EEEEy diggar låten ;) texten var hur skön som helst det var inte en rad jag ogillade keepitup Pz
Here we go; Älskar sån här rapp, enda gången jag hört att Whoas engelska rappare kan få det att låta mer professionellt. Låter verkligen som att du talat engelska hela ditt liv. Mycket bra mycket bra. Kan inte ens klaga på introt, det här är tungt!
Riktigt bra, älskar din röst nu, bra engelska. Tycker du ska köra mer på engelska! Ps. Varför är alla skåningar så sjukt bra på engelska?
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Kan inte annat än att hålla med dem flesta.. personligen är detta nog det bästa jag hört från dig... Skippa den stakande skånskan och flowa engelska, tyckte du gjorde det bra!
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
upp med denna, riktigt nice :) gillas , ska ha den på mp3n :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
äntligen nått på engelska!. du är mkt mkt bättre på engelska!. jag gillar inte dig särlskilt mkt på svenska men på engelska är du tight!. engelska e din grej!. du har bra uttal!. nice text!: rätt nice låt facktist!. låter fett när man hör ljuden AAA i eller OOO eller ÄÄÄ. låter fett najs!. keep it up!. peyz / Hajjen
-=wWw.BadabooM-StudioS.se=- --------------------------- -=Am ?kizOT?e?iC=-
Galet tung den här alltså, går på repeat alltså! upp !
who´s side is god really on?
HAHA EMO varning på asma då ;) ? "hata mig, det är det ni gör bäst :)"
farligt jo ja vet, men vad fan är inte det, när du kan bli platt imorgon av en chafför som inte ser.
Detta va riktigt bra gjort, Hörde dina disslåtar på svenska tyckte om dem med, men engelska mannen de är din grej som sagt...fortsätt med detta så kommer du bli stor. Keep it up! peyys!
http://www.myspace.com/risalaa
Du är mycket mycket bättre på engelska , skit soft låt mayn ! .. TUNG ! .. håll dig till engelskan , de är verkligen bra ! Tummen upp ! KEEP IT UP !
soundcloud.com/jerrones
Du sa att dina fingrar va knubbiga! Låten däremot e FET!! Peace!
One in a milli-on.
vet i fan vart jag ska böra , du flytter på som fan , o så här bra har du inte lagt det innan ,texten e nice,betet dunder ,din röst e perfekt ... o fortsätter du så här så får du tilloch med bli min vän här på whoa :) det sista va flipp :P keep on doin ya shit
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
shiit, diggar de som fan! du ska köra på engelska då låter de fett!
meeen duuuu :D visste inte du att kunde engelska (ironi):D den vaar fett fortsätt att rapp på engelska:D
asma lätt det bästa du gjort någonsin. Du lägger det softare på engelska än svenska !
lost in skåne
Fet som tusan! Fortsätt på engelska..
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Detta är vad jag snackar om ASMA!!! BIG UP! peyz
"skrev på en 20 mins och spelade in på 15." - Fjantigt enligt mig! Låten - Läääääät grymmaste låte du gjort, vet inte vad men låter som du testar en ny stil lr nå? låter som att du följer beatet på ett annat sätt, alltså deliviryn var skön! Sen var inte flowet lika grötigt som du brukar, normalt sätt så hör man som inte alltid vars du rimmar och så, men nu gjorde man de! Fortsätt så, förövrigt så är uttalet på engelska klockrent!
Asma diggar dejj på Svenska, Men fan På engelska så diggar jag dig som Fan fortsätt med engelska!! Diggade låten som Faaan
Shiiit, detta var riktigt tvärfett Asma, hamnar rakt ner i mp3n..
asma, du asså... satsa på engelska istället för svenska låtar !!, det låter riktigt nice asså, jag blir alldeles rörd, känns som du e en färdig utbildad artist ;) fortsätt med engelska låtarna !! // Love From Me !!
fan varför inte bara göra sån här fet skit istället för alla bögiga whoa-dissar ! detta är så det ska låta
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
öveeeeeeeeeer feet!
www.sds.studio.nu
gudomligt skånskan är borta.. nä men töng låt!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
thnx alot guys, soft att alla diggar. så här är det: när jag hör ett beat, så känner jag liksom om beatet är svenska eller engelska. det känns liksom. jag kan inte tvinga in engelska på ngt som jag känner är svenska. haha några skrev: skånskan är borta! haha aa fan? det är ett annat språk nu dude? yeah, det enda jag inte är nöjd med är den fucking hi haten i slutet som jag skulle ta bort (men glömde). låter sjukt nördigt.- jees, tack för kärleken whoa. tanka & sprid. one.
