Whoa Tag Team Rond 3 och Rond 2
De möter varandra i Rond3: Gosk Records - Hubler & Bross Tygla din slyna vs Schakephuluc Whoa Tag Team 2008 Rond 3 och Rond2 NYTT: Tidigare tråd med bidrag osv finns här: http://www.whoa.nu/forum/audio/612160.aspx NY "REGEL": I Rond 3 måste alla Tag Team-lag inleda sitt bidrag med minst 60 sekunders battle på Gang Starr – Rite Where You Stand. Var kreativ och gör någonting spännande av det. Se möjligheterna! Här finns beatet: http://www.speedyshare.com/775853925.html Jag vill även passa på att be om ursäkt för att det dröjt så lång tid till Rond3. Men det beror som sagt inte på undertecknad utan på Kaggen. Men stort tack Soheil som bara steppade in på kort varsel som reservdomare. Ronderna i Rond2: Pangbrallis vs Gosk Records 2-3 High Coast vs Tygla din slyna 1-4 Hubler & Bross vs Sickwords 4-1 The Larssons vs Schakephuluc 1-4 Deadline för Rond 3 är söndagen den 25e maj klockan 22.00 och det skickas till undertecknad på msn: [email protected] eller här på whoa.nu i ett privat meddelande. Ha med Tag Team 2008 och ditt tagteam-lag i låttiteln. Och det går alltså inte att maila in bidraget till min msn-adress. Lagen: Tygla dina slyna : Coffe & Akin O-Y Team Gosk : Marty & Goofy Schakephuloc : Prendel & DoktorDöd Hubler & Bross : Hubler & Bross Bidragen får vara hur långa som helst och använda sig av hur många beats som helst. Både två rapparna i teamet måste vara med på varje bidrag. Hur mycket kan diskuteras, men både ska fylla sin funktion. Domarna kommer att titta på dissar, fyndighet, flyt, leverans, ljudbild, samspel och det totala framförandet. Tillåtna språk: Engelska och svenska. Pris: Var sitt exemplar av Bevismaterial DVD samt Purple Reign DVDn Varsin tee från www.marysoul.com Beats från www.rawmusic.se och Litanol Tävlingens domare: Mfs - Huvudarrangör, battlefantast och hiphopens trotjänare. Även kallad Mc Poplugg Oracle - Whoas lilla hiphoporakel. Välformulerad och ärlig. Även norrlänning. Beklagar sorgen... Blizzak - Han var med och battlade på whoa när många av dagens "whoarappare" fortfarande låg i blöjor. Egentligen för gammal för att fortfarande hänga på whoa. Kaggen - Whoakändis, battlerappare och känd för sin whiskeyröst. Han har förmodligen fler fjortonåriga fans än du. Aggro - Hiphopens Alexander Bard fast utan fult skägg och La Camilla. Provokatör, ordvrängare, serietecknare och hipsterfantast. (Inlägget ändrat av mfs 2008-05-16 10:53:38) (Inlägget ändrat av mfs 2008-05-16 10:54:41) (Inlägget ändrat av mfs 2008-05-17 12:02:54)Rond 2 ROND2 (Inlägget ändrat av mfs 2008-05-28 20:49:14)
Aggro: Pangbrallis: Att höra inledningen "Det här är Big Fredawg" för andra gången, börjar bli smått klassisk, lite som Jadakiss "Ähäääh" och Sandmans "Yeaaaah Cannon". Asims Disneyrader gjorde mig nostalgisk. Man får hoppas att grabbarna inte får några spelningar runt Skåne-trakten i framtiden. Låten var ingen 5-minuterbomb, men dom lyckades koncentrera det ilskna och hungriga på 2:25. Gosk: Rim som "Överfett/överbett" var lite väl år 2000 för min smak. Jag gillar Gosk Records, dom har sköna röster och det är rena proffsbasketen när dom passar tvåor mellan varann. Det är ball att höra när dessa badguys från smutsiga södern schema på hur dom skulle klappa käften på Pangbrallis. Men