asma - hated (dont sleep on this)
asma - hated la mina knubbiga fingrar på ett beat, skrev på en 20 mins och spelade in på 15. hata mig, det är det ni gör bäst :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skön, fett flow. Diggar beatet också!
Hokkar gärna på Collab!
Du fan grabben jag hatar inte dig ;) den var feeet nice flow allt BIG UPP har bara hört dig på svenska vart lite förvånad ;) 9/10
Nämen tjena
Diggas som fan denna. Riktigt niice när du rappar på engelska mään. BiG uP
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Okej, vet inte riktigt vart jag ska börja.. Du kan verkligen din grej... En riktig bra rappare, det kan INGEN ta i från dej... Nu till denna låten då; Du har ett cleant uttal och du flyter ju på som en jag vet inte vad.. Deliveryn var mkt bra, alot of anger in it... Om vi ska sammanfatta det hela så säger vi som så att den här låten kommer att spelas ett X antal gånger... Fortsätt med det goda arbetet och fortsätt att slänga ut musik som man kan nicka skallen till.. Fredish
Chea då skall vi höra, lite konstruktiv kritik skadar ju inte till astma..host asma, menade jag..nu var jag finurlig va, hähäääääää...Aight, då kommer det.. Riktigt drygt intro på beatet, du kunde klippt lite enligt mig iallafall, men beatet är jävligt skönt förövrigt och jag diggar det som fan faktist, och din rap den är så jävla mycket bättre på engelska, du borde gå över helt till engelska ärligt talat, jag menar som svensk rappare kommer du oftast ingenstans och som engelsk rappare låter det bättre, enligt mig och många fler skulle jag faktist tro..Men beatet var faktist lite konstigt upplagt, stör mig som fan på datarösten eller vad fan man ska säga, annars var det här enormt bra, din text är grymt skön och grymt djup, enormt tung inlevelse och en så jävla skön röst, kan knappt tro att det är asma..haha..du skriver faktist jävligt "skönt" på engelska och det här är dunder, bra gjort flowmässigt, textmässigt, röstmästtigt och vettifan allt mässigt..Jag gillar den här låten som fan, ge dig fan på att den kommer sparas.over N out
du e riktigt grym hörde din föra engelsa låt men den bevisar bara att du är en rappar som har stor kunskap inom rappen forsätt bara du är en av dom tyngsta här på whoa :D puss o god natt
http://www.speedyshare.com/531587728.html
Den är soft som fan mayne.. gillar inte riktigt att samplingen i beatet är så jävla uppchoppad bara.. i övrigt riktigt fet rätt igenom.. hade lite sådär att jag inte gillade introt heller.. men det är en piss i mississippiiiiiiiiiiii =) som sagt i rubriken.. DONT SLEEP ON THIS.. Peeeys Ajm awwwttt
whoa, tack för kritiken bergaunit, kronan, ekki & chuckC.
gillar när folk tar sig tid att skriva lite längre.
tack alla ni andra också! sprid om ni vill.
backup länk ''hated''
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha ojj glömde klippa in den nya länken :P
Ny Länk
Eftersom jag är kungen så får jag väll ta mitt feta arsle och ladda upp den då.
Här!
ny länk!
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
asma,,langa text oxå:) skulle vara kul!
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
im hated, worthless, nobody likes me stab me, shoot me, kill me, fight me doesn't matter man, ill keep hittin your box ill stay on point, youll keep spittin off
the beat, you even spit off the acapella on this beat, nobody rock this shit it better im done with life man ill just flow through music until my bones crack this is some old school new shit
you cant twist my style, man whats happenin uve been hatin for some time like anger management i see faggots clappin n it makes me sick how the fuck u gonna make me change my shit?!
im sane as shit, but time is runnin out stop suckin our dicks, ill put a gun inya mouth or keep hatin, cause its your soul ur showin keep hatin, it's that role that keeps me goin
---
pack your bags man, you a tourist n u fucked up when kept passin borders ill never stop actin as if i was the lord of this crappy rap game, fuck this it's booring
people wanna diss me, people wanna kill me people wanna hurt me, fuck yall it thrills me n i aint even droppin names on all'a these lame g's im just laughin in the face of people that hate me
for fuck sakes we, drop this shit outta our hearts and ive never been a hater but, ima boutta start i aint changing for no one, so stop trying the plot's dying, im rock hard stop lying
from now on im bein honest man, ill work to stay in the face of all o' these jerks im goin beserk, fuck it im goin ballistic fuck it om goin on u aint fuckin with this shit
Nya micen = Bomben för dig... Du flyter bra på engelska och har ett bra uttal. Bly tungt beat, gillas som fan. Dina rader ligger riktigt riktigt TUNGT på skiten Denna går ner i mp3 spelaren direkt... bomben homie, bomben You gotz love from me
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
propps till ASMA love you! feting text flyt m.m tack för att du la upp texten:)
Det jag hatar är att du skrev upp hur lång tid det tog att göra låten. Gillar inte sånt, känns som att alla gör det som bortförklarning när dom inte är nöjda. Jag kan inte lyssna än, speedyshare overload så.. vi hör sen hur resten låter.
facebook.com/idiomatisk - fan page
psycholess: jes man, min mick är min nya flickvän. soft att du diggar. kärlek! mc9: varsågod kompis, soft att du diggar. rain: jag är väldigt nöjd, och anledningen till att jag skrev tiden var för att jag ville skryta kuken av mig, och cause it pisses u off. se om du kan komma med konstruktiv kritik nu? puss :)
DETTA DIGGAS !!! Jag Vill Höra Mer Från Dej På Engelska Skit I Svenska Kör Bara Engelska. Flow 10/10 Beat 10/10 Mix 10/10 =10/10im hated, worthless, nobody likes me stab me, shoot me, kill me, fight me Diggade dom raderna...... Tack För Mej !!!!
