haha XX är kvinnor ja :D
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Ser fram emot att få spisa kvalen när jag kommer hem
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Vill att prendel och dr.död ska feata på ett intro på en av mina låtar XD jag höll på att dö Dom är bäst!
tkr hubler & bross är tighta i denna rond asså. doktor och prendel är sköna som fan på gangsarr beatet, resten är ganska wack dock. typ introt. ärligt, va tänker ni på? vet inte vad jag tycker om Team gosk. diggar att ni är så sammanspelta(säger man så??) och sköna röster. men texterna skulle kunna va fetare
hets, stress, fest!
vi tänkte på att de andra lämna wo så vi kunde förstöra bidraget hur mycket vi ville. så jag passade på att ha lite kul :)
www.youtube.com/prendel
Hahahaha
vi tänkte på att de andra lämna wo så vi kunde förstöra bidraget hur mycket vi ville. så jag passade på att ha lite kul :) Muääääääääääääääääääääää
de funkar ju fan inte o ladda ner bidragen de kommer ju bara upp direkt i windows mediaplayer som inte kan spela upp dem
yes , Hubler lätt tyngaste hittils fortsätt så.. hubler & bross i finalen , resten kan tagga tillbaks till bollhavet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kul o vinna med ett WO ? varför lät ni inte dom få 1 dygn, faggets
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Prendel och Doktorn låter solklart mest samspelta, mest underhållande, farligast.Hubler och Bross , detta är det bästa från er inom denna tävling. Bross visar sin attityd, äntligen. Hubler, samma gamla, men det håller ju, så varför ändra något! (?)Team Gosk , gillar er inte.
Klockan är tio över tio.
quiroga kul o vinna med ett WO ? varför lät ni inte dom få 1 dygn, faggets ...kanske för att deadlines är till för att hållas, ring a bell?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tight mellan gosk o hubler... men tror på gosk faktiskt vinner.. låt inte skåne vinna nu ;)
K e l o c C<br><br>www.myspace.com/kelocc
Folk verkar tänka mer på landskapet och dialekt än själva musiken.. :S
Medicc
Folk verkar tänka mer på landskapet och dialekt än själva musiken.. :S ord.
tyckte om bross's "du är säkert inte bög men vet hur martys kuk smakar" eller vad han säger
det var lite smått rolig:) faktiskt
godkväll
prendel och doktorn vinner lätt allt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hej hej hej hemskt mycket hej
doktorn e tyngst i hela jävla tävlingen
Vem fan pratar du med?
Team Gosk! :)
"Ni är så fula att eran mamma matar er med slangbella" HAHAHAHA
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Team Gosk - Hubler & Bross Hubler & Bross hade mycket mer personliga dissar, men det var ändå jämt, men jag tror att Hubler & Bross vinner denna rondShakephuloc kommer vinna allt, Prendel är så jävla skön, och DoktorDöd är även han duktig :)
HAHHAAHH såå jäävla gåå intro ''Schakephuloc Vs Slyna din Tygla (Semifinal).mp3''
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
Gamla prendel damn saknar gamla prendyy hahaha !(Låten som länkades i detta inlägg blev bortplockad utav DoktorDöd på begäran 2008-05-28 00:56:33)
Wiiieee
(Låten som länkades i detta inlägg blev bortplockad utav DoktorDöd på begäran 2008-05-28 00:56:33) Snåljåp!
Asma's rad: ... men du är så fucking ful att du blir matad med slangbella team gosks'rad: ... är så fula att eran mamma matar er med slangbella
Asma's rad: ... men du är så fucking ful att du blir matad med slangbella team gosks'rad: ... är så fula att eran mamma matar er med slangbella tänkte precis skriva det
godkväll
Jag vill vara po en dator med hogtalare :( *i Tunisien sen en vecka tillbaka* inte for att ni bryr er men ando :P
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Asma's rad: ... men du är så fucking ful att du blir matad med slangbella team gosks'rad: ... är så fula att eran mamma matar er med slangbella Visste att jag hade hört den någonstans... nu när du sade vart så kände jag ju igen allt perfekt, att jag inte kom på det själv... :)
Synd att bait förekommer i TT.
jag har alltid hatat på shakephuloc... iallafall på prendel men jag måste säga att i denna rond så var det prendel som var riktigt soft faktiskt, märkte inte av ditt vanliga mumlande tråkiga försök till att rappa, självklart så var doktor död också väldigt bra, MEN bästa låten i rond 3 måste vara Gosk , sjukt jävla skön ifrån båda. shakephuloc - team gosk i final
Digg it...
inge bra utan toppen och estet :( men hubler och bross kör hårt!