det räcker inte. Det är tre och femti, när glassen kostar fem kronor. I jämförelse med Pangbrallis, var dom mindre onpoint. Gosk-pågarna borde dragit ner på öl och thinner-groggarna, då kanske det hade blivit mer stryk. Highcoast: Fronda-raden visar ett gott tecken på självdistans. Det var stundtals off-bar, men rösterna var ju så teatrala så dom klarar sig. Högkustarna saknar drivet från förra ronden (Kanske beror på att Pharoahe Monch-beatet hade mer driv). Röstmässigt var det underhållande. Folk tycker säkert det låter som Stefan och Krister, medan jag ser Saturday Night Live-kvalitéer i Kriss och Mister Treeeets dialektala lekar. Ett STORT plus för avsaknaden av bögskämt (Nu blir Mfs glad, av nån märklig anledning). High Coast är SNL, Tygla din Slyna är ett dåligt South Park-avsnitt. Tygla din Slyna: Skatologi och homofobi är två verktyg som gör battlebidrag tråkiga. Man blir tvungen att gå inomhus för att inte bli träffad i huvet av Tygla din Slynas bajskorv och barnsnopp-hagel. Nog för att svenska rappare anammat förortslangen. Så vad är Tygla din Slynas influenser? Afasi och mellanstadieelevers könsord under långrasten? Dock har Slyntyglarna inlevelse. Stundtals så lät det ändå offbeat (smatterrappandet faller stundtals ur beatramen). Ja, dom är mer slipade och har lite bättre delivery än Highcoast. Men för helvete: 15 bögskämt och en massa verbal diarré där emellan! Vad hände med charmen i rond 1? Och att kalla motståndaren för "rätt söt" för att sedan "göra rappare på smällen" - måste ju vara tecken på latent homosexualitet. Jag antar att garderoben dom borde komma ut ur, används som mickbås. Av nån märklig anledning så asgarvade jag när jag hörde lallandet efter "lämna tävlingen och gå o fläta ert hår. Fast det är klart, jag roas ju åt Loket-filmerna på youtube. Det faktum att Tygla din Slyna vinner priset för flest "homofob-rader", bör ses som en varning till alla andra (Och det här kommer från killen Mfs kallade för Rapsveriges Alexander Bard.). Hubler o Bross: Nog för att Tygla din slyna hade en shitload av bögskämt, men lyssna på den här låten. Första halvminuten innehåller 4 bögskämt. Och det eskalerar. Homofil, Pedofil, lättfil-skämt. Man skulle nästan tro att Hubler och Bross är frikyrkligt uppfostrade nynazister (Dock la ingen av dom "Prisa Jesus" eller "Heil Hitler" i nån rad). Bortsett från antifassy-reppandet så var det bra - H & B avlöser varandra duktigt och attitydmässigt är dom överlägsna. Lite kul metahumor där Mfs nämns. Motown-raden är populärkultur-poäng (Älskar sånt). H&B får min röst. Sickwords. Ännu en gång tar introt för lång tid. Det låter dock bättre än förra gången (Även om alla röstade emot mig förra gången). Man brukar säga att det är bra att vara kort och koncist. Dock tror jag inte att Sickwords har dödat sina darling-rader här, låten är släpig och luddig. Jag saknar den elaka attityden, det känns som vanlig basic "Vi är bra, du är dålig"-rap. Som låt är den skön, men som battlebidrag? Tveksamt. Dock är dom slappt funky och Nazi-raden känns väldigt träffande, med tanke på H&Bs bidrag. Gillar slutet när det låter som en packad Celph Titled kommer in och snackar om "Markoolio, the bootleg version". Så här gör man det i Gävle, men det passar inte i ett regelrätt battle, boy.
