palla inte ens höra hela skiten .. han i börhan måste lära sig riktiga svenska ord och han på engelska måste lära sig engelska.. resten orka jag inte höra
ahahhaha, hajjen hahahah 1-0 till djuren
1<br> 2<br> 3
snälla BADABOOM ni kan suga min kuk jag har gjort 3 låtar och dom är fan bätre ände här! djur knullar er ! FUCK BADABOOM!
YOYOYOYOYOYOYOYO!
Shiet vad coola alla ska vara. Joaw låt tråden dööö nu
Enigma has spoken!
Hm slog inte mina förväntningar tyvär.. ViKKe och Rod la de fetast.. Men hyffsat skönt och tillräckligt för att vara bättre än Djur. Men ni kunde definitivt gjort detta mycket bättre. Pz nuccas.!
Tänkte bli gangster..
Asså ja vet att låten inte är den bästa.. å min vers var absolut sämre än vad ja brukar men ja kände ingen motivation alls att dissa dom här snubbarna.. ja har aldrig hört dom innan dom börja dissa och deras diss var inte speciellt bra ! Ja vet inte om dom har tjaffsat med franco å hajjen innan eller nåt men ja förstod inte riktigt varför dom börja dissa.. fast ja tycker fortfarande att våran var bättre. Och JA han sircuz var bäst på deras.. på att rappa. Men liksom texten?.. tyckte jag absolut inte var nåt speciellt å ja förstod inte riktigt va fan de va han snacka om! Ha de bra. Peizz
http://soundcloud.com/rod_g
okej lite seriös kretik...
Hajjen:mumligt var det inte,så skit i folket! problemet var att du hade för många adds! och det där med "efterlägsen" det änner inte jag heller till mayn:( annar bra jobb! Javan:jag e keff på engelska,fattar nästan inget alls...hehe men du levererade det bra,sen att folk tycker du va wack var nog bara föratt du inte har blivit dissad av Djuren,dom idioterna glömde nog det:P"Haha vilka snubbar" d har inte haft så mycket att svara på så att nästa gång komer du vara bättre=)
Rod-G:jag har hört bättre av dig man,visst,denna var inte keff, men du kan så mcket bättre mayn,jag kännde inte det hårda från din sida som du har annars,som på mike dissen,men annars bra:) Franco:det lät OK,men inte riktigt bästa från din sida heller,i början lät du bättre än i slutet,annars "aiit";) Vikke:fan,damn,shit,wow! nu fattar jag varför jag inte kunde sova mayn:P detta skulle vara för klent svar om du inte hade fixat till slutet med en underbar inlevelse! du fick det till att låta som om du mobba dom=) din lilla mobbare;P bra jobb vik! peace till mina grabs från BadaBooM...
även om sircuz kanske var oserigöst slaktade djuren er ändå... badaboom.. försök att vara tydligare. Dekan kan inte rappa snabbt ?.. jag tyckte inte han gjorde några flowmissar ? Jag bor i karlstad men jag ska vara ärlig... Djur vinner för detta var värkligen inte bra ! peace !
Ät inte mig, jag har familj & barn. Ät dom istället !
Rod G vad förstod du inte av min text ?
chard :Grejjen e såhär,om du inte hör att han flowmissar så håller jag fulltständigt med dig mannen,föratt, mixningen o kvalliteten är så låga att man inte hr ett piss,visst,han kan rappa snabbt,men låter ingen bra! jag kan säga dig en sak,BadaBooM har vunnit denna beefen, och jag kan lova dig att jag inte säger så ba för BadaBooM e mina polare,Nej!det är föratt det är sant mayn,peace
Gogo Tack mannen det värmer det var ett tag sen jag kickade jag kan tacka djuuur för att dom fick igång mig igen:PSircus Din är helt aiit tycker jag..vissa delar är dock inte så mycket att hänga i granen o ibland så hör man inte vad du säger jag vet inte vad det kan bero på..mixning, mummel, slöddriga dubz eller nåt..kan inte sätta fingret på det Men seriöst resten av djuur gänget var helt enkelt inget o hänga i granen:)
Enigma has spoken!
ser fram emot ett svar :) Peace !
Ät inte mig, jag har familj & barn. Ät dom istället !
