I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

BaDaBooM - Utrotar djuren

Vår Hiphop - Audio & Video

2006-12-20 15:46
HAHAHA dekan!: en minut?. blev du lädsen så snabbt din kurd?. hahaha. haha rätt in i fällan?. ooh va coolt:P snälla kom på nått själv nn gång!: först bajtar du rod_g sen föröker du rappa som BT nu leker du sircuz?. vad leker du sen?. haha och Blerim (Ac-Gang) aa som sakt!: var inte helt frisk ;) men tackar
-=wWw.BadabooM-StudioS.se=-
---------------------------
-=Am ?kizOT?e?iC=-

2006-12-20 15:52
hajjen  hehe hörde på din röst att du inte var så frisk men ändå la du det tight och försökte få det så bra som möjligt.. keep it upp boys!

2006-12-20 16:01
 _FranCo_ P15

Din lilla horunge mannen ..

Ni är grymma  ni i lilla edet fan , rambos farliga jävlar ..
hahaha 

Jävla fisar träffar man er nångån ni kommer kyssa mina skor ..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-20 16:04
ahhaha sika mesar era hoeungar
-I've got my pistol pawn cocked..Ready to lay shots nonstop until i see your monkey ass drop/-

2006-12-20 16:07
en del va nice. men dom två som är fetast i den här beefen är rod o sircuz.. om båda ger mycke så kan det bli interesant...
jakk er än kåwl killäh :) *FnIzZzZaH*
Producent

2006-12-20 16:11

För det första så är Dany och Franco från badaboom sjukt pinsamma i trådarna, men ALLA (Kanske inte Sircuz) i så kallade "djuur" är fan inte bättre!

Nu till låten, overdubsen ligger helt och hållet fakktup på i stort sett alla!

Hajjen: Du mumlar ju som om du tuggade tuggummi samtidigt!? Det är synd, för annars var du riktigt bra i den här låten, trots mumlandet var detta bland det bästa jag hört med dig!

Javan: Nej det här gillade jag inte särskilt mycket, dina overdubs ligger helt piss fan och är alldeles för höga! Annars flowa du helt okej men nää jag är inte nöjd..

Rod-G: Tööng! Men inte jätte tööng? Jag vet att du kan bättre och hade hoppats på att du skulle rövknulla dem här snubbarna.. Visst tog du dem men du skulle kunna ta dem med hästlängder! Men som sagt det var nice!

Dany/Franco?: Funkar, men lite jobbig röst.. Ni är så barnsliga så orkar inte kommentera mer..

Vikke: Fan den där babyn verkar ha gjort underverk för dig, det här är UTAN TVEKEN det fetaste jag hört av dig och du är KLART bäst på låten! Ta åt dig för detta var grymt nice!

Min röst går till BaDaBooM men det är Endast tack vare VIKKE och lite Roddan! Sircus tog resten.. Alla andra som var med i DJUUR blev knullade av alla i denna låten! Men klipper man bort alla er och bara har sircuz kvar så var eran låt riktigt nice! Fattar inte hur sircuz kunde ställa upp?

2006-12-20 16:31
Rod-g wreckin the building, dansa inte mot chilenare!
vikke macdaddy blamblam!

2006-12-20 17:02
Asså vad är det med folk?
Ni är pinsamma med era inlägg då menar jag alla!
Jaow, djuren har inget att komma med.

Jag tackar folket som diggar.
Sircuz propps till dig, duktig grabb.
Jag fattar inte bara vad du gör där

Enigma has spoken!

2006-12-20 17:11
ey mömlet är för adlipsen och för att jag var förkyld!. men tackar alihoppa!: och ni som skriver horungar och grejer!. stick till haparanda för denna sidan är inte migrationsvärket!: peyz
-=Am ?kizOT?e?iC=-

2006-12-20 17:12
skyll helst på att du är förkyld :/
Absolut!