Shakephuloc: En annan grej i tävlingen som irriterar mig är en halsinfektion som tycks ha smittat ner hela whoas rapscen: Munkhammar/Adams Rays sjukdom. Räserbajs-rap har blivit ungefär lika imponerande som att höra en rappare påstå att en hans motståndare är "en pojke som gillar annan pojke". Fast nu ska vi inte gnälla över det, Shakephuloc flyter som fontänorgasmer och The Larssons får huka sig så den urinliknande kroppsvätskan inte träffar dom (Det är inte kiss, det är...diss). Doktor Död har all rätt att vara publikfavorit och jag förutspår att han är ett framtida stjärnskott. Intern-raderna gör det hela underhållande: Att antagonisterna nämns med förnamn, ger en indikation att det knappast blir en fistfight mellan Shakephuloc och The Larssons (Fast det vore ju kul att ta tagteam-battle till gatan. Jag skulle nog ställa upp som punchout-domare). En guldstjärna för det tredje beatet. BTW, dissa inte folk med legohänder i fortsättningen, det är faktiskt rätt bekvämt. The Larssons: Mina personliga favoriter i tävlingen. Jag gillade dom förra gången och här möter dom oturligt nog Shakephuloc. Jag tippade ju på att dom skulle möta varann i final. Nå väl. Det här bidraget påminner mig om mina tonår: pubertala sexskämt, dumhärmningar, guttural stämsång, screwad refräng och Adolf Hitlers snebena på kinden. Det är taktändringar, punchlines galore! Men ändå. Två familjen Adams-punchlines? Det gjordes andra tv-serier under 50-talet, varför köra två stycken på rad? Även om jag gillar den här låten väldigt mycket, så var dom inte lika flexibla i sitt framförande. Internraderna är minst lika hårdslående här, så den här tagteamduellen känns som ett vänskapligt vattenkrig under grillfesten. Men medan Toppen och Estet får stå fullkomligt nerpissade vid gräsmattan, kan Shakephuloc torka i solen och säga "Vi går vidare till Rond 3. Prendel, sluta rita fittor på min farsas grill". Bögdissar i Rond 2 Pangbrallis: 5 Gosk Records: 4 Highcoast: 0 Tygla din slyna: 15 H&B: 8 Sickwords: 0 Shakephuoc: 6 Larssons: 2
Blizzak: Pangbrallis vs Gosk Records Pangbrallis: Tight back2back, Dissarna sitter riktigt hårt. Bra beatval som passar till ett battle. På grund av att låten är så kort så tycker jag personligen att en refräng är ganska överflödig att ha. Det som pangbrallis hade tjänat bättre på skulle vara att satsa mer på dissar än att ropa sitt egna lagnamn i en refräng. Gosk: übertight back2back, man märker att ni spelat in tillsammans. Ni lägger även en av tävlingens roligaste rader ”letar på varandras kroppar för att hitta klitoris” som lockade fram ett stort leende hos mig. Jag är ju inte så mycket för att ha refräng i battles och tycker det är lite sömnigt när man ska smutskasta någon annan så mycket man kan på 3 minuter. Beaten som ni valt passar mycket bra till ändamålet. Vinnare: Med sjukt tight samarbete underhållande texter och hårt beat anser jag att Gosk kör över pangbrallis. Vinst: Gosk High Coast vs Tygla din slyna High-coast: Tråkiga beatval som gör att intresset för låten minskar anmärkningsvärt. Första beaten känns bara som nått tråkigt intro som varar i en minut. Back2back-stylen är helt ok men inget övertygande tight som får mig att hoppa av glädje. Rappen är helt ok men dissarna är tråkiga och det känns bara trist. Tygla din slyna: Detta är tight! Jag diggar rappen och deras back2back. Det känns live som bara fan, tygla flowar grymt. Massa beatbyten uppskattas och vi slipper en lam refräng på en lång låt vilket jag stendiggar. Vinnare: Med ett tightare bidrag från snubbar som jag tror står sig bättre vidare i tävlingen så vinner tygla din slyna. Vinst: Tygla din slyna Hubler & Bross: Passar utmärkt på beatet som de har valt. Det är ett konstigt beatval men de lägger rappen så pass tight att det blir riktigt bra. Back2back mässigt så är det ett bra bidrag också men det är något som saknas. Dissarna sitter inte riktigt så hårt som jag skulle vilja att de satt. Sickwords: haha vem är det som låter som Guru? Jag hatar Guru…nä det va ett skämt. Ni lägger det grymt tight, även här så är beatsen som ni valt inte riktigt så hårda som jag skulle vilja se i ett battle. Ni