Djuur tar hem den här befen, lätt också! Sircuz dödar dig hajjen
haha som alla säger:P dagens ungdommar:P dom vet inte varför dom lever ännu!. hahahaha
-=wWw.BadabooM-StudioS.se=- --------------------------- -=Am ?kizOT?e?iC=-
_FranCo_: Du är en pajas.. Fattar inte vad dom andra ska med dig till.. helt seriöst.. Ditcha pajasen grabbar.. Så höjer ni er procentuella chans att ta den här beefen.. Peeeeys
upp,BadaBooM ska ha minnst 200 inlägg med seriös kreik! upp!
aiit soft kenzo!: aa jag var också sjuk!. men jag dizza ändå!. så gör det du tror är bäst kompis!. och till alla andra!: som gogo sa!: får höra lite kritik för allt har vart bullshit här nästan!. peyz
Producent
2006-12-23 00:30
Men Lungt ska göra allt för att Vara med Men går på pencelin och skiiiiiiit Hahaha
kenzo Blir ingen skillnad med eller utan dig ändå..:P
Enigma has spoken!
HAhaha SHIIIT.. "azZå JaG MåStE Få HyPe GeNoM AtT DiZzA BaDaBo0OM Så JaG KaN InTe VaRa SjUk, LoL, FnizZ" Kenzo?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahahahaha wörd på vik o ärligt!
Haha...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha vi tog inte 2 veckor din leksak!. vi tog 1 vecka typ!: och ni har tatt en vecka snart!. så yalla er!
fett dålig karlstad äger dej :)
hahaha kenzo din tönt!: va snackar du om?. vilka va det som starta?. och vilka är dfet som dizzar alla fast inte kommer nån stans?. hahaha dewt va ni som starta ni startat altid + det är vi som avslutar och alla andra också!: ni starta det är ni som vill ha hajp!. vi avslutar fortfarande inte av hajp din idiot!. kom inte hit och snacka skit!
Kenzo..nu är du bara riktigt fånig, jag vet inte hur de startade men ni dissar dom, dom svarar..dom gör de bättre..och hajjen kan rappa, han är minst 4-5 ggr så bra som du liksom..jag menar..er diss va inte bra alls...denna diss är inte heller jättebra, men den är ändå bra mkt bättre
Nejfan, ja ska inte blanda mej i..ska sluta skriva peys
gaaah svaret kommemr inom kort :) jag sejjer en sak ! ANIIIIMAAAALS
alltså säger bara som söörcuuz..ANIIIIMAAALS
Www.DeKaN.Studio.Nu
kenzo du är ju den som e keff grabben,snacka inte skit om att hajjen mumlar eller inte kan rappa,dig tar han skit lätt oavsett om han mumlar eller inte;) japp,det är så det är,och sluta med dig äckliga jävla skitsnack,mannen,du ska ge kretik i denna tråden!!! kapish?razumis?fattar du?akupton?understand?
hajjen o franco proppsar mej i min tråd ;D
Mr_Hajjen P16 Daterat
06-08-30 22:22
haha sooft:P du e lik mig ;) haha soft låt:P fan va sooft låt:P nice text!. flow!. kip up!. pejz / Hajjen
------------------------------------------
-=wWw.BadabooM-StudioS.se=- --------------------------- -=Am ?kizOT?e?iC=- ---------- Smooke iitt mayn.. fett skön låt.. bra gjort riktiit bra gjort endå.. peejz//FranCo
Ähh ta god tid på er..haha jag pallar inte med stress..räcker det inte med jul stressen?
Enigma has spoken!
hahahahaha fan jag tycker synd om er..:D.. KOMMENTERA GOTT FOLK..
Www.DeKaN.Studio.Nu
djuren äter min k*k.och du med Basso
hahaha!: sircuz är sin egen FAN!. och han tror jag är hans fan!: du vet man kan intew bestämma över vilka som ska va fans din dummer!: haha så dum!.
Basso:du gör det tillomed gratis;)
Gogo dit äckliga fittnylle låt baso vara ! hahaha,ska jag ta det som ett hot? eller som ett stort skämt?
som en bra sak? hahahaha shit jag dör av skratt! Kenzo du är rolig vet du det:)
okej då:) om du säger så:)
GoGo och Kenzo sluta fula er:P speciellt kenzo!: haha gogo du är för romantiskt!: sluta med d kenzo är gey du vet vad som kan hnde GoGo!. låt han inte tro du e gey för då kommer han och letar upp dig och föröker bjuda dig på midda:P haha låt tråden dö för d finns inga seriösa jävlar på whoa som kommenterar alvarligt dom kan bara inte inse faktan i d hela!. haha Peyz
jag svär ni suger, Djuren äter er.
Fan vad dålig, tycker ni båda e waaaakkk!! ingen av er kan dissa hur ska non vinna när båda sugger!
Lägg upp låt jäveln plix ;) - peace -
Producent
2007-01-10 20:10
Producent
2007-01-10 20:10
Den var visst nere för tillfället...
Amen aja ngn som har den? - peace -
Länka ny da ?
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD