I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Taff ft. Kewd - Sug min feta (fla diss)

Vår Hiphop - Audio & Video

2006-11-12 12:05
http://www.myspace.com/akinonline

2006-11-12 12:09
hahahha whoas roligaste tråd nånsin ;D alla fuckin färgelanda bönder blir pissed off :D :D :D HAHAH!!!!!

hur bra som helst juh :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-12 13:04
fan älskar den här tråden  ;P!
http://www.herrbitter.blogg.se/

2006-11-12 13:17
Då ska vi se ....

är nog beredd att hålla med daloz i en del rader ...
FLA... jaaa ända "Staden" med snart halva befolkningen som tror att shitten är harlem.... men ett "Ghetto" i darsland med en rappare vid varje gatu-skylt njaaa så de håller jag med daloz om ....

i övrigt daloz ligger du tajt som vanligt med en bra text....

Akin om jag minns rätt så såg jag ett inlägg i låten me daloz och Zycore där du diggade även reffen.

jag tycker de är ganska roligt me lite rappare som försöker sjunga lite ett bra exempel på att man vill utväxlas enligt mig ....

akin du gör de bra i dom lugna partierna ... och visst du sätter slutbouncen men du halkar lite mer en vanligt emellan ...
vet inte va jag slka säga men dina snabba partier e intelika bra som jag hört innan ...
men som du sa högre upp"jag tycker inte jag vart så här bra som jag"(eller nått liknande) de stämmer du e grym nu men aah snubbla som sagt på dina snabba partiet

Kewda vänersborgs egna, alltid lika hatiska snubbe ....
bra gjort diggar din röst tung som fan.

sen e faktist DaBBe värd nåra rader. för de första dom tacka dig för kritiken men ungefär 89 inlägg efter e du forfarande kvar i tråden och snackar om rasism....?

vi får be admins lägga upp en diskutionschatt för snubbar som tycker folk säger fel shitt för de är jävligt mykke .....

vill säga som lacox_  rasism finns över allt lika mykke på båda sidor precis som de finns svenskar som hatar utlänningar så är vise värsa och tvärtom ?.....så e de bara .... take it or leave it ...

De jag ville ha sagt tråkigt att man ska få en diskutionstråd när man abra vill ah kritik för den låten man gjort !
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha

2006-11-12 14:01
Giggen P17
då minns du fel för jag fick aldrig ner låten... kollade även igenom tråden för att se vad jag hade skrivit om låten, men jag hade bara snackat enmassa skit... men tack för din kritik :) fortsätt tanka fuckaz :)

2006-11-12 15:11
diggas faktist !
Hageby In The Building ! www.myspace.com/Latincity

2006-11-12 16:13
tack alla som lämnar kommentarer ! men shit asså, lägg de andra åt sidan, tråden handlar för i hellvette inte om rasism, den enda som verkar ta åt sej av de ja sa till forzaD är ju Dabbe, varför tar du åt dej ? allvarligt kom du hit i en själv eller ?
sheet, lägg ner...

o så var det nån liten ful hora som skrev att jag hade betalat fonky för kärlekslåtar, hahaha de va de sämsta jag hört, de enda jag betalat han för är beats mannen.. eller har jag fel ?

nicho: att låta som kaggen ? haha de va nog lite o ta i..
hur moget var det av din bror att dissa stackars frida då ? plus att han klippte in mej i skiten också..

d-low: dom jag menar är dom som BÖRJAT ! inte du ffs.. lägg ner, du o jag startade abec 5, eller hur ? och visst, du hänger med bättre i rappen än sången.. men jag har inte sagt nåt om det eller hur ?

2006-11-12 16:51
kalleanka: nog dags för dej att förstå vad jag menar, asså sitt inte o snacka om nåt du inte vet nåt om, LYSSNA SJÄLV !
HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR

och vet du varför jag la upp dissen på lunar ? för att alla från FLA hänger där ;) o plz lägg dej inte i mer, de räcker nu ! har vi inte rett ut allting, börja inte nu igen ! ok ?

