Djuuur - God Jul önskar Djuuuren ( diss till badabom )
GOD JUL grabbar !!! jaa här har ni den ... Kenzo har haft det lite jobbigt med feber å uppsvälld i halsen och går på pencelin osv lite jobbigt å spela in för hans del men vi andra är friska å krya !God Jul Beat 1 vers - Dekan reff - Sircuz vers - Sircuz reff - aa ni vet vers - dekan beat 2 Charmig hela vägenBeat 3 kenzoGott nytt år Skippa skitsnacket i denna tråden okej ? bara sejj vad ni tycker helt enkelt inget mer ni behöver inte komentera varandras komentarer lr komentera dom komentarer som komenterade dom andra komentarerna lr komentera dom haha .. ni fattar ;)
Propps till baso btw för mixning !!!!!!!!
Dekan , Det låter soft här . Nice :) utveckling här hör jag , tumme upp reff . Nej Sircuz hahaha:D. vafan e det här Sircuz , Det är fett .. Skönt att du utvecklas . Allt va bra här. inge fel hörde jag när jag lyssnade igenom .. Skönt flyt osv :) Ni vinner över dom lätt som fan, fattar inte varför ni drar på er tid att dissa dom:O?:S . aja. upp
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
lvs ? vad vare med reffen REFFEN ÄR FEEET HAHAHA :D
oj , glömde dom andra . ska lyssna nu sry Sircuz haahahahahha;D
HAHAHAHAHA sircuz reff :D:D:D Dekan: Såå sköön bror :D KENZO: braa brushan samma med charmig ;)
om det är nån som inte vet vad slakt är , så lyssna sluta nu djur dom kommer ju fan grina resten av livet fett bra lagt allihopa propps till er alla !
Det är bra som fan :) Alla är lägger det steeen bra. badabom är döda....
1<br> 2<br> 3
Beat 1 , Charmig, Satan, Du var äcklig skönt :D. fan,m cp flyt . du va fan soft:D.. lite flabb på flytet, men det är inget man tänker på . Beat 2 . Kenzo , nice mayn , Du låter aggro . det gillar jag upp :D.. Hejja djur:)
förresten KENZO : du lägger inte samma som DEMKO asså som han kör på de beatet som han har:P:P
mysko1 , jodålägger upp då
LÄGG UPP EN JÄVLA LÄNK INNAN JAG KOMMER HEM TILL ER OCH RYCKER UR LÅTEN UR ERA DATORER SÅ BARA JAG FÅR HA DEN I HELA VÄRLDEN, MOHAHAHAHAH!
- OKAAAAJ
FEETASTE REFFEN PÅ LÄNGE ASSÅ..ANIIIMAAALS
Www.DeKaN.Studio.Nu
vill bara seja en sak DJUUUUUUUUUUUR DÖDAR BADABOOM! jävlig bra gjort av er alla!
YOYOYOYOYOYOYOYO!
TACK GRABBAR(L)..håller med dig Mysko1..
Www.DeKaN.Studio.Nu
alltså grabbar, detta var sjukt bra fan. Dekan , la det så jävla fett, nått av det bästa jag hört av dig, rikgit bra. texten förvånandevis bra.Sircuz , du är en rolig prick, reffen riktig skön, lägger versen bra. Skit bra.Charmig , Riktigt bra, och vad amilion stämmer verkligen inte, tycker du lägger det fett när du rappar såder snabbt, riktigt aight!Kenzo , Du la det riktigt bra, även om du varit sjuk så va detta fett som fan. Badaboom och Lilla edet ska överträffa sig själv _SJUKTMKT_ för att vinna denna ronden!DJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR
- OKAAAAJ
ooff off omg , hahah , badaboom hahaha , fy fan va knullade haha , seriöst , bra brusher hehe :D ni dödar badaboom !!!!
David "Sircuz" "Jultomten" Kron IS THE SHIT!
