god jul grabbar! och en fet låt ni kickade asså! peace
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
aa låten va fet...o knarkaren sluta skriv me mej du vet inte vem ja e !.... om du vill nått skriv i gb !
denna kommer pumpas vid julbordet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha FranCo fyyfan vad badaboom borde skämmas..bara för att du är med där..
Www.DeKaN.Studio.Nu
oj dekan , jag tycker att du och david var bäst i låten! up in this!
http://www.youtube.com/meeyeer/
haha såå..;D..Tack arrogant.. skåneRap är löjlig..
Www.DeKaN.Studio.Nu
skänk skåne till danmar ! o knarkan du blir inte skänkt ! du blir mördad ! du känner mej inte så säg inte saker !
aa de e dödligt...men ja e odödlig..svälg gröten o håll käften
dekan vf nämnde du mig för hehe och det du sa om mig var bara skitsnack vf snackar du sån skiit i dina låtar för sån nööörd mannen
Va i Heeeeeeeeeela Säägeru i reffen Brooe? hehe Aah soft fan Från oss alla till er alla en riktig odeeelyy Jul laan
oodeely, fuck er som säger att skåne rapp suger. är man bra på det och uttalar orden bra så låter det så jävla bra,se shazaam n' taytay, 4 example!
http://www.youtube.com/meeyeer/
Tack Bure o Arrogant..så sköna grabbar;D
Www.DeKaN.Studio.Nu
varför nämnde du blerim i låten förresten?
http://soundcloud.com/rod_g
WOF WOF, ni slaktar dom... Duktiga Smutsiga Djur =)
www.myspace.com/dahermusik
Rod ..vrf så nyfiken..?..alltså om jag sa sanningen skulle Blerim ändå neka till det ..men du kan väl fråga hajjen vilka andra det oxå är som har sackat skit om er .så lär du få ärligt svar..!!
Www.DeKaN.Studio.Nu
hahaha dino da don , suti picko jedan , vad tror du om dig , ska du kommentera djurens låt , du låter ju för fan som en rvknullad åsna , så käften på dig , bark dödar dig så schh på dig , du skämmer ut bosnier , småbarn .
Tjohoo era små stjärtgossar:D detta va bara såå in i helvete skönt mohahaha;) Ni e ba såå bögar som kan knäcka dom så här haha UPP on this beatches!!!:D:D:D:D:D
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
dekan jag skyulle erkänt om jag skulle snackat skiit om rod-g å dom tror jag e dyum å snaqckar skit om dom ttill dig lr jag har känt dom skiit länge för fan så det var bara dumt att du ens tog upp mig sån skiitsnackare e dyu mannen
palla ska inte skriva i den här tråden mer!! PEEEYYYSSS
knarkaren: Den enda du e kk med e Fröken höger:D
knarkaren : du vet grabben..man firar inte jul på en parkbänk
Www.DeKaN.Studio.Nu
200 inlägg som inte leder nånstanns...
haha klart inte när du skrev efter alla 199
Www.DeKaN.Studio.Nu
inte en jävel är trevlig här .. detta är ingen tråd där man diskuterar om skåna bör höra till sverige ? lägg ner det där alla har sina åsikter om skånsk rapp men dom behöver ni inte ta upp här är ni vänliga .. komentera låten och sluta tjaffsa med varandra respektera varandras åsikter en person kanske anser att vi är dåliga en annan att vi är bra ingen utav dom har rätten att påstå att deras smak är den som gäller .. jag bryr mej inte om erat bullshitt dra nån annanstans med det .. VA I HELLVETE ! det är julafton va snälla barn annars klappar jag till er allihopa
knarkaren gå o tryck nått i armen o sitt o dräckgla ditt ivalidafitttryne ! o jaag e jag är schizofren och varje del av mej är dubbelt så bra som din dubbelbraiga del ! bitch gitta
bark: Word^^
Helt ärligt kränkte ni ner dem feet: ni käka dem
Softa