2006-11-12 17:06
omg, inte visste jag att en liten diss till alla fla-"rappers" skulle bli så här stor, haha.. hela tråden handlar ju bara om rasism & om vem som började rappa först här i fla..
kommentera låten ist!

2006-11-12 17:10
Daniel : Ja kommentera bara låten, trodde de va de ni ville :O ? Inte meningen som att du skulle ta de som att käfta ! Shiiet, jo de har vi o jag vill då verkligen inte bli ovän me dej, de vet du, Fan e ju rädd för dej :/
I am VIP , It means step aside motherfucker !

2006-11-12 17:45
hahahha så klockren! Kaos på landet! waay... hahahha
www.Laneby.com
Spit It Out Crew!

2006-11-12 17:47
bra bra 
trött på allt skitsnack och glappande käftar
Det finns inget som är äkta!

2006-11-12 18:49
kaaaaaaaaaaaoooos, dom ända som typ kommenterar negativt är ju såna som själva är med i låten, och de förstår man ju..
FLA är en enda stor röra där rappa är "inne" verkar de som, shiet !! hahahahahahahahahaha

...de är fan kul och läsa allt, speciellt akin:
...för att hans mamma jobbar för chiquita...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-12 20:15
kewda din nazzii!!!!!

haha

2006-11-12 20:22
vafan är detta för tråd? Allas mammor jobbar på chiqita. bitches!!!
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt.
(Kung Fu Tse, Kina)
Rappare

2006-11-13 08:27
Men daloz, jag bryr mig inte vem som dissar vem.. okej, min bror dissade Frida som är ett år ynggre men om inte jag minns fel så dissade du Louice som är 2 år yngre...jag  ser ingen skillnad ... han tog ditt intro men ärligt, låt grabben hålla på och ta inte åt  dig om du nu tröttnat på fla snack. aiit ska inte fucka upp den här tråden mer ....

I aiint fallin´back foe nothin´
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
Rappare

2006-11-13 08:30
btw. haha...tyckte faktiskt att du försökte låta som kaggen....have it  your way ..päyyys (L)
AAC - http://www.myspace.com/ntodao

2006-11-13 11:35
giggen: tack som fan för din megakommentar, haha ^^

o er från fla, jag orkar inte bry mej om er :) jag väntar bara på svaret :D ska bli kul o höra hur dabbe lägger det ;) 
puss på er ^^

2006-11-13 12:38
men varför dissa du oss då ? :O om du inte bryr dig ändå ?
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration

2006-11-13 12:51
jag väntar bara på svaret :D ska bli kul o höra hur dabbe lägger det
hahahhaha

2006-11-13 12:54

Haha detta var det skönaste på länge. Kul att se att det kan hända nåt på whoa med. skön låt gubbz!

pz.

"Registrerat Varumärke"

2006-11-13 14:06
Zycore: jag orkar inte bry mej om vad ni skriver i tråden ;) förövrigt va de kul o dissa er :D längtar efter svaret som sagt ^^

tack alla som lyssnar än o kommenterar :D

pz

2006-11-13 14:19
Zycore suger en fet !  jag vet allt om din snopp ! du stinker sunk ! byt byxer nån da plz..

förövrigt var dissen råfet, är lite ledsen att akin nämner mej ;( men annars vare najs :D haha...

PÄYZ
Hej hej hej hemskt mycket hej

2006-11-13 14:21
Kodd: "Zycore suger en fet !  jag vet allt om din snopp ! du stinker sunk !"

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, suger en fet också.. haha

2006-11-13 14:35
ahh håller med, först va det en disskution hur rassismen skulle kunna krossas i en whoa tråd. ^^ nu e det kaaos på landet asså.=) detta blir fett kul att följa, säger som Daloz  längtar till ett svar!

