Galet nice mannen :D up up up fan
kul att höra lite från dig johan! ni gjorde de bra, låten var skön :)
music is something u do, style is something u've got!
Värsta chatten här ju, så jag ska nog bara kommentera låten... För det andra vill jag helst inte lägga mig i. Så nu till låten. Enligt mig ligger både Kaggen och Estet så många nivåer under Marcus så det inte är sant. Men insatsen denna gång var egentligen inte bra av någon. Marcus briljerade iallafall av er tre. Och, Kaggen du gjorde ett jävligt bra jobb med beatet, blev sjukt imponerad av de.:) Puss och go'natt
Producent
2008-06-25 03:02
vänta vänta vänta, varför får folk för sig att p-lex mäter sin musik med kaggens? och kaggen, jag förstår inte riktigt hur du tänker, ska folk som rappar bättre än dig, få ge dig dålig kritik? och folk som rappar sämre än dig, ge dig bra kritik? för i mina ögon ser det ut som att du inte alls kan ta kritik, för när det väl kommer, så är dom keffa jävlar som du egentligen inte bryr dig om... visst, vissa ger dig hype, men vi kan också se att det är 15-16åringar som ger dig den (mesta dels).. och du tar in alldeles för mycket luft.. visst nu är jag en keffjävel osv.. men måste få det sagt, vad är grejen med uppkäftighet osv när du får dålig kritik?
Edit, Kaggen du måste verkligen jobba på din lyrik!
Denna är övertung.. Överaskande med kaggen på en sådan här låt men du gör det bra, estet också bra.. Toppen är MAD på denna! /Serre
jag hör ingen skillnad på estet och toppen nuförtiden, hahah... Men klockrenlåt! den ska pumpas på festen! / cricko
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skit, e grymt taggad på att höra låten men jag kan inte ladda ner this shit cames up. http://www8.speedyshare.com/data/420242916/11632073/39150355/Kaggen%20-%20feat%20The%20Larssons%20-%20Imorgon%20%C3%A4r%20jag%20bakis.mp3
Grymt! Sådär ska du låta toppen, riktigt jävla nice!
Helt ok. Men framförallt en ruskigt jävla taight prodd. Big ups.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Beatet var skönt, men jag är inte så värst mycket för den här fest-stilen. Dock är "sluta prata bull" riktigt fet.
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
Toppen & Estet glänser ju i denna låt:D Kaggen håller en lägre klass än vad dom brukar enligt mig.
tycker nog att the larsoons skulle lagt reffen, blivit bättre då! Kaggen va dock bäst på denna.. Alltid lika bra texter.. ;) Pejs // Latti
http://www.myspace.com/lattimusic
Riktigt bra utfört av Toppen. Mixen är ruskigt fräsch också.
Toppen var faktiskt bättre än vanligt. Brukar inte digga din "jag-är-popstjärna"-stil, men här var den rätt bra. Estet var inte riktigt min grej i den här låten. Tyvärr diggades inte. Kaggen var rätt bra, både på reff och vers. Toppen var nog bäst på denna, menmen!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
TÖNG!
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Tack alla =) skitkul med kritik.
Sen till alla era jävla idioter som inte förstår nått.
ska folk som rappar bättre än dig, få ge dig dålig kritik? och folk som rappar sämre än dig, ge dig bra kritik? Har jag sagt det? Jävla idiotjävlar. Jag sa att jag inte tar åt mig av negativ kritik av en pajjas som har hatat på¨mig det senaste året och
dissat mig i en låt. Om tex en nybörjare på 14 år säger att jag kanske flöt tråkigt så äre klart han får tycka det. Det är ju bara bra. så jag kan kanske förbättra flytet till nästa låt
Ni som tolkar det fel är för att ni VILL tolka det på sättet.
Måste bara säga det en gång till: Idioter
Padawon P17: hahahahaha! Fet låt ! Kul att höra kaggen igen (Y) Toppen lägger det grymt!
jävligt skön låt kaggen diggade toppen och estet också fett nice alltså
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker den var riktigt bra, kul med en skön sommardänga att lira upp lite!
Stay strong
Låten är bra som fan , men de är ju så klart alla låtar ;)
haha fett nice
Jalla spring
Känns som ni försöker leka lite mkt med flowet ibland. Ett säkert flow låter faktiskt bättre, och om det blir lite halvdant kan man ju bara göra om raden. Refrängen känns tyvärr lite monoton, känns inte som något extraordinärt. Textmässigt håller de flesta av toppens rader, något som känns lite, njaeee. Samma med Kaggen faktiskt. Estet får faktiskt ta att öva lite till, studsar upp och ner som en boll är ju inte direkt nyskapande. Där kunde du minst sagt skrivit om raden. Beatet är däremot fett! Jag har hört fetare grejer från samtliga faktiskt, det här var inte mycket att hänga i granen. Jag vill höra liite säkrare flow på vissa ställen, att ni skippar vissa rim som verkligen skär sig och att ni jobbar lite mer på varje rad, för t. ex. när drag utan drog är som mat utan sås känns inte särskilt övertygande. Ok låt annars, beatet var som sagt fett och vissa delar från samtliga.
va duktiga ni är pöjkar<3
Kept it inside, didn't tell anyone else. Didn't even wanna admit it to myself...