- OKAAAAJ
David "Sircuz" "Jultomten" Kroon IS THE SHIT!* MOHAHAHAH
- OKAAAAJ
ni kan ta texten till min del..
Reff
Aniiimals so yall better runn this time
dont like that atitude letting my dawgs catch you
dont like that atitude letting my dawgs catch you
Nu sätter jag fart på pennan och börja sen skriva skiten
förlåt om jag är taskig men nu dödar jag invalider
Du din feta jävel ta och dunsta med badringen
Rod g dej kör jag över du funkar som farthinder
För ditt fläsk är ivägen för vägen så jag backar tillbaka
bara för att ta sats o krossa din necke mot gatan
Denna rapp är barnförbjuden så stick danny
Enis tar sitt samtal nu vi ringer till nanny
ni möter oss i beefen och ni hoppas ni blir vinnare
men det är lika Urdumt som en klocka utan visare
När wacka små jävlar får käka på nävar
ni tränar och tränar men när var ni nära
jag battlar er gärna för här är jag stjärnan
ni tävlar med rädlsa För Vi är ODJUREN
hackade massa med rappare kickar då dör dom
snabbare rappare tappade flowet när jag kör så
jag kommer omkring och jag bombar ett beat
hoppar omkring och jag spottar det vilt
bomben är min kommer du hit (BHAAAM)
kommer du hit Orka med beef Orka torka din skit
som din mamma gör dagligen du kommer bli särbehandlad
så snälla sluta droppa shitt om det slutar med Färdig mamma
dekan! jag e stolt svartskalle kompis!. hehe iallfall. jag diggade taktkännslan denna gången =). haha men du sluddrade rätt mycke!. och sircuz jag diggar flow!. men jag hör inte nått vad du säger!. bara lite!. och när du flowade fett på ett ställe så mummlade du mer änn du snackade!. men ditt flow var sten najs =). men det va fortfarande skitsnack!. reffen diggade jag fett mycke men om man hörde skulle d vart bra!. dekan andra vers haha hon dizzade mig fortfarande inte!. kenzo sluddrar och mumlar fett mycke!. så detta var ärlig kritik!. detta var mycke bullshit också facktist!. och charmig!. du kan flowa bra men om man hörde skulle det vart bättre!. och du flowmissar!. men mumelimummeli mummel!. haha peyyz!
-=wWw.BadabooM-StudioS.se=- --------------------------- -=Am ?kizOT?e?iC=-
och han som va sist!. ingen komentar!: hahahaha
-=wWw.BadabooM-StudioS.se=- --------------------------- -=Am ?kizOT?e?iC=-
hajjen, du säger att alla mumlar, du kanske inte har funderat på att det är ALLA ANDRA som inte mumlar, och du som mumlar, så tror du att alla andra mumlar? mumlar,mumlar,mumlar och lite mer mumlar
- OKAAAAJ
FETASTE LÅTEN GRABBAR! JAG SVÄR PÅ MIN EGEN TJOCKA MAGE ATT NI ALDRIG KNÄCKT NÅTT SÅ FETT PÅ MICKEN ;D Peace jävla djuuur ;> haha, och god jul på er :p
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
(vers1) :
fan jag tyckte synd om hajjen när jag hörde vad som hände//
snälla stå för du är blatte hora sluta leka svenne//
mannen ärligt talat jag är trött på alla er töntar//
du snacka jävligt mycket skit så de e klart att man tröttnar//
är vi växtätare eller är vi kannibaler för//
ni blir ensamstående som lämnade karnevaler//
visst ja har mina vapen ja har fans o 2 händer//
precis som ni själva sa snälla hajjen håll käften//
kan inte rappa snabbt men jag fuckar hela gruppen
så backa tillbaka din stackare innan du får kuk i munnen//
Franco jag har hört att du har exem på kuken//
ja ba ler o skjuter o är för klen för djuren//
så vet du vad..rod så fet du va//
ni är 7 horungar precis som Blerim sa //
