Ouch!!!!...Den här måste ha svidit hårt på dom!...
Beat 1: Det låter bättre än den förra dissen.. vafan han andra snubben sysslar med.. det vet jag inte.. Reffen är fruktansvärd.. vaarför gör man en sån här reff ? Verserna är bra mkt bättre än den första dissen..Beat 2: Låter lite överansträngt.. hade du inte lagt allt i att flyta så jävligt hela tiden och gått in med en mer "laidback" känsla hade det låtit mkt fetare.. men inte dåligt..Beat 3: Beaten är sjukt fet.. vilken beat är det? gillar inte ditt flyt.. eller om det är rösten.. jag vet inte vilket.. men beaten är galen iallafall :D säg vilken det är :D Peeeys
Dekan , fett bra mannen bästa du ahr gjort ;) du blir bättre ch bättreSircuz fett bra som vanligt :)Charmig utvecklas skit bra , gillade de som fan :)Kenzo bra enis , du utvecklas som fan du me ;) :D Lätt den bästa ni har gjort forstätt så här ! Peeeeeace !
Enis o dekan la ren fel :) inte baso
kenzo P0: reffen är det absolut sämsta i låten kompis.. vad har du öronen till ? och mixningen var inte så jävla clean heller.. glömde att skriva det innan..
wut?..det här var tillochmed sämre än första..det enda som va bättre va mixen..ALLAS texter va riktigt värdelösa, tkte ingen rad ens va lite kul liksom..och sircuz? när du skrev "men det är lika Urdumt som en klocka utan visar" vadfan tänkte du då?..det måste vara en av dom mest playade liknelserna..dock va reffen riktigt svängig....=D...men fortfarande bara sircuz som kan rappa, fast han hade bara flow i denna..diggade inget annat..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kommer man från norge har man inget att säga till om, så fuck you. =)
- OKAAAAJ
JÄVLA RASIST?...fan snackar du om din idiot
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
;P
att du ej har nått att säga till om eftersom du kommer från norge, det är vad jag snackar om :)
- OKAAAAJ
Okej, så du menar att eftersom jag är norsk så har jag inget att säga till om i sverige?..det är en form av rasism, jag menar...om inte norskar blir accepterade, blir då turkar, kurder osv osv accepterade?...Nej...ska sova och öppna paket imorrn..GOD JUL ALLIHOPA
kenzo P0 TAACK!!!...eller vad står det egentligen?..jag tror det står att jag är bäst i världen..jag menar..du får öva stavningen lite..
Skiter väll jag i, jag hatar inte kurder, turkar osv, men norskar är ett "folk" jag inte accepterar =)
- OKAAAAJ
Nej okej, visst alla har rätt till en åsikt, bara det att jag inte håller med..däremot acceptera jag inte folk som heter viktorr p16 på whoa, så du ser..alla har rätt till en åsikt... och en sak..bara så alla vet..jag försöker medvetet vara så dryg som möjligt bara för att det är så jävla kul...
Jag står iaf för att jag är 16 år :) Medans du din lilla fjortis på 12 år inte ens står för hur gammal du är =) Typiskt norskar.
- OKAAAAJ
nej, jag är faktiskt 13..Fyllde för 2 månader sen
kenzo P0 Och vad menar du me att jag förstör för mitt land?..vadfan har jag gjort sverige?
förresten, då tror jag jag har dig på msn? Heter du:c00l__p13_n0rGE_4nD_b0yl0ver?
- OKAAAAJ
viktorr, ja det är jag.. Jag är inte helnorsk..Född i sverige (dalarna) 1990 på mora lasarett. när jag var tre år skiljdes mina föräldrar och jag flyttade till uppsala och har bott där tills nu...Så nu har du all fakta du behöver
a okej :) vi skippar skit snacket nu, för kenzo:s skull (A) Är det nått skriv i gb:n norsken aka uppsalab0y =)
- OKAAAAJ
och nu ska jag sluta skämma ut mej själv genom att skriva i denna tråd mer..så om nån vill nåt, ta de i gb och sen så önskar jag er lycka till mot badaboom..tråden har förvandlats till en chatt för idioter som jag ska lämna förevigt..pöZzZzZZ
bättre än den förra men badaboom tar er ändå :S
jaja..Ac-gang (Blerim) är bara sur för jag nämnde han i låten..;D
Www.DeKaN.Studio.Nu
Nu ska jag inte va inne på whoa något mer under hela Julen man blir så deppig när man ser allt skitsnack ... päjs go jul
LÅTEN ÄR 6:28 MIN..det har blivit6 nåt fel vid mixningen så det ser ut som 9:00..men om ni spelar upp hela låten direkt så märker ni att det slutar på 6.28.. PeaCe..!!
Www.DeKaN.Studio.Nu
Den här dissen var bättre! fler som la det bra här! där borta i den andra dissen från badabom var det för måna offbeat o flowmissar! men denna var rätt bra! tycker dekan lägger det redigt roligt vid ett ställe haha! men najs grabbar ni la gjorde dissen snabbre än dom dessutom? aja iaf denna var bättre
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
måste säga dock att sista killen lägger det lite sämre än dom andra! "var det´inte du som skicka" det var redigt kasst! men om du var sjuk oså så har jag förstående men tänk på att det är bättre att avstå och vänta till att du blir frisk än att kicka och det blit halvbra
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
haha, beatet är ju craily i bott !! david låter farlig i början hahah! jag vet att alla i djuur äger dom fattiga nollorna i baddabom! ANIIIIIIIMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALS! davids vers är omöjlig !
http://www.youtube.com/meeyeer/
jag gillade inte charmigs beatval, kenzos beat var däremot fett! gillade inte riktigt kenzos början!, men annars utveckling!
http://www.youtube.com/meeyeer/
Ojj..:D..tackar alla..Men jag då arrogant..??
Www.DeKaN.Studio.Nu
hahahah:D tyyyngsta mannen, nått av de fetaste ja hört från er. men ja gillar inte dissarna ni droppar om gbg, de vet du dekan;)
hahaa jag pissar på alla skånes kaxiga smårappare.. m3rgim du dino da Pussy..o alla andra som lever på mammasnack..
Www.DeKaN.Studio.Nu
Ni var fett BRA :D ni döda dom ; ) GOD JUL !
ääh sug av mig..ni lever på varandras mammor.. så jävla keffa texter fucking fitter..
Www.DeKaN.Studio.Nu
Jag citerar Sircöööös: "Skippa skitsnacket i denna tråden okej ? bara sejj vad ni tycker helt enkelt inget mer ni behöver inte komentera varandras komentarer lr komentera dom komentarer som komenterade dom andra komentarerna lr komentera dom haha .. ni fattar ;) " Vårat svar kommer så småningom...men ffs det e jul vi får väl se när den kommer.
Enigma has spoken!
hahaha din fucking tönt..Skänk skåne till Danmark
Www.DeKaN.Studio.Nu
utan er kan sverige säga R
Www.DeKaN.Studio.Nu
hahaha shiit =) Skänk skåne till Danmark
knarkaren who is u ? aa ja e bark
tss stick unge ! du känner mej inte !
hmm, ni klagar på att Hajjen mumlar ? o.O Jadu nog hörde jag mycket mummel i denna låten :)
fan stick ! o din bitch gillar poker wayh ?? i mean hon gillar o ( bluffa )
jävligt nice låt grabbar.. sircuz.. du vet att du är fet ;) jävligt skön reff och vers :)
neej ! jebtcote jako da me ne zaboravis, i ja co da ti jebem osta dok dodjem na tvoje litze! posle co da ti zovnem babo !