Tack alla som skriver. teN; Det är sånna där kommenterar man vill se. Bra kritik. Såndär kallar jag vettig kritik. tack skaru ha.
Toppens vers va sjukligt tung. De andra lägger de också grymt bra men toppen va över förväntan.
denna kunde ha blivit mycket fetare än vad den blev ;)
hahaha bra grabbar! ni la det bra allihop.. skön reff! toppen, du la det fan nice som vanligt :) estet, du la det skönt du med homeboy :D kaggen, vad finns det och säga? det lät toppen, men inte exakt som toppen ;);) uppp på denna!
hmm, många som klagar på estets vers, jag tycker den var klockren. estet och toppen har verkligen kommit fram det senaste fett skönt av båda. Nu till kaggens del. Big up till beatet, där har du gjort ett riktigt bra jobb. men din text känns inte så igenomtänkt? simpla rim och hackigt flow. men du kan bättre så det kommer säkert nästa gång. reffen vet jag inte om jagska gilla eller inte, soft när man lyssnar på den men den blir lätt tjatig. hehe kan inte riktigt bestämma mig där.
Jag ska inte hänga med dom, jag ska hänga dom!
RIF_Erikk, du klagar på Kaggens rim, men tyckte estet la det bra? :S
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
G U D V A D D U E B R A JOHAN
vaaad! HTH Studios®
iIIusion_ japp, gillade inte estets rim heller, men jag diggade hans delivery!
Jag ska inte hänga med dom, jag ska hänga dom!
wåååw fett jobbat gubbar , toppen la de bäst Kaggen dödar reffen Estet bästas jag hört från din sida peace
bra låt förutom att kaggen i reffen inte säger "Full" utan typ "f0ll". stör mig som fan på det :D
Nice :) . ovanligt med kaggen på en sådan låt men det lät fett , toppen o estet va fet med ni lyckades bra ! Peace!
Vice Versa!
P-Lex har faktiskt en poäng. Och bara för att man undrar var någon har fått sin hype ifrån, så betyder det inte att man är avundsjuk. Och bara för att man har dissat någon, så betyder det inte att man är avundsjuk.
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Skön dänga, saknar lite mer sväng i reffen, tycker ni kunde ha kombinerat den med toppens intro style typ. Men det är endå nice. Kaggen är kaggen, presterar som väntat. Estet har jag alltid tyckt vart både fet och ofet, men du har blivet fät sedan ni började kalla er the larssons. Toppen tar det till en annan nivå, om de e nån från whoa som kommer snurra på ztv inom en snar framtid så är det nog du, om du bara engagerar dig. tack&adjö
work some magic
skön låt !:) alla lägger de bra, och toppen du har jävligt skönt flow och skön röst
håller med p-lex och många andra på vissa punkter men låten var okey inget jag kommer pumpa sönder dock. Men men keep it up pojkar
mhm
Sheet asså, Detta va riktigt riktigt TUUNG! riktigt feet rapp! vete fan vad jag ska säga, men lååten är förfan underbar:D
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
Najs med nytt från Kaggen & c.o - riktig partylåt här asså! :) Reff: Så jävla skönt drag i den, inget negativt att skriva här eftersom det ska vara en partylåt. Toppen: Diggar som fan, grym röst, rätt bra lyrik och du får till flowet jävligt bra. Estet: Bäst på låten enligt mig. Grymt flow & lyrik, skön röst och skönt drag! Kaggen: Din röst är ju alltid tyngst. Gillar dock inte din text, brukar vara mycket mer avancerad, mycket upprepande, tycker det är lite irriterande. Är iofs aldrig dåligt när det kommer från Kaggen! P.S. När skulle ditt Netplay eller vad det var komma?
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Estet var fet på denna ! Reffen var riktigt skön FOUL
Jag tycker det var kul i början när Toppen & Estet gjorde oseriösa- och partylåtar, men är det inte dags att börja göra lite seriösa och lite djupare låtar igen? Toppen låtar fan exakt som Byz sina första två rader - och det är inte positivt. Eller ni kanske vill vara kvar i fjortisträsket och hoppas att ni blir känd på det sättet? Jag bryr mig inte, men tycker ni kan sluta göra såna här jävla låtar nu och göra något seriöst. Kul att Kaggen är tillbaks, dock var det inget jag diggade.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Hatade reffen, alldelles för keff för att kallas reff. X2 Toppen var fetaste på låten! Fett flow och en grym text, älskar! Hatade reffen, alldelles för keff för att kallas reff. X2 Estet var inget jag lyfte något finger för, låter som vanligt, visst du är bra, men inget jag tyckte om. Hatade reffen, alldelles för keff för att kallas reff. X2 Kaggen var ganska skön, roligt att snubben flippar nåt anorlunda, texten är helt okej, dock tycker jag att du blivit sämre än förut även om det är fetare kvalité på grejerna nu jämfört med sen 06. Hatade reffen, alldelles för keff för att kallas reff. X2 That's all! Peace!
Dra åt helvete!