2006-12-20 17:25
aah djuren blev inget annat än slaktade.....

fet låt gubbz pajz

† V.I.F Sinister †

2006-12-20 17:35
hajjen..?..kan du simma..?

för de hör man ganska braa..alltså du flyter ej på beatet..du drunkar..!!
Www.DeKaN.Studio.Nu

2006-12-20 17:59
Finns fortfarande inget ord som heter efterlägsen din dumma jävel hahaha vad fan har du för ordbok hahahaha .. Efterhängsen därimot det är det enda som ens likanr det ordet som du hittade på .. fy fan va dum !!! ja jag är svensk men när du påstår att ord som du hittar på finns med i ordboken ? då tror jag nog du är mer än bara okunnig om svenska ord .. jag tror också du har nån slaggs obotlig hjärnsjukdom som inte heller den finns med i en ordbok ...

2006-12-20 18:01
haha Kenzo vadå gott om tid, kan du utveckla ditt argument?

Enigma has spoken!

2006-12-20 18:03
Det jag skrev innan var riktat åt hajjen Aiit aiit `? `? ?

2006-12-20 18:19
Sluta skriva skit i tråden.
Enigma has spoken!

2006-12-20 18:23
Dany jag orkar inte ens kolla igenom dom här trådarna är bara skitsnack i dom endå

2006-12-20 18:36
Eyy länken fuckar sej för mej..Hooka ny länk på speddshare lr nåt
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller

2006-12-20 18:38
Men ni som har låten LÄGG UPP DEN PÅ SPEEDSHARE å dela med er av låten då denna länk fuckar sej:D

2006-12-20 18:48
Man tackar som fan main:P

2006-12-20 18:53
HAHA vad säger den första snubben, knulla din dialekt asså!

snälla, om du ska köra på engelska så ska du vara bra på det.

låter bara förjävligt när svenskar inte kan uttala orden rätt! POOR!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA rod-g träna på att lägga ad-lips

HAHA kan man verkligen kalla sig rappare om man inte kan lägga bra adlips.. shit

den enda som dög var den sista, men han var oxå keff!

charlestownrepresent duvet!
http://www.youtube.com/meeyeer/
Producent

2006-12-20 18:57
hajjen..?..kan du simma..?

för de hör man ganska braa..alltså du flyter ej på beatet..du drunkar..!!

Haha vadå oförutsägbar kommentar... shit

2006-12-20 18:58
arrogant kan du kalla dig sj för rappare då? och hur bra adlips lägger du :S dom vill ha kritik inte hat kompis..
peeys

2006-12-20 19:10
haha, ni suger kuk

2006-12-20 19:24
HAHA kan man verkligen kalla sig rappare om man inte kan lägga bra adlips.. shit

Hahahaha
http://soundcloud.com/rod_g

2006-12-20 19:26
haha palla va så agresiva för vi knäcker er!. och sen var jag facktist fett förkyld fråga era morser för flera av dom smittade mig!. och sen så mumlar jag för at mag fastnade på ordet mamma!. sorry!. men jag ägde er allesamman själv =). pussar!. och tack till er andra! peyz
-=Am ?kizOT?e?iC=-

2006-12-20 19:27

ny länk plz

Jag är för jävla bra!

2006-12-20 19:34
haha dekan värt att lyssna 1 minut på en låt man sen ska svara på ;)
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!

2006-12-20 19:48
fixa länkish aboo!

2006-12-20 20:03
NU FUNKAR LÄNKEN DET ÄR BARA O TANKA=)

Enigma has spoken!

2006-12-20 20:05
Ac-gang 
Some1 
Rod_G

jag är iallafall mer rappare än vad ni nånsin kommer kunna vara,

och jag vet att ni diggar mina låtar, jävla nollor

fuck you assssssholes!

2006-12-20 20:16
hade väntar mig mer, men detta knäcker jävla djurgubbsen, utan tvekan!

