fortsätt på engelskan, du har grymt flyt och det låter grymt mkt bättre än när du kör svenska. keep it up !
Bajs låt, bajs text bajs artist, vad mer ska man säga.. Ha D
Lyrical-Player, Verbal Killer, Undisputed & Unstopable Yeah it's the Deuce D !
börjar digga ditt shit mer o mer för varje gång..
älskar sättet du brukar flowa, gick lite slöare nu men beatet är ju inte så snabbt.
Du lägger det tajt på svenska & engelska, keep going.
peace
"problem är för amatörer, SMN ta över!"
http://www.myspace.com/smekmittnamn08
thnx grabbar- dado din kuf, du är en hater. bara för att jag inte gillar din musik behöver du inte hata mig :) mer?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
överfett ! har inget annat å säga, diggade allt ! eller beatet var lite jobbigt i början, introt också, men annars var de feeeeettttttt :D
from now on im bein honest man, ill work to stay in the face of all o' these jerks im goin beserk, fuck it im goin ballistic fuck it om goin on u aint fuckin with this shit
tycker de raderna var fetast i hela texten.
pejjz !
Det är dina engelska låtar som får mig att byta åsikt om dig. Från hated till loved. Riktigt bra låtar på engelska, svenskan klarar jag inte riktigt :/. Inte skånska... Men keep on with the english!!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
du spottar tungt skit mannen, diggar dina engelska mer än svenska låtar keep up the good work !
80% aggression
Du är så jävla mycket tyngre på engelska än på svenska .. forstätt såhär .
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
du har fått hatarn att bli älskarn här mannen! FETT!
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
den här va 1000 ggr bättre än dina svenska, keep it up mannen
weeey. jag är för hög för att skriva något här.
Diggar låten! Men tycker inte att du ska sluta med svensk rapp för de, som många här tycker.. Peace
Careface.
tack för kärleken grabbar, men jag kommer INTE sluta med svenskan. jag gillar svenskan. mer comments yo!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ingen mer som vill lyssna? måste fan uppa lite mer ;P
TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNG DAAAAAAAAAWG
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Tycker inte heller du ska sluta med svenskan, men vill definitivt höra mer english shiet!!
riktig fet ;) god kunskap inom rappen kul att höra att du är så fet på engelska med, men lägg inte ner svenskan ;) Din röst är så jävla skön med ;) Men vill höra mer som "how many times" den är riktig skön ;) Peace
damn majn! ligger på Mp3:n :D peace
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
tack grappar! jag är glad, you made my night.
Fyfan va tung du är på engelska sa det också när du droppade "How many times" som jag förövrigt har pumpat sönder Du lägger det säkert och din engelska är så jävla nice mannen.. deliveryt är så jävla tjocknice mannen man hör hur din röst kantas av hat till hatat och att du knäcker orden på ett så jävla fint sätt om du förstår.. detta diggas! Har inget emot din svenska tycker skånska är gutt men du ligger det sjukt mycket tungre på engelska.. kan dock bero på att ditt uttal är som fåtals man hur säkerheten i din röst när du flyter fram på engelska! Peace! Droppa gärna ett inlägg till mig när du droppar!
Bästa jag hört av dig asma och detta var riktigt bra, riktigt skön på både svenska och engelska men engelskan tar det längsta strået :) Fortsätt med engelska låtar det diggas mycket peace
hedberns mamma luktar kanel
brukar inte digga din musik. men denna fett soft. :P..
/ LOWASS CREW / tHORBJORN PRODUCTION /
tack mina damer & herrar, bugar och bockar. upp!
Fett FLow Beat allt varr fetting braaaa!!
**[MarQz]]**
Du är tung på engelska rappen mannen! :) Keep it up
Du kommer med låtarna som är som bomber feta grejer!
kill em' all!
Grattis asma du har kvalificerat dig till min mp3 spelare=) jävligt grymt flow du får när du rappar på engelska=) bästa låten du gjort enligt mig
thnx folks!
Tvär tunga radder grym nice låt
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
Soft ! :) Liknar Crome i rösten
:)