BaDaBooM - Utrotar djuren
Jaow ni vet vilka denna låt är riktad till. Thats it.Tanka den här !
Enigma has spoken!
Ganska fet, men vart e låten ni svarade på?
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Lyssnat klar nu, jag tycker ni skall höja acapellan på hajjen, men spetsar man öronen hör man ganska bra, och han e min kusse och han e fet på rapp :D Och Rod-g e alltid lika fet. Den sista e franco tror jag, eller? men den jag glömmt va bra!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
ey vafaaan!: vrf går det inte att tanka den för?:O
-=wWw.BadabooM-StudioS.se=- --------------------------- -=Am ?kizOT?e?iC=-
men eeeey!: ni tog bort när jag fuckade amar också! men jag kan säga det här iställeT!. amar jebem ti majku 100 puta!. poselamije od mene o kazi da mi da moje pare! pejz!.
hahahahahahahhaha seriöst har jag väntat en vecka för den här :) Hajjen MUMMLAR ! haha så sluta snacka om att dekan gör det lixom han på engelska HAHAHHA flowmissar å grejjer å låter osäker som bara fan... Rod g jaa han väll säga läggere GANSKA soft .. han är den enda som duger men håller endå inte måttet mot mej to baad. å Dany sluta härma mina småbröder blir så jobbigt. den sista snubben är jag orolig över ? han sejjer vi är kanibaler fast rod g sa att vi va växtätare ? outrot riktigt tråkigt ärligt .. " å han sircuz då " (........) haha kom ni inte på nått lr :D
haha jag steker dig sircuz!: och på outrot hade jag facktist lite om dig men dom tog bort det ;) haha!. det va onördigt!. iallfall säg tsonamin inter tonamin kompis!. hahaha subban wannabe!. hita egen stil!
rod g är bäst här! han äger hela dissen!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
sista grabben la det redigt bra osså
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Subban wannabe? om det var det du tänkte säga på outrot så får du nog föklara vad min och subbans likhet är haha :D ? har min egen stil :) sub är bara min kompizzz ÄY!
Hajjen du mumlar som fan..:S...och du, lägg inte så jävla mycket adds de låter rätt knas, men du va aight...Din röst är sjukt knasig, kan bero på att du är sjuk men aja!.. Javan...njae..träna uttal annars så lät det okej... Beatet va soft Rod-g Haha sjukt tajt gillar inte mixen på nån av er..addsen ligger knas tycker jag... snubben efter rod-g..vem va de?..aja, han va okej iaf träna på det mesta.. Vikke Du va sjukt tajt. Diggar din vers fett mkt Outro snacket va rätt fånigt, hörde inte ens vem som snackade, tror de va hajjen...Hah..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
förresten, så tkte jag att det var ganska jämnt, fast vikkes och rod-gs vers tkte ja va så tajta så att jag tkr att badaboom vann detta...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Och hajjen angåeende mitt uttal på Tsunamin är det väll ingenting jämfört med att hitta på egna ord haha ! " sircuz är en efterlägsen snackare som står i vägen " -->EFTERLÄGSEN<-- HAHAHHA hajjen som måste hitta på ord för att rimma haha
Nej men tyvär så fattar inte dessa snubbar att det hadde varit bättre att dom backa för nu gick dom RÄTT IN I FÄLLAN! Mohahahaha
sikka töntar ja svär på gud , ni är svin kassa haha
ah men ärligt...denna låten e way bättre än djur eller va de va dom hette's låt..
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.
haha ni överdriver:P sircuz!: sök i lexikon efter EFTERLÄGSEN kompis!: fan och du ska va svensk?.- haha palla föröa flyta som subban kompis!. haha dagens tjejer asså:P och när kom du i målbrottet?. igår eller?`. hahaha ey kenzo du pajjade eran tråd så pajja inte våran med bullshit!. tackar ärligttalat!. aa det va jag som hade tråkigt på outrot:P peeyz
okej!: charmig?. kan du säga vart jag gör flowmiss nånstans? puss
hahaha okej tackar =). aa carmig ta hand om dig!. pussar på nosen =)(K)
asså kefft outro:P "å han sircuz då...." kom ni inte på nått? xD ja han sircuz, han ägde er fett ;P
e d ok lr?