Vikke lägger fetast tror jag :)

haha outrot är fan gulligt ändå ;) Love u boooys! hehe pääjz
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls

2006-12-20 20:19
HAHAH, franco önskar nog att man kunde spela in det man sa i trådarna så man inte var tvungen att stava till orden.

för det verkar ju vara ett litet problem för mister bättre-än-mig

2006-12-20 20:22
fettfett. tycker rod-g va lite bättree än dom andra men bra rapp..
vad fan heter beatet du lägger din rapp på rod-g ????:D jag vill värkligen ha de

men ni tog dom

2006-12-20 20:44
Mysko1 P0

Snälla..lyssna på djurs låt o jämför deras artikulering och uttal..varenda rappare mumlar o snubblar på orden..
Enigma has spoken!

2006-12-20 20:49
dansk_bb

fråga vikke de e han som har det =)
http://soundcloud.com/rod_g

2006-12-20 20:59
att ni pallar tjaffsa så mykke hela tiden?!

2006-12-20 21:55
Orkar inte tjafsa vem som tar vem i hela denna högen av snubbar som ihärdigt kallar varandra för sopor och dylikt.. men jag kan så mkt som att, Gogo skickade en diss till mig, som han "Rod-G" hade gjort.. och efter att ha lyssnat på den så säger jag som så att han ensam hade kört över den andra klicken.. även dom i hans egen klick (inte för att han skulle göra det, men han är mest skillad av dom) men att han kan..

Aja.. Hoppas ni får fram en vinnare :P

2006-12-20 22:01
Som vikke säger så mumlar alla!. och Chalalala P0 sluta snacka!: jag mumlar kanske ja!.  men överdriver gör ni!: för alla hör vad jag säger det är bara ni som överdriver!: lyssna nogga så hör ni!: och agrrogant eller vad han heter!. rod_G äter dig så jävla lätt!. för du är fan me sämren mig säkert!: lyssnar inte på keffa rappare men jag är säkert bättren dig! peeyz
-=Am ?kizOT?e?iC=-

2006-12-20 22:11
franco vet du vad?
haha dekan slickar fett me röv för antagonisten och kenzo tror att dom har tagigt hem vinsten:P
-=Am ?kizOT?e?iC=-

2006-12-20 22:12
Arrogant P15 Hahaha många rappare lägger inte ens adds..
Jag tror aldrig jag har hört tex Vinnie paz lägga adds..men de är klart, du skulle nog vinna över honom i beef när jag lyssnat på dina låtar....(idiot)

jag tänkte skriva en annan sak och de va, varför är itne Gogo me på beefen?..den som mixat (vikke?) det låter jävligt najs,. ja diggar dej mycket...Hoppas Djuuur kan göra något motstånd..ananrs vore de tråkigt..Peys
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-20 22:14
länken funkar inte? :S
Om vi vill, blir du aldrig tajtare

2006-12-20 22:22
hmm!. ärligttalat!. GoGo är inte med i badaboom bre!. så vrf ska han va med?=. och det va vikke som vixade hela låten dock!. puss
-=Am ?kizOT?e?iC=-

2006-12-20 23:16
kompis!: djuur är under mina fötter, nu , då, sen, alltid:P haha dom är bajs!
-=Am ?kizOT?e?iC=-
Producent

2006-12-20 23:33
Chalalalala vem är det som är idiot egentligen? Dina värdelösa kommentarer är bara pinsamma och ditt namn säger ju allt om dig.. TÖNT

2006-12-20 23:34
Ni knäckte dom lätt!
Låten var helt okej, men känns ändå som om ni kan mycket bättre..
Vikke & Rod la det tyngst!

2006-12-21 00:05
yeeah badaboom tar hem det :d ..Tycker jag iallafall

2006-12-21 00:07
kan inte alla säga det dom vill i låtarna istället för trådarna?, annars kan ni ju göra en tråd här som ni snackar skit om varann ist för o göra diss-låtar till varann?

SLUTA TJAFFSAAA :) tack och puss!
Absolut!

2006-12-21 00:13
yeah fan detta vann ju dekan å dom! fan d va ju bara rod å vikke som la d nice asså! // rääk

2006-12-21 08:19
bullshit!.
-=Am ?kizOT?e?iC=-