Sircuz denna låten är fet! fattar du det din SÖT potatis;) puss på dig baby!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Dekan: du skulle säkert låta bättre om du hade uttalat svenska orden lite bättre,det låter inte bra med dina keffa uttal:S och ditt flow skulle säkert låta ättre om du hade skippat det snabba,för d behärskar inte det där än! Sircuz: Du låter som en kopia av SUBBAN! dinarader var mindre bra än dekans,jag vet inte om man kan betrakta det där som flow,för det där var riktigt mumligt:S fattar inte varför du fular dig på det sättet,men aa... annars aiit... Dekan:det kallas BadaBooM,inte BadaBööm! hahahaa som sagt lär dig svenska lite mer bara,så du inte låter som du har nåt annat i käften än bara kefft flow,annars okej... Charmig:du var absolut inte bra på nåt,ärligttalat,du var ingen bra med det där du körde,du sög totalt! Dekan o Sircuz kunde detta bättre själva,skippa dig i framtiden så blir det säkert bättre;) peace
haha GoGo__ , Du kunde ha skrivit ( Klart Jag Inte ska skriva att ni är bra..jag har varit med i badaboom..det viktiga är att du förstår vad vi säger eller hur?..så sug av mig..gör mig inte sur..var snäll och lämna tråden.. Jag måste erkänna att jag diggar låten..spec.REFFEN.. FyyFan vad vi mörda de..Ingen av de där är på min nivå..ÄN
Www.DeKaN.Studio.Nu
Gogo kopia va väll å ta i haha ... Subdominant har välldigt ljus röst jag har mörk .. jag Skriker nästan när jag spelar in han viskar .. han är tjock jag är ... aa .. inte tjock iaf :) han kommer från hammarö jag från karlstad ! han flowar bättre än mej !... vi har inte alls samma stil på texterna asså det enda jag å sub har gemensamt är flowet på vissa ställen exp när jag kör snabbt .. fast annars brukar alltid våra flow skilja sejj han är min kompizz å vi båda bor i värlmland men vi är fan inte kopior hahaha va töntigt saggt :) det där kan jag inte betrakta som flow va fan är hajjens rader då :D En dikt ? FULAR mej ? haha jag la min vers jag är iaf nöjd tycker inte det är spec mummligt nånstans? jag säger alla orden koreckt visserligen går det så snabbt att det finns stor chans att man inte hinner höra allt jag sejjer men det gör det inte mumligt ? Villken del tycker du är mest otydlig gogo? Haha det låter som rod G läspar :)
Sircuz Haha, rodde mannen läspar inte.. nee men jag håller med gogo om det med subban liknelsen du har nåt som han har men jag vet inte vad. Och din röst är inte mörk ffs!:P btw har du talfel?
Enigma has spoken!
Dekan din lilla tönt! kan du inte ta emot kretik? och Kenzo,jag hörde visst vad han sa,men det var inget bra uttal han hade...
knarkaren gå o tryck nått i armen o sitt o dräckgla ditt ivalidafitttryne ! o jaag e jag är schizofren och varje del av mej är dubbelt så bra som din dubbelbraiga del ! bitch gitta
goggo , ''borde ligga lågt som serber i kosovo''
vad e det med dig Ajmee? kan du inte läsa att man ska kommentera låten här bara??
Jag har lite mellan mörk röst vikke ... om man jämför mej med sub i rösten så har jag fan mörk röst det är som dag å natt .. Talfel ? varför ?
Sircuz!. jag sa också att du o Subban har nån liknelse!. och wörd på Robin palla tjafs hehe!. och Ajmee haha du borde ligga lågt som albaner i serbien!. hahahaha lol
-=wWw.BadabooM-StudioS.se=- --------------------------- -=Am ?kizOT?e?iC=-
Hajjen,jag fattar inte ens varför han tar upp serbien här:S haha,vi ska komentera låtar här Ajmee,inte serber eller albaner;)
komigen nu grabbar fan nyss jul och snart når låt oss ha kul ist.;D..hehe hadebra alla..;D PeaCe..!!
Www.DeKaN.Studio.Nu
Hyffsat kefft. Rackig inspelning. Skaffa egna beats snälla...
inge vidare alls typ.. sircuz är den enda som som är duktig de andra är skapliga.. kör BDB till ordentligt så räcker låt nr 2 av djuuuuuren inte till, tyvärr.. OCH så tycker ja att de e tråkigt med snodda beat.. som R-Unit , här över säger.. gör egna så kan ni tävla i beats med! piZ
Trollhättan, Mattan (punkt)
aha ok..men Mattan är badaboom´s kompis så jag förstår.. Och R-unit..är R-unit..såå okey peace
Www.DeKaN.Studio.Nu