2006-11-13 14:38
nejj FLA det är ju sveriges största ghetto nu för tiden. =) du hänger inte med, =P alla rappar, snart börjas det med driveby och gäng bildning och sånt tungt ! ;D

2006-11-13 14:45
en jävla pisshåla i dalsland ^^

2006-11-13 14:50
OKEJ OKEJ OKEJ..låten är bra - sure sure.

men allt jävla snack på sidan om? vafan har Zycores mamma med detta att göra till exempel? blir fan lite lack asså. aja men jag ska inte starta en chatt här med 3923840928 rader så det va allt för mig!

just ja en fråga till,startade inte d-low & daloz abec 5? varför dissar du d-low?eller har jag bah fel fattar inte :) puss

2006-11-13 15:08

yooo 3923840928, jo jag o d-low starta abec 5, vi är inte ovänner heller ;) jag nämner han aldrig och har inget emot honom ;) puss

2006-11-13 16:24

jävligt skön låt :)

2006-11-13 16:54
Daloz, du kommer sluta som Nuzi, du for flytta utomlands om du forst'a'tter so h'a'r.. hahahaha! *kaggen wannabe* ops, sa jag ngt?:S

2006-11-13 17:25
seriöst  elex1 du är ju bara för mycket, ska daloz flytta utomlands bara för han gör en diss ? du behöver inte kommentera massa onödig skit i tråden om du inte har nått vettigt att kommentera om låten !

2006-11-13 17:28

Nope, inte direkt...

2006-11-13 17:29
men vad är det du inte förstår?

2006-11-13 17:53
e det beef mellan daloz och d-low va fan ;O ;O;O ? daloz dissar du zycore också? ;O
http://www.herrbitter.blogg.se/

2006-11-13 17:57
jag dissar inte d-low för andra gången !

veeeem fan är elex1 ? glöm inte bort att du är dödlig ungjävel

2006-11-13 18:00

fan är detta  skit alls   ni mår inte bra  allså ska man bråka  för en diss  så mår man inte bra 
då ska  man inte hålllllllaaaa på men rap ... ses  sluta med allt  ni gör fan  och komentera  vem som van

2006-11-13 18:09
tco84: dyselexi  du ligger ju mer off i dina låtar än vad jag gjorde i min första... skam ;(

2006-11-13 18:24

dyselexi jag vet du vad din lilla hora sa jag något till dig
va...zipa din äkliga mun

2006-11-13 19:12
That´s the way it goes...

2006-11-13 19:20

haha, va e de för tjafs ? :O

I am VIP , It means step aside motherfucker !

2006-11-13 19:24
men snälla nu, tagga ner kommentera låten., och käfta med varandra via en internet tråd,  jävla tufft menar ja,låt grabbarna få sina kommentarer om låten, och sedan kan ni  ha eran internet fight via lunar eller ngt annat sånt "tufft"  börjar bli lite jobbigt så fort ngn slutat käfta börjar ngn annan, =/ börjar bli fett tråkigt...

2006-11-13 21:15
JumprN P-1
wtf vet du om mig då ? jag har inte varit uppkäftig ? , skaffa info innan du jiddrar ?

och KoDd
du ska nog inte bara hålla käften ? vågade ju inte ens dissa .

2006-11-13 22:07
Fan va massa skit snack i tråden, Helt roligt:D, Rasist hit ohh banan båt dit, Helt rolig tråd:D
|| Spit It Out ||

2006-11-13 22:23
mmmm :S plus att folk har börjat skickat hotbrev till mej också :S haha..

2006-11-13 22:54
haha den här var tvärtung!!
Om vi vill, blir du aldrig tajtare

2006-11-14 13:17
tack :) aa de e lugnt eken ;)
idag skulle svaret komma hörde jag =) haha.. dabbe kommer gå lös på sin bounce ! xD

puss på er

2006-11-14 15:27
Haha men vadå hotbrev?? haha sikka pajjasar alla e, De spelar ingen roll om dom svarar för detta e fan nice, ni tar de lugnt:D...Inga problem:D Hahaha pZ
|| Spit It Out ||

2006-11-14 19:10
Daloz - Fortfarande lilla vän , svaret kommer inte idag - hade du stannat 2 sekunder till på msn igår så hade jag sagt det då med . Så sluta ta saker för givet , ja sa vad ja ville igår ..

2006-11-14 19:17
märker du väl "Jumprn"