hahaha kan du läsa vad jag skrev längere upp som jag sa!: men dom tog bort det!. + jag snackade om amar också!. om hans riktiga liv!. sircuz äger inte!. detta är utanför drömmarna kompis!: här äger ingen badaboom ;)
hmm,, acapellorna hade olika volymer, jobbigt som fan, sen vare väll inga direkt höjdar texter från någon av er direkt, Han som kör på engelska har skön röst som fan, annars får ni alla öva på flow, mix och text. Beaten var riktigt grymma!! Men ni tar hem det ändå, fast hade hoppats på bättre :) aait ha det fint som pamelas barn
Om vi vill, blir du aldrig tajtare
jaså d säger du....måste du skriva punkt efter varje utropstecken?
e d ok lr?
okej tackar CnJ! och Smig förlåt!: ville bara att du skulle fatta!. för när man skrvier utan pungt så blir det för långt ;) det är bra att ha pungt!: haha sorry då! :P puss på dig!
haha ok:P riktigt irriterande ere iaf:P btw, e du uppsala bo lr? ;P
e d ok lr?
rod G och vikke lyfter upp låten vilket gör att BDB vinner första ronden! hör en viss skillnad på låtarna haha big up BDB!
Trollhättan, Mattan (punkt)
Smig! Nej kompis, jag är från Lilla Edet! vadå da?
Haha chekar denna såå fort jag kommer hem haha
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
nice ;D badabom vann lätt :D
daP , motherfuckers ;D
ni vann lätt den ända som va bra i deras va sircuz
hhmmm ?? så ni ville ha beaf ! ni måste vara cannibaler ?????canibaler äter mäniskor ! JAhaa..dom käka er ... :^)
tackish alish. barkmasn sluta förstöra tråden och barnsla dig.
haha faan jätte bra Inte ,lysna på den och skrattade så nu är den i papperskorgen
Softa
seriöst hahahah , och ni klagade på djurens diss haha , hajjen picko jedna vågade du inte säga ngt om mig lr , picko mala haha :D! och franco seriöst du ska bara veta hur jävla mkt ja skrattade åt dig , haha , men rod g la det okej faktiskt , vicke också , men alla andra skäms på en horungar haha ..
aa ja ska hällsa din mamma :) , det är lungt franco hon kommer hem snart , oroa dig inte .. , förstår att du har saknat henne .
fet låt:D djur era små skiter! där fick ni en bra feedback genom att bli knäckta^^ vikke,dany,rod,hajjen,franco,javan bra jobb från er alla. stolt över mina home boys...
ja knulla alla er i badaboom mest era systar horungar knulla era släckt some döda , dissen sög horungar haha längtar tills djuur ska svara :D:D pz
första snubben flowmissar några ggr.. och låter otydligt... Nr två har inga fel på flytet.. uttalet är inte 110% men inte heller dåligt.. har hört mkt sämre på whoa :P 3e och fjärde på funkar.. flytet är inget att klaga på.. snubben därefter droppar bäst hittils.. vet inte om han har lagt nåt tidigare i låten.. men detta här va klart bäst hittills.. min röst går till badaboom.. och då har jag inte valt nån sida,, Peeeys
djur gjorde inte specielt bra ifrån sig, MEN DETTA VAR HÄSTLÄNGDER sämre. Btw, värt att dissa Jörgen Jönsson :( NU blir jag ledsen.
- OKAAAAJ
outrot, keffaste jag hört,
- OKAAAAJ
de låter väll bra , men djuur lägger det bättre , sry grabbar
asså ja är inte särskilt nöjd med min vers.. Vikke va bäst på våran å de räckte för att ta dom här grabbarna! ha de bra peizz
http://soundcloud.com/rod_g
haha tackar mina brudar!: hälsa mammor!: puss o kram fuckar kurd var dag!
SirDanY P0: vem är "kompisarna" du syftar på?
Haha den raden om jörgen jönsson var ruggigt rolig, fan va ful han är
ni måste skämta..??..elle de e 4 månader kvar till april aja..denna hörde ja 1 min av.. fan det var lika lätt att höra at den va dålig..som det var för SS läkarna att se och bestämma om folket ska jobba eller gå till gaskammaren fatta mig rätt RÄTT IN I FÄLLAN
Www.DeKaN.Studio.Nu
Hajjen du lägger det soft men ändå mummlar du´mkt. javan sheet du var grym i den här låten ändå, bra attityd och rätt så bra flow men träna lite grann på uttalet ändå men det e soft:P.. haha rod-g så klart den bästa, du la det fett som fan jag tror du skulle kunna ta alla djuren helt ensam faktist:P.. franco njaa öva lite mer men ändå soft keep it upp.. vikke sheet jäävligt fett la du det faktist, du och rorro la det lätt bäst men ni tar hem det här... peeeys// blerim