet så faktiskt.. Börjar bli tröttsamt att lyssna på whoa rap med det klassiska 16 bars ref 16 bars ref i samma anda hela tiden.. Bigup grabbar
Jag skulle bli tämligen förvånad om någon över 16, med alla hästar hemma någonsin skulle lyssna på det här.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Denna däcka ja till igår, fan va najs reffen va efter några öl! haha ett tips! Idag e ja bakis MEN snart är jag Foull!
Haha du har fattat konceptet ;P tack alla glada kul att vissa diggar :)
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Skön låt gubbar.utbildning, jag bryr mig inte ett jädra dugg för jag är hällre jävligt full än hjärnkirurg - Låtens höjdpunkt, fan så rolig! Fortsätt droppa / Oförvållat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Något som vore jävligt najs var om Kaggen, Prendel, DoktorDöd, Estet, Toppen, och alla stora från Whoa bildade en stor grupp och gjorde en mixtape. xD
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
Haha, när jag tankar era låtar så tänker jag att en kommentar mer eller mindre spelar nog inte så stor roll så jag skippar ofast att kommentera. Men ni är feta grabbar!
sjukt najs låt fan, Toppens vers e fan insane :D estet lägger det sjukt najs med :D tycker kaggen e sämst på tracket, fast najs vers. tycker ni skulle kört med ngn annan på hans vers men med han på reffen ändå. Peeys
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
okej, du har gjort en del grejer som e underhållande faktiskt, men på de senaste så går dina låtar stadigt neråt på skalan. nuförtiden älskar inte kidsen din musik för att den är bra, dom älskar den för att de står "kaggen" i rubriken. feel me? word på P-Lex P24 låten va stört sköön, alla lägger det nice som vanligt (;
Över skön :D, börjar fundera på om ni KAN lägga det dåligt.
www.myspace.com/Sagoztyle
Toppen var grymt skön, Kaggen lägger det sten hårt och Estet flyter som eka på vatten.
Diggas fet , skön reff sköna rader , fet skön beat val. dena pumpas ;)
COCOSONE
denna va riktigt skön!
http://www.myspace.com/quizze
nej, men det där med dragen-basket va skönt
http://www.youtube.com/meeyeer/
måste säga att jag saknar gamla kaggen som regerade tagteam 06!! :/
Wiiieee
Producent
2008-06-27 00:19
Har jag sagt det? Jävla idiotjävlar. Jag sa att jag inte tar åt mig av negativ kritik av en pajjas som har hatat på¨mig det senaste året och dissat mig i en låt. ta det lugnt =), kan du skriva en mening utan att kalla folk saker, eller svära?
skit samma. props för beatet, jävligt schysst producerat!
Fyfan, detta var riktigt nice, big up!
Allt är Skiiitbra! Toppen är bäst på denna. men... jag irriterar mig på Kaggens "fouulll"
bla.
detta var nice :) keep it up man ! (Y)
dont hate the player, hata the game! ;)
äntligen låter toppen som han alltid borde göra estet va väl så där o kaggen också
ganska kass
Fattar inte varför folk klagar på Kaggens Foull eller hur det stavas de låter fett skönt! XD
verkar som du inte kan ta dålig kretik kaggen, kom igen wtf... eller vet ju inte hur det är men men, man kan bara bli bättre för all kretik tycker ja, både positivt o negativt... men kör på mannen, tycker du gör schyssta låtar :D:D och timeless : FLOW stavas det hehe :P
dont hate the player, hata the game! ;)
ganska najs, men reffen va rätt störig
/frigolit
håller med frigolit
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Herregud att ni orkar. Ni tjatar om min hype o jag har fått runt 40 kommentarer? Hallllååååååååååååå?? ding dong! jag gjorde faktiskt en låt med Toppen o Estet oxå? Fan vad jag älskar whoa! word!! btw jag älskar whoa:) brukar inte lyssna så mkt på just kaggen och toppen och estet men den hära låten föll mig faktisk i smak riktigt bra gjort grabbar^^ btw kul och läsa alla inlägg typ hälfen handla om kaggens "hype" hahaha fett kul och tidsfördrivande^^
så jävla stört skön fet party dänga:D
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
älska KAggen
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
oh i forget fan va fresh beat du gjort kaggen om det är du sälj gärna eller ge mig free =)
Propps! skön låt grabbar, alla lägger det nice! Dock måste jag ge lite extra cred till toppen som lägger det galet bra! puss
Upp!
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?