jag är snabbare än rappare som inte behärskar taktsinne//
du är plattare tattare än vikkes blåslagna ansikte// ------------------------------------------------------------------VERS 2 + REFF SÖRCUZ.. ------------------------------------------------------------------ JAG IGEN : (vers3) : Karoline adda mig frågade om jag va dekan//
Och jag kunde inte neka svara ja utan att tveka//
Hon va en av mina fans och visst kändes de sjukt men//
Sedan sa hon att hajjen hade herpes på kuken//
Ja blev glad tänkte ja ska trycka ner barnet//
Men efter ett tag så sa hon bara mer saker //
hon snacka om dina vänner att hon fick kuk av dom//
sedan att hon dissa dig efter juafton//
ni ville såra mig men ni misslyckades grabbar//
plåster på min kind för sugmärken av din mamma//
en beef är en beef och de borde ni fatta //
grina ni för beef kan ni fan sluta rappa//
Rod de synd kahba..du var blyg slamapa//
knullade din mamma , DEKAN är din styvpappa //
nu vinner djuren beefen jag vet de känns fitta//
är musiken är tavla är hela badaboom färgbilnda//
kolla under vattnet där ser ni en haj//
knullar francos mamma som i american pie//
du vet inte sanningen du vet inte att//
du egentligenm är flicvka så lek inte man//
dany dekan käkar dig o du kommer se killen//
sätter stopp för barnet så kalla mig p-piller //
Www.DeKaN.Studio.Nu
och när du flowade fett på ett ställe så mummlade du mer änn du snackade!. när man flowar så snackar man inte ... och du om NÅN ska fan inte klaga på otydligt haha :) btw du har text ovan om du har hör fel
Hmm..bättre än förra.. men dom 2 sista borde nu fan tagit bort..Oomg fattar inte att du får va med i den gruppen du är med i haha Dom borde tagit bort dej för länge sen
HAHAHAHA "tagit bort". Som vi säger i värmland:VAAADFAANN BLIIIRRÄÄÄÄ???
- OKAAAAJ
viktorr vad pratar du om ?
Tack Oweee
Www.DeKaN.Studio.Nu
vad va det du inte förstog så ska jag översätta?
- OKAAAAJ
Bra riktigt duktigt gjort av alla ...och kenzo fan hur kunde du ? du har ju luggit i sängen i 3 dagar och ej kunnat prata så läggde du det så här skiit !!!!! UPP
Softa
oj, jag som fattade fel, trodde han sa djur borde tagit bort charmig och kenzo ur gruppen, inte ur låten. Och tyckte att "tagit bort" var ganska fel sätt att säga det på =) Hängde du med nu sirc?
- OKAAAAJ
http://soundcloud.com/rod_g
Haha reffen va små skojjig.. och ja det är fortfarande bara sircus som kan rappa.
Enigma has spoken!
får jag hänga med viktorr ?.. jag vet vad rod tänker.. -fettsugning..
Www.DeKaN.Studio.Nu
alltså, förstår ingen vad jag säger lr? :'( ska sluta skriva, BUUÄÄHÄHHH!
- OKAAAAJ
naaajs ;D den var skön, dom är döda ! ;P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tackar alla..tanahndomer..
Www.DeKaN.Studio.Nu
haha sircuz , mkt bättre en vad jag hörde sist ;).. Ni knulla deras mammor fan , softDekan : Nice 8/10 Sircuz 9/10 reffen riktig skön charmig: 7/10 kenzo 8/10 Hela låten får 9/10 Fuck dom dissa dom inte mer det räcker med julklapparna ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
_FlaMur_ P0 : han har rätt dissa dom inte nån mer ni vann de 2-0 ;)
Jävligt tungt grabbar, de va MYCKE fetare änn den förra, jag tkr de är bra flowmässigt, jag tkr dekan har grymmt feta rader :D speciallt den med american pie :D
o just de.. du är jävligt äcklig också.
omfg detta va extremt asså hahaha det här la ni fett bra guys!