är helt klart grymma rappare man får lite sköna MFdoom vibbar på låten men även här är det något som saknas. Ni lägger er back2back riktigt skönt men ni tjänat på att utnyttja ett beat till helt klart. Skitkul att ni kickar på engelska. Vinnare: Vinner i detta battlet gör sickwords, de har en skönare stil på sitt bidrag och deras back2back är tightare. Med ett bättre och hårdare beatval till nästa runda kommer det att bli intressant om de nu går vidare. Vinst: Sickwords The Larssons: De tidigare rundornas grymmaste deltagare. Intressanta produktioner som får mig att rycka på ögonbrynen. Grymma rappare som gör sitt bidrag sjukt intressant på grund av att det är så välproducerat. Back2back är det också helt ok och the larssons smiskar in dissarna i tur och ordning. Stilen är kaxig som bara den vilket gör detta så grymt intressant. Samtidigt måste jag säga att detta är tävlingens svagaste bidrag från the larssons och går de vidare här så får de steppa upp sitt game. Schakephuluc: Snabb rap! I love…Man märker att Schakephuluc verkligen satsar på vinst. De väljer bort refrängen och väljer istället att ha beatbyten vilket jag uppskattar som bara den. Back2back är det tight som bara den och låten börjar hårt med en snabb beat för att dra ner tempot och sedan monsterdöda med det sista beatet. Vinnare: Efter mycket tänkande fram och tillbaka så tycker jag att Schakephuluc lägger det tightare bidraget. Det känns som att the larssons lutar sig tillbaka lite för hårt och är för säkra på vinst vilket Schakephuluc bevisar inte är fallet. Vinst: Schakephuluc
Oracle: Pangbrallis vs Gosk Records – min röst går till Pangbrallis Två bra bidrag. Varken superbra eller dåliga, lägger sig där någonstans mitt emellan. Det känns ändå som att den här ronden är ett bra bevis på att det är de bästa akterna som fortfarande finns kvar i tävlingen. Gosk Records kommer till min besvikelse inte riktigt upp i samma nivå som i förra ronden, samspelet är fortsatt bra men tycker att dissarna är lite för ojämna. Nu bjuder inte Pangbrallis bidrag på några underverk heller, men tycker ändå att dom lyckas få till det bättre. Rikt med attityd och en del sköna rader. Framförallt den om Goofy och mickey mouse/disneydags. High Coast vs Tygla din slyna – min röst går till Tygla Din Slyna Bortsett från röstläget och attityden i rösterna gillar jag inte High Coast bidrag. De enda dissarna som jag tycker fungerade bra var de om coffes påstådda baitande. De borde ha försökt vara mer förbannade. Tygla din slynas bidrag funkar däremot helt okej. Lite sämre än jag väntat mig, men det bär ändå på tillräckligt bra samspel, rap, text, attityd osv. för att klara High Coast utan några större problem. Ett minus för längden, som borde ha kunnat minskats en aning. Hubler & Bross vs Sickwords – min röst går till Hubler & Bross. En ganska jämn rond. Hubler & Bross levererar hyfsat hela vägen medan Sickwords kanske skiner lite mer, men å andra sidan tappar rejält då deras bidrag är betydligt kortare och därmed fattigare på punches. Jag kan tycka att Sickwords flowar bättre, har bättre beatval osv (plus att jag gillar deras intro) men det här är en battletävling så då vore det fel att inte lägga rösten på Hubler & Bross. Hade dock gärna sett att Hubler & Bross artikulerar bättre om de går vidare till nästa rond. The Larssons vs Schakephuluc – min röst går till Schakephuluc The Larssons är den klart originellaste och skönaste akten i den här tävlingen, men i den här ronden blir det ganska uppenbart att de inte är en battlegrupp. Glimten i ögat finns där, men jag tycker de är för snälla emellanåt. Första halvan av Shackephulucs bidrag tycker jag var väldigt intetsägande, man säger inte så mycket vettigt. Fett att dom kan rappa snabbt (även om det är lite svårt att uppfatta vad Prendel säger ibland, de skulle vinna mer i en sån här tävling på att dra ned tempot med tanke på att texten är i fokus) men sen då? Andra halvan är bättre. Det känns som att dom öser på med rader där typ varannan träffar mer eller mindre rätt. Lite spretigt, men fortfarande bättre än The Larssons, vilka som bekant är lite anonymare på denna punkt.
