Kaggen - feat The Larssons - Imorgon är jag bakis.mp3
Tjeeeeena alla djävlar! Här har ni ännu en låt att pumpa högt på ferren. Idag åkte jag(kaggen) och Estet hem till Toppen och sen så spelade vi in denna partydänga. Tycker det var rätt kul för min del att variera mig. inte direkt min typ av låt jag brukar göra. haha Vore kul o se vad du tycker om denna. skriv gärna en kommentar. Undrar om jag länkar rätt nu. annars får jag fixa detta! Länk 1 Kaggen - feat The Larssons - Imorgon är jag bakisLänk till http://www.speedyshare.com/420242916.html Länk 2 Kaggen - feat The Larssons - Imorgon är jag bakisLänk till http://www.speedyshare.com/662623228.html Länk 3 Kaggen - feat The Larssons - Imorgon är jag bakisLänk till http://www.speedyshare.com/787773378.html Beat: Prod Kaggen Mixning: Toppen Reff: Kaggen Vers1: Toppen Vers2: Estet Vers2: Kaggen Imorgon är jag bakis för idag är jag foull! Och text kommer snart!
Intro: Toppen imorgon är jag bakis för idag är jag full folk dom sliter, folk dom stressar men jag tar de bah lungt Kaggen: Reff imorgon är jag bakis för idag är jag full Jag sa: imorgon är jag bakis för idag är jag full imorgon är jag bakis b-b-b-b-bakis Jag sa: imorgon är jag bakis för idag är jag full Toppen: vers 1 imorgon är jag bakis för idag är jag full folk dom sliter, folk dom stressar men jag tar de bah lungt så jag sätter mig i solen med en öl i min hand inget snack, inga krav, fan jag gör vad jag kan vi tänker rocka hela jävla sverige över en natt med samma, syn på livet typ som purple and brown hey boy, jag tror du är ute & cyklar jag tar klubbens fulaste brudar och super dom snygga ,det är så det går till pumpar vår skit och det blir svårt att stå still tänker inte presentera mig själv för jag tror nog redan att du vet vem jag är du har säkerligen sätt mig på scen med min räp så det jag menar det är, jag vet inte men skiten går bra nu, de lugna gatan så upp med en hand som när stumma pratar utbildning, jag bryr mig inte ett jädra dugg för jag är hällre jävligt full än hjärnkirurg REFF Estet: vers 2 varken jobb eller ansvar ingenstans att vara imorn kan bara tar de soft inget jävla maraton så jag greppar taget om flaskan och går fram till en brud och säger tjena jag rappar hon tappar andan faller rakt ner på mattan rakt på nån annan som jag 5 min innan snackade med som inte palla me att jag va rappare jag menar nu är det håll igång så bara stutsa upp och ner som en boll kan man verkligen ha kul utan alkohol när drag utan drog är som mat utan sås bryter normer jag ba gör min grejj låter de lätt du du kan försöka själv lever i nuet låt mig bara bärsa klart för imorgon är en annan dag REFF Kaggen: Vers 3 jag är en riktig partykung jag går å lägger mig bakis å vaknar full och är det någon som tycker att jag är dum så är det ---- förmodligen för att jag är full ---- imorgon kommer Jag att vakna bakis det börjar nu att Snart bli daglig basis --- vi är dom som gör det asfett dunkar som i basket fan vad jag är dragen, skål och jag vill säga tack och lov för alkohol för jag kommer knappt ihåg den fula subban jag satte på igår skål ja du vet ju hur det går REFF x2
Ganska nice
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Den var soft! Larssons la det skönt Samma med kaggen , längesen man hörde nåt från dig.
KUNG :D älskar den :)
http://www.znapmusic.com/thomashellberg/ <--- Lyssna och droppa en kommentar :)
kaggens reff var väl sisådär, diggar inte "idag är jag FOHLL"-uttalet toppen presterar alltid göttans på alla vis och estet gör det lika bra han med lite läskigt att höra kaggen på denna typ av låt men det var väl rätt kul det med lite besviken på estet och kaggens texter men toppen gjorde det finfint. inte min typ av låt men kul att ni kör
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
SOFT SOFT SOFT !!! Riktigt nice av er alla !
Stunner aka Antwaan
Moderator
2008-06-25 00:49
jag tyckte den var nice, bara väldigt dryg och enformig refräng! Men bra jobbat av er alla!
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
En skön låt måste jag säga.. dock inget som toppar rond ett av the larssons i tagteam 08.. vill höra mer i stil med den låten..