Förlåt :'(
fett till max man, du flyter riktigt skönt på engelska men jag gillar svenskan mer. Skön text och beat =) upp!
doonplume@hot...
jag har inget att klaga på, förutom att beatet va så tungt att jag fick ont i ryggen när jag hörde de :D om nån fattar :D peace n lööw to asma!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
asma, du var fet som fan på engelska !:) detta diggades, säger som lime, man får ont i kroppen av att det är så tung. kan fan inte klaga, det var bland det bästa jagh ört här på whoa när nån dra engelska. alla du har gjort får du 10/10 för !:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Tungt som fan, tycker att du ska köra engelska alltså. Maad shit.
who´s side is god really on?
Producent
2007-04-18 22:18
Upp Asma, UNDERBAR LÅT!! Fortsätt så hära! DIGGAS Hårt. Fast jobbiga var introt, men resten underbart (Y)
Lil_H..
grymt som fan! tycker du kör de fetare på engelska alltså, du är helmad på svenska men engelskan är fan bättre. upppppp!!! ps. vafan var ni inte med i crewbattle för? hade velat se er där..
Hemsidor, banners, Affischer, layout till ett bra pris? Lämna ett meddelande i GB'n!
Jälar ass :O detta vart fetare än fettvalkar :O Du låter riktigt mäktig näru kickar engelska. Ngt du funderar på att fortsätta med ist? DUMPA SVENSKAN Å FLÖRTA MED ENGELSKAN FFS! Riktigt bra ass..!! 10/10 :D Gött uttal med :D
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
engelskan är så maxad fet att man vill ha denna som godnatt sång ;D haha nej men riktit fet asså. du gör din grej på engelska så sjukt fett :D Diggas i ängelholm , Over and out ;D ÄSM! one <3
kicki´n beatbox and make some music at the same time// I goes from top to toe whit my greatest punchlines//
GALET SKÖN kompis :D blir bara bättre o bättre för varjelåt... Allt va prefekt utom introt, det var halft som halft med helt okey! 11/10 ! ONE !
myspace.com/herrolsson026
chokt soft .. big upp asT ma !
http://www.myspace.com/micman123
mycket kärlek på whoa idag. tack så mycket, väntar på på någon hater nu? fan vad mysiga ni är haha xD öhm, någon gnällde lite på introt? wsup med det? vad jag säger eller hur beatet är choppat? much love much love!
Jag säger som så att Asma din röst är anpassad för svensk rapp tycker inte den ska flyta på engelska. Men där emot så ditt flow och utal på engelska är väldigt bra. Texten skrev du lika bra som om du hade skrivit den på svenska ingen tvekan. beaten var okej men för övrigt en bra låt.. //peace
Som jag sagt förut så är du jävligt tight på engelska man. Din röst gör sig jävligt bra, och uttalet är klockrent. Men samtidigt är detta nog tyvärr det mest ointressanta jag hört dig lägga på engelska.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Jag gillade det som fan intro och allting. Det var bra tycker om din engelska fakstist mer engelska från dig broo. c ya one
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
yeah du e grymmm på engelskan asså-!
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
Så sant som det är sagt. "hata mig, det är det ni gör bäst :)"
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Ouuuffff detta är mördar shiittt , När det kommer till Engelska Dödar Asma många Rappare !! Tväärdiggar Detta ;) UPPP!! BRRRÄÄ
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
hahaha nånting stämmer inte, asma har droppat en låt, och det är inte en enda person skrivit: asma du suger K*k, du borde lägga ner me rappen, shett lär dig flowa ! :D asma, det är ett mirakel :D lööw
o just de.. du är jävligt äcklig också.
whoa, när vassago som hatat på mig innan kan komma med något possitivt blir jag glad. haha, oväntat. bearc, synd att du inte diggar min topic, jag tycker den gör sig bra som fan faktiskt, har funderat på denna topicen ett tag. kass att du sågar den. :( lime, var du lugn, imorgon kommer en hel drös med hyper fans ifrån keffats hemsida och bögar ner lite här. och har jag fel har du rätt, då är det minsann ett mirakel. tack ska ni ha gubbar. måste säga att jag rätt nöjd med denna, speciellt med tanke på hur lite tid jag igentligen la ner på den.. eller hur rain? :)
låter tungt, skulle dock vilja hört denna på ett lite mörkare beat. Gillar attityden, droppa inte den.
www.myspace.com/dressyourself
Detta va tungt! Som ja har sagt tusen ggr - droppa mer på engelska. Nu kommer typ anta säga: ÖÖH försvinn från tråden! morr morr!
-asma P20 Jaa! Dina engelska låtar är riktigt bra. De på skånska de vill jag inte höra på. Men dom här tycker jag låter proffsiga.
Kör en netplay på engelska - jag lyssnar.
Det tar tre kvällar för mig att spela in en låt.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Du är riktigt bra när du kör på svenska men när du kör på engelska är det änglalikt. Mycket känsla i din röst när du rappar i denna, känns väldigt äkta. Gör fler sådana här låtar.
-asma P20 Det är inte topicen jag sågar, tyckte bara låten var rätt så trist att lyssna på tyvärr. Antagligen är det bara inte min stil helt enkelt. Brukar digga dina engelska grejer, you know that.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
hahaha sorry man går bara inte att hata detta :D up!
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
Denna låten va FET!
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
Maaan det här är så jävla feettt!!! Du ska bara kicka på engelska .. så jävla fett..!! Kärlek och respekt ..
Asma är tung inget snack om saken =)