Soheil: Shakephuloc vs The Larssons Shakepuloc: Flowar mycket bättre och säkrare, men låter förbannat montont. Jävligt segt att lyssna på fyra minuters bibbedibabbedibippbopp. En del vettiga rader dock, men lätt att missa ert innehåll när ni envisas med ett hjärndött/monotont flow som går ganska snabbt. Blir en gröt av det hela ganska lätt då. Larssons: ni känns som en långsammare och sämre version av just shakephuloc. Skillnaden är att ert flow är slöare, era rader sämre/lamare. Och vad fan säger ni i hooken "här är ett lag som rullar över andra lagen"? Vad fan? Tycker inte ni hanterar storytelling-delarna så bra, sitter mest och undrar om ni sjävla tyckte detta var bra när ni skrev det. Shakephuloc tar detta. Team Gosk vs Pangbrallis Team Gosk: Tycker marty är rätt skön i denna, men andra killen slinter på flowet rätt ofta och drar ner helheten. Tycker ni växlar rätt bra dock, verkar ganska säkra ihop. Pangbrallis: "Det här är big fredawg han som knullar din mamma". Och jag är Soheil, han som garvade rätt ut åt din usla rad. Fattar inte vad ni snackar om i 2.25 minuter. "Skåne tillhör Danmark, taggar över Öresundsbron" - Varför ska dom dra över bron om det redan tillhör Danmark? Sjukt korkade och ogenomtänkta rader. Team Gosk vinner. Hubler & Bross vs Sickwords Hubler & Bross: Ni låter ganska säkra och växlar bra. Mer personliga rader än Sickwords och vassare överlag. Sickwords: Andra killen borde inte rappa på engelska, låter jävligt krystat. Första killen har rätt skönt flow och skön röst. Men hur fan tänkte ni: ett bidrag som är 1.52 långt och över 30 sec intro? Inget tryck i ert bidrag över huvud taget, tyvärr. Inga direkt märkvärdiga rader. Lite wu-tang-känsla över ert bidrag; men det är nog mer första killens röst och hela atmosfären i låten som gör det. Hubler & Bross tar detta. Highcoast vs Tygla din slyna Highcoast: Jag skrattade rätt ut åt första killens flow. Fyfan vad dåligt! Helt jävla vilse i beatet. Andra snubben borde hittat en vettigare partner att köra med, hade nog gått bättre då. Seriöst.. första killen. Wack skit rakt av där. Synd att andra snubben inte hittade någon vettigare, då hade jag förmodligen lutat mer åt ert håll. Tygla din slyna: Coffe flowar bra och lägger bättre rader än andra snubben. Andra killens röst är så jäävla irriterande, skulle vilja klappa igen käften på dig egentligen. Känns som du flowar ifrån dig själv ibland, typ tjack-flow. Jag ser på saken såhär: Coffe och killen som inte låter efterbliven i Highcoast är dom som håller vettig klass - ni två är rätt jämna även om Coffe känns lite lite vassare. Så det som avgör är era vapendragare/cancerbölder. Coffes sidekick låter ändå som en rolig seriefigur, så.. Tygla din slyna vinner. Coffe, försök tygla din slynas röst och flow till nästa rond..