"Dansgolvet Är Till För De Som inte Har Råd Att Stå I Baren"
Tack alla MeXXi: Du måste pumpa reffen när du e foull. då jävlar! haha
Moderator
2008-06-25 00:51
Kaggen baby, helt fucking knubbigt underbar! Suttit och väntat på att du ska släppa låten hela kvällen nu och det var helt värt det. Reffen är bra och partylåtarnas partylåt är ett faktum. Toppen och Estet har verkligen fått ett lyft på sin nivå sen dom börja köra tillsammans och du Kaggen lägger det skönare än på länge! Jag älskar den och det är det bästa ni har släppt nånsin , om inte annat på jävligt länge. Längtar efter mixtapen men den lär dröja kanske?! Aja, sjukt bra låt och jag blir våt bara jag tänker på nästa släpp. kyssåsmek.
time isn't wasted when you're getting wasted .
haha fett som satan i gatan
Skitfet toppen o kaggen skitfeta estet va med nice
Geni
Tack kul att höra :)
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Riktigt fet låt! beatet va fresh. & ni alla la det riktigt bra! // Tom
haha fan va soft den va:) alla la det bra..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt skön låt :d svänger grymt bra =) , fortsätt så =)
hahahha helt galen!
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Lär väl få skryta lite att jag tankade ner låten först :]. Och låten va va grym måste jag säga som alltid, fortsätt med det du gör. You have it man! PÖYZ !
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
Hur i helvete uttalar du full? FOUUL, hahah. En partydänga hur som helst, jag diggar det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bra låt grabbar. Ni lyckades jävligt bra. . Fortsätt så här, då kommer ni långt! Ha det bra!
Kernehed här, ta't lugnt och ha kul. Mitt motto i livet ;)
Maximum_Taste P16 Jag uttalar det på gangstaviset. ahhaha FOULLL!
Tack alla oxå! Kul med kommentarer! tack tack tack
asså allvarligt nu så har jag faktiskt inget emot kaggen egentligen, men jag förstår verkligen inte varifrån din hype kommer? okej, du har gjort en del grejer som e underhållande faktiskt, men på de senaste så går dina låtar stadigt neråt på skalan. nuförtiden älskar inte kidsen din musik för att den är bra, dom älskar den för att de står "kaggen" i rubriken. feel me? inget hat, bara en åsikt. toppen däremot, du har en grym sångröst, ja gillar skarpt! peace
Detta är min forumsignatur
fan va härlig låt har hört den för mycke nu ;) måste ssnart sluta :) men fan gör mer fest låtar kaggen
P-Lex P24 Fan vad jag älskar avundsjuka keffa rappare som dig som blir så frustrerade när någon som mig får lite hype, haha. "inget emot kaggen" nähä? Håll dina keffa kommentarer utanför min tråd. puss
Yeaaahh KA KA KAGGEN!:D tack för denna nu blev jag fett med glad!:) skit bra låt!
Ri-Fa above all!!
Sååå jävla skööönt :) Klart man skiteri jobb & super istället :)
haha va? nej nej du missuppfattade mig ser jag, eller så är du dyslektiker som inte läste mitt inlägg tillräckligt noga.? ingen avundsjuka här kompis, känns inte som om du och jag riktar vår musik åt samma typ av personer, så du får gärna ha din skryt, -party och intetsägande rap för dej själv, ja klarar mig :) och frustrerad? aah lite eftersom du inte vill ha mina "keffa" kommentarer i din tråd. de står ju överst att kommentarer uppskattas, och isåfall måste du väl kunna ta ETT inlägg där du får negativ kritik istället för resterande 300 inlägg "SHiT dU Är LIxOm TyP BäST KaGgEn <3 " osv må väl nu!
Sååååå jääääävla Klockreeen :) dunkas Hela Natten :D (y)
Hojjta för Collab ...
så länge de står kaggen ,toppen och estet så vet man att låten är överfet :)
P-Lex P24 Vilken pajjas du är asså. Du skrev, jag citerar: "jag förstår verkligen inte varifrån din hype kommer?" Jag gör beatsen själv som folk tycker är feta. Jag lägger p-lines och rim som folk tycker är feta. jag har en röst som en del tycker är fet. Och jag försöker oftast få till feta reffränger som folk tycker är feta. Och sist men inte minst: Jag överhuvudtaget är rätt fet o överviktig oxå. Så det första inlägget du skrev var ren desperat avundsjuka. Jag kan ta negativ kritik. Men då ska det vara VETTIG negativ kritik. Inte när det kommer från någon dålig "rappare" som dissat mig i en låt tidigare.
Håller med Racken P19
Hojjta för Collab ...
