isen, dom förlorar väl ändå?
Klockan är tio över tio.
_Apollo Haha, där har vi dagens sanning
_Apollo ja, det va verkligen dagens sanning ! haha
? ? @nt??? ?? ©™
coolt att passa på å skryta i samband med wo asså tror du jag var seriös? haha. det går inte vara seriös här inne
sen ville jag bara säga att det blir wo så ni vet (doktor/prendel) .
vissa har ett liv utanför den här sidan, så pass på dig
Isen som inte vet ett jävla skit.
det är sånna som du som .. ja eller glömm det
Dansk_BB Lägg ner med det där "ha ett liv utanför whoa". Det blir WO, alla får ta det som det är helt enkelt.
Wazaaaa
Varför ställa upp i tävlingar om man vet att man inte kommer ställa upp till 100% .. Sånt gör mig så jävla pissed.. Då kunde ju Kriss & Threat fått gå vidare, så hade vi iallafall HAFT en semifinal.. men men, finns allt sorts folk här på jorden :)
be the change
HAHAHAHAH WO, hahahaha kul, snacka om att ni vet att ni förlorar... men herregud, detta var kul :D
Om jag får säga mitt så tycker jag att det är mycket roligare att förlora mot ett lag än att gå vidare på WO, därav tycker jag det är tråkigt att det blir som det blir. Men Coffe och Akin har säkert anledning nog att inte kicka ett bidrag, något vi helt enkelt får acceptera och inte gräva vidare i, that's it. Men å andra sidan så är det ju skitkul ändå att veta att jag och Prendel redan nu är i final. Min debut i en whoatävling kan ju inte se bättre ut. :) Nu ska jag knäcka en starkis och slå på en graffrulle. Trevlig lördag, typ.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DoktorDöd smeker nog sina polisonger av tillfredsställelse på tanken att vara i final, grattis till dig och Prendel, håller på er!
NEEEEEEEEEEEEEJ! Trodde det var 25 idag, trodde bidragen skulle komma upp nu! :( Måste gå och gråta, kommer tillbaka imorgon igen.
Dansk_BB älskar folk med yeslifer-stil! Alla har väl för fan ett liv utanför whoa, även jag.. men om man ställer upp i en tävling tycker jag man ska slutföra den, inte hoppa av i semin för man har ett "liv".
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
isen P18 tar sista ordet(svar på tal), slut tjaffsat nu :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag som ville se tygla din slyna igen gillar coffes flow
Geni
GUNIT!!!
-pack you'r bags man, you are a tourist!
att d blir WO den här ronden är pga att jag har flyttat och har inte fått dit mitt internet ännu, så vi har inte kunnat ha någon direkt kommunikation under veckan, sen när helgen väl kom var jag redo för stenhårt inspelande, men coffe skulle jobba.. så sry! go prendel och doktor
http://www.myspace.com/akinonline
DANSK_BB P17 En liten fråga, om du nu "har ett liv utanför whoa" varför var du då med från första början? , och sen pallar jag inte vara med i det här shhhitet när man bara får skit för det man gör Du säger bara så för att du skäms över att du baitade en halv låt tammefan.. det kallas ångest. Aja det var synd, tycker Kriss och Mr treat borde ha gått vidare istället.
Ska inte du vara på cup Taimarn?
Säg inte att det blir fördröjning igen...
det har gått 14min tare lungt lol
B
kommer nog när som lär inte ta tid
Geni
Jag har suttit i två timmar och kollat med jämna mellanrum, jag tar det inte lugnt! :)
kommer ju hem också XD vi åkte ut
Jag skulle kunna lägga upp de nu. Men jag väntar in svar från Akin eller Coffe angående bidrag. Jag hatar WOs precis som resten av domarkåren, så om det finns möjlighet och om Schakephuluc går med på det att förlänga deadlinen ett dygn. Men som sagt håll er i skinnet en stund till. (Inlägget ändrat av mfs 2008-05-25 22:37:03)
Ybermac varför 2h, när bidragen skulle senast varit inne för 45min sen -.-
B
Schakephuluc tyckte inte att förlänga deadlinen för Tygla Din Slyna var en bra idé.
Här har ni de tre semibidragen.