Mfs: Pangbrallis vs Gosk Records Jag tycker båda gör det bra men Gosk Records låter väldigt genomarbetat och bygger mycket på sitt egna sound. Pangbrallis låter feta, alltid gött att lägga rap över Gang Starr-beats. Även om Who Got Ya Gunz är lite väl använd. Gosk Records vinner den här mycket på grund av bara ljudbild och samarbete även om bidraget är sämre än förra. High Coast vs Tygla din slyna Jag tycker inte något av de här bidragen var något vidare. Men Tygla din slyna låter feta ihop. Fett drag. Men ska ni gå vidare till final får ni vara mer fyndiga och sluta med era bögdissar, stå vid spisen-punchlines och sperma i munnen rader. Hubler & Bross vs Sickwords Lite överdimensionerat intro från Sickwords. Lite för nedtonad battle med, det låter snyggt men känns ihopslängt. För långt intro och för kort bidrag. Hubler & Bross tar den här utan några diskussioner. The Larssons vs Schakephuluc Tycker Larssons är så jävla feta. Grymt sound och suveränt tajt hela ronden, man hör allt som sägs till skillnad från Prendel. Men Doktordöd är riktigt fet. Förmodligen kommer Schakephuluc vinna Tag Team i år, favoriter? Men min röst går ändå till Larssons som jag tycker har skaffat sig någonting eget.
Schackephuloc tar detta tror jag! :O kvalet och nu rond2 var riktigt feta! förväntade mig lite mer utmaning för dom från the larsonss som jag trodde skulle vinna från början men efter hört deras så ångrade jag mig totalt keep the tagteam up! :)
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Mycket bra bedömt, bara en rond jag är lite missnöjd med ;) Hoppas och tror att Team Gosk tar hela skiten :)
tygla din slyna ftw
Wiiieee
Schakephuloc tar hem de är !
Crewbattle kan ju inte börja i juni, eftersom denna tävling kommer vara klar i juli, om det fortsätter i denna takt
B
shaakephuloc!!!
be the change
GooooZZK Skåne = Danmark vitsar = played out.
Careface..
elajt: Du har så rätt. Crewbattle går på cirka 1 månad efter Tag Team är avslutad.
vart fan finns rond2 låtarna då?
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
woff
Mina beats http://www.myspace.com/zyndromeproductions
Schakephuluc - Hubler & Bross i final
Hahaha tycker Soheil bedömningar va asköna haha hård domare dedär. Annars tkr jag det va rätt lag som gick vidare skulle dock hellre vilja se. The Larssons Schakepuloc Gosk Pangbrallis I en semi men men nu ställdes dem mot varann men bra dömt domare. Kul att höra Prendel en rond till han är Rolig och snygg
Geni
Haha, fan va roligt att läsa Aggros analyser, märks att han har humorn på sin sida även utanför sina serier. :D Förresten Aggro, kände du igen det tredje beatet vi körde på? Du om någon borde kanske känna igen det. :) För övrigt måste jag ju ändå ge Toppen och Estet lite props för ett fränt bidrag dom dök upp med. Sjukt svängigt, diggar den där chopped & screwed-tekniken också (heter det så? är lite confused här fan). Nåväl, nu är det tygslynorna som ska få på käften, det ser vi fram emot. Och nu får ni se till att tanka Organism 12's bättre låtar för att kunna slå oss. ;D Skämt åsido. Nä men, lycka till Coffe och Akin!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vilken besvikelse High Coast var denna rond alltså.. Hade hoppas och trott på dem men bidraget var katastrof.. Fattar inte vad Kriss gör med Flowet, försöker du låta självsäker på nått sätt? låter typ som att det var första gången du rappade, och vars är alla punchlines? Hade du slut rader lr? :( fan synd.. Schakepuloc kommer nog långt, båda har riktigt grymma rader och ja diggar deras flow delvis! Kul med Tag team i år, har hört många bra som man aldrig har hört förut.. Mr Treat, Bross och Doktor död har jag fan aldrig hört förut, men satan va bra alla 3!