Lyricist
2008-06-25 01:36
Du gör det tungt.... och det vet du !* * sådär skrev jag för att varje enskild person i låten ska kunna ta åt sig. Sitter ni dock tillsammans och läser kommentaren så är ni helt välkomna att byta ut de två "Du"-orden emot två "Vi"-ord
så en "dålig rappare som dissat dej i en låt" är inte tillåten att ge kritik på din låt? hörde ni de alla kids, ni som inte kan rappa får inte kommentera <3 vem bestämmer vem som har skills nog för att lämna en VETTIG kommentar då? haha och för att gå utanför topic lite, de va längesen den låten spelades in, känner själv att jag ligger en bra bit över den nivån nu, det är bara det att ingen får höra eftersom jag inte lägger upp allt här på whoa! men men, jag ska lämna din tråd ifred nu bigboy. puss
P-Lex P24 åååå jag får krupp på dig... du är ju riktigt korkad... haha Att jag ens orkar bry mig...
LÅten va fet! =)
www.myspace.com/andreeymusic
Toppens vers v helt jävla sanslös, börjat digga dig nu igen, fanns en period du gick neråt. estet s vers va ju värdelös, skitdåligt flow o dåliga rim.. kaggens vers va bra flow dem första 4 raderna, sen va de skitkefft, reffen va hyffsad. Fet låt..
o just de.. du är jävligt äcklig också.
P-Lex du är wack du kan verkligen inte mäta dig med kaggen och jag har Pumpat hans musik hela tiden sen 05, tkr nästan han är bättre nu till o med. Tråkigt att du är avundsjuk så jag tänker nuförtiden älskar inte kidsen din musik för att den är bra, dom älskar den för att de står "kaggen" i rubriken. feel me? Stämmer verkligen det kompis ? Naaah
Geni
Feeeet jag blir nästan full av låten :D
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
hey boy, jag tror du är ute & cyklar jag tar klubbens fulaste brudar och super dom snygga fett som fan !
richyrich bitch !
haha härde sen närja e full! bästaste!
åh jag gör ett inhopp till i tråden trots att jag skrev att jag ska hålla mig borta (förlåt) padawon: jag har aldrig mätt mig med kaggen? (nu kunde ja gjort mig fyndig angående midjemått osv, men väljer att avstå då mitt inlägg är seriöst tänkt) skrev bara att jag inte va avundsjuk? tråkigt att bli missförstådd bara :) kram
P-Lex P24 Men ärligt. att du fortsätter skriva. sluta nu.
Padawon; P-Lex du är wack du kan verkligen inte mäta dig med kaggen och jag har Pumpat hans musik hela tiden sen 05, tkr nästan han är bättre nu till o med . Tråkigt att du är avundsjuk För det första vill jag anmärka på den markerade texten, vore det inte konstigt om han inte hade blivit bättre sen -05? Att du dessutom ger dina ömhetsbetygelser till Kaggen och försöker försvara honom mot en snubbe som KRITISERAR honom (nej, inte hatar- KRITISERAR) i tråden är ju väldigt roligt också. Okay för att man vill proppsa och hjälpa dom man diggar men att använda faktumet att du rövslickar (ser du skillnaden?) Kaggen som ett argument för att han förtjänar sin hype är ju bara lamt och korkat. Hade du och Kaggen kunnat läsa mellan raderna (vilket iförsig inte behövs, bara simpel läsförståelse och ett neutralt sinne) i det Lex skriver hade ni ju förstått att han inte hatar. Bara ger kritik. Sluta härja och skrika för att folk inte diggar dina kompisar nu, du skämmer ut dig Padawon.nuförtiden älskar inte kidsen din musik för att den är bra, dom älskar den för att de står "kaggen" i rubriken. feel me? Stämmer verkligen det kompis ? Naaah Personlig åsikt; Jo, tyvärr.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Herregud att ni orkar. Ni tjatar om min hype o jag har fått runt 40 kommentarer? Hallllååååååååååååå?? ding dong! jag gjorde faktiskt en låt med Toppen o Estet oxå? Fan vad jag älskar whoa!
underhållande läsning i tråden måste ja säga! värst vad min Lex hamnar i blåsväder på whoa hela tiden nuförtiden!, fast de känns som om han kan mäta sig med kaggen, ja menar, han ligger trots allt 1a på www.playdio.se på topplistan där med sin partylåt =) till låten: jag gillade iallafall, har alltid uppskattat toppen och estet mycket, och hatar inte kaggen även om folk tror att lex gör de, vi delar inte smma åsikt i detta ämne. bra jobbar grabbar!
www.realtalk.se
Okej N_Jack aka Hundsim Orkar inte skriva 400000 tecken o diskutera om detta o förstöra tråden mer. ta det över msn eller så printar du skiten o lägger på din bilddagboken och förklarar skiten för dina emovänner & emoflickvän som förra gången. Pajas
Geni