Tungsta på länge, skulle utan trvekan lyssna på låten i en dag på repeat ^^ ... men så äre , engelskan är värkligen på topp Flow : 10/10 beat : 12/10 Mix : 10/10 Låten : 20/10 Helt skön låt . Fred för helvete XD
Fred Yaaoo / Mr . Zork
knasgalen asma! Jag älskar <3
www.slackerz.se
sjukt tungt gjort mannen! Mycket bra känsla i den här, och vad det gäller attityden och flowet så känns som du är född till det här, typ 3låten jag hör från dig på engelska, och den här va galet fet. Jag hittar ärligt inget att klaga på:) big ups m8=)
http://www.thesound.ning.com join today!
tycker de här e riktigt fett asså, när de e på engelska diggar jag fan men inte när du kör svenska så jag tycker du ska fortsätta me engelskan man =)...Peace
Konse''
detta är fett nice asma :) Diggar saatan :)
Make love not war
upp=)
coolt att ni diggar! jag vill ha mer! är det ingen som ska säga ngt om min mix? :)
vad ska man säga allt va bra me låten ;) då räknas mixningen in också ! :P
lost in skåne
Ingen ide att jag skriver nåt, alla har redan sagt vad låten står för, fett fet! asma<3
Good Times Studio*
uppisch
Kännsn t lönt å kommentera hehe :P . Jag diggar denna låtten fett mkt , men ja tror . att du faktisgt hade kunnat skriva ännu fetare text :D inte för att dt e dåligt : ), Beatet riktigt tungt , Mixningen var åsså bra , Flowet som vanligt fett bra , Nu tkr jag du e verklig på en annan level om man gemför med andra rappare här på whoa, men det fetaste med låten tyckte jaqg ändå själva meningen "HATED" :D :D :D, Började tröttna på svensk rapp innan men nte nu mera :) piz
S-s-S-sHineybWooooI
thnx folks :) mer?
denna var fet asma , bästa jag hört av dig ! pz
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com
FUUUUUCCCKKK VAD FETTTTTTT!!!! DITTTT UTTAL ÄR GRYYYMT BRA!! BIIIIIIIGGG UPPPPP!!! :D:D:D
Gangsta Rap Made Me Do It!
Jodå jodå denna va tung beatet var har du fått tag i de? förbannat smutsigt å gött! rappen var fet också, uttalet är grymt, dock känns de lite fake ibland med uttalet asså, men men du är grym kör hårt! Peace
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
fett josh nice flow
Är whoa svensk hiphop så lägger jag ner Några datanördsfittor som ändå lägger de fel
ooo vilket beat de e elller??ja hatar inte hehe men du funkar mycket bättre på engelska....uhh så jävla mycket skönar på eng:) fan ja digga både beat o rapp o flov delevery allt e fett:P peace
Kalliistudios© 2:avåningen
ahh fett tung.. denna fick du värkligen till att bli grymm..
-- ~SlCrew~
tackar tackar :) måste ha lyckats rätt bra med denna när folk som hatat innan diggar. UPP!
du är MYCKET bättre på engelska . .. för man hör inte vad du säger på skånska :) :P bra bra :)
KroooooooooooooooooooooooooooooooooooooooK!!
aight, sista uppen sen dör denna tråden.
tuuung! :> går inte att tröttna på låten, lyssnat ett tiotal gånger eller så.. bättre på engelska :)keep it up!
du e grym på engelska asså, den här låten var fett, allting var så jävla skönt :) BIG UP