Semifinal - Tag Team 2008
Marty är tung :)
Mina beats http://www.myspace.com/zyndromeproductions
JOBBIGASTE INTROT NÅGONSIN PÅ Prendel och doktordöd!!!
B
gosk tar hem detta hur jävla lätt som helst!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
gosk tar hem detta hur jävla lätt som helst! Synd att Hubler & Bross var c:a 20 ggr bättre då.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
haha.. joooobbigt intro på Shake .. Men annars lät det väl helt ok. Känns som lite underpresterande bara, men kör på allt i finalen! Good luck! (Var lite mer personliga i finalen, tror ni tjänar på't) Hubler & bross var helt ok, inget mer & inget mindre.. team gosk, överraskar! Men svårt att se er som vinnare här faktiskt..
be the change
fan vad bra doktor död är
Moderator
2008-05-25 23:17
Ingen som imponerade på mig direkt, däremot var Gang Starr beatet sjukligt skönt! Dissarna sitter väl och vissa var hårda , Hubler & Bross la rätt hårda dissar den här omgången :) Däremot la doktor död och prendel det drygaste och jobbigaste introt ever, men första versen är nice och coffe slaktas hårt, sen när dom börjar rappa snabbt så klarar jag inte av att lyssna mer. Men mer en smaksak, Doktod Död tar hem tävlingen! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Kan någon langa ny länk? Drygt att vänta i 25 minuter..
tack doktor!
? ? @nt??? ?? ©™
grovt intro av shakeapuloc
Great som Tony Tiger!
Jaha nu laddede jag upp när drdöd redan hade laddat upp ny länk, så här får ni en extra fall i fall... :
EXTRA LÄNK
Medicc
Goskrecords Ni imponerade ingenting på mig i de tidigare ronderna. I denna ronden var ni sköna. En del personliga rader, bra attityd och hyfsade rim. Gillar inte dialekten så mycket, men den var lite skön. I det andra beatet började det bli extra bra. Ingen aning om vem som är vem, men jag gillar mest han med den lite grövre rösten.Hubler & Bross Den enda ronden det verkar som ni ens försökt i. I de tidigare ronderna verkar det som att ni bara slängt ihop något för att bidra med vadsomhelst. Denna ronden var bra utav er. Hubler var skönast. Bra rim, bra attityd och personliga rader. Bross är också bra. Inte riktigt lika bra på texter, men bra. Bra attityd och personliga dissar, bra rim.Schakephuloc Drygaste introt, men jag skrattade lite.Doktor Död är väl den som imponerat mest i TagTeam 08 faktiskt. Min personliga favorit i lyricist-forumet, och det är skönt att du börjar få till det med rappen nu också. Dina texter är väldigt bra; personliga dissar, bra rim, roligt innehåll. Du har en skön attityd också. Tråkigt bara när du rappar snabbt. Då låter det som att du försöker låta som Prendel, och det strider mot ett av rappens budord.Prendel är skön. Du har också personliga dissar, bra rim, stundvis rolig text, och rappar bra. Absolut inte lika bra på lyrik, men snäppet bättre på att rappa tycker jag. Mensa-test-raden var skön. Personligen tycker jag att det är tråkigt med självklara dissar bara, som Coffes baitande. Även om det är det självklaraste att dissa för.
Wazaaaa
Hubler & bross krossade gosk records.. tror jag? hör knappt vad gosk rappar , det enda jag hörde var played och tråkigt.. ser fram emot hubler &bross i finalen !;)
Jes Per.
Lyricist
2008-05-26 04:36
02.28 in i Prendel och Doktorns bidrag är lätt det bästa. Låtarna höll högre standard än väntat. Men just 02.28 in i deras låt... det var absolut bäst. Älskade det.
elajt; de kanske lade upp i förtid ;) Nu har jag dem äntligen, TACK MFS! <3
Hubler & Bross var faktist bra denna rond :) Jämn rond! Shakephuluc äger fortfarande allt.
OKej, nu kanske jag är helt ute och cyklar men Doktorn nämner nåt om att Coffe har både X & Y kromosomersom xbox controller, och sen skiker ni "brudjävel" Men är det inte så att XY är Män och XX är Kvinnor? Jag kanske missuppfattade någonstans...