YES!!! Schakephuluc gick vidare!! :D mer låtar från dom!!:D :D dom ska till final
Doktor död: Hur är det ungdomarna säger nuförtiden... just det! "CHEEEEEA" säger dom. Jag fattar fortfarande inte hur ni fick tag på det beatet. fast det är klart, man kan ju loopa och ha sig. Fan,va trött jag är. Satt till tre imorse med två jävla tentor, som förhindrade mig att gå på Farbror Busters konsert. Till Gosk Records, Hubler & Bross, Tygla din slyna och Schakephuluc - var riktigt långsamma med bidragen så Pontus går i taket som Peter Parker. "Går i taket som Peter Parker..." haha, den ska jag fan dra i tv, då blir det nog spännande.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fuck!! jag är inte hemma under deadlinen :(.. jävla cup
Aggro: Let's just say that I thank God for "Streetzone: Jakten på underorden 2001". :D För övrigt har den låten varit lite utav en klassiker då jag och min polare gick runt med våra kasettfreestyles och pumpade den non-stop. :P För övrigt måste ju Bitch Viking vara det mest råa och feta namnet i svensk hiphop-historia. Haha, Peter Parker-raden!
Doktorn och Prendel tar det här - humor! Soheil var en riktig höjdardomare faktiskt, haha!
Aggro: Jag går aldrig i taket. Däremot får du se upp så du inte går under som en Atlantisbo som passerar en stege.
mfs hahaha fan vilken dålig
Wall of text crits App for en satans massa dmg. App fainted. Game over. Jag tror ganska hårt på tjackpulkorna eller vafan dom nu vill kalla sig, även om jag kan vara ganska hård mot död ibland så gör han väldigt bra ifrån sig här
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
tar inte prendel och doktorn hem finalen så ska DOMARNA SCHJUUUTTAAAAAS aja, lycka till alla och hej och hå
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Mfs: Well played, Pontus. HAHAHHA fick nästan ont i magen av den faktiskt! Fan hoppas att låtamakarna är snabba på att lägga upp låtarna, mitt winzip tar slut snart.
hehe, sköna domarmotiveringar. synd att pangprallis inte gick vidare dock.. aja, ska bli kul att följa resten!
hets, stress, fest!
Okey mina män...Var i hela världen hittar jag låtarna? Man blir ju galen!
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
tragiskt att Tygla vann över HC. :(
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
BeaVer_ tragiskt att Tygla vann över HC :( så säger du bara för att du blev dumpad av min syrra som är 93:a..
vart är kaggens bedömningar
Wiiieee
DoktorDöd imponerar som fan Jävligt roligt att läsa Soheils bedömningar
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
så säger du bara för att du blev dumpad av min syrra som är 93:a.. Haha Coffe
Geni
tack för en god match, vi är bäst. hejja hubler & bross!
www.myspace.com/marcuslarsson
inte helt oväntat hughhum ;P
www.youtube.com/prendel
härlig match tygla din slyna :) håller på er bitches!.
haha soheil verkar tevlig :)
Konse''
vart hittar jag bidragen?
Skrivandet är känslornas vädringsprocess. Hjärnan mot hjärtat i ett tävlingsmoment
ni borde göra tydligare vart man kan hitta bidragen, snälla nån.
Lyricist
2008-05-17 04:45
Grattis Charly och CEÄDMK (Christian Eller Är Det Med K?) Ni har favoritstämpeln trots att Charly rappar i en sänglåda.
HLY och andra som undrar över bidragen, fråga mfs eller någon annan domare. De bör kunna skicka, om de är snälla :)
"Coffe, försök tygla din slynas röst och flow till nästa rond.." helt rätt håller med
Soheil om allt han skriver om akin helt och hållet.
Tyckte pangbrallis gjorde ett najs bidrag mot oss,, det var en jämn match men vi har lite flyt och går vidare :)
Solheil skulle varit domare från början :)
är jag blind ? var fan e bidragen