haha o förresten, håll käften zycore, reta inte upp mej...
Kännns som denna låten rörde om gott i FLA.. =P haha!
du skrev att alla rappare i färgelanda SUGER ! och då ju även ja inräknad i det du skrev då isf ? eller va mena du?
B.G.L fooeshooe <3
men du daloz , jag bara undrade - du kanske inte ska dissa saker som du gör själv huh ?
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
och daloz, jag kommenterade låten bara - du förväntar dig väl det om du lägger upp den på whoa ? eller ville du inte ha några kommentarer ?
ska droppa komment men aaah jag ahr inte så jädrans mykke tid ;) men det komemr imorn !
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
Moderator
2006-11-11 20:48
Hela tråden är 12 år i mina ögon, fan get real.. Skärp till er, kommentera låten och lämna allt annat utanför, vill ni slåss eller så kan ni väl mötas upp vid bogarts eller i biblioteket?? FLA, hahahahahahaha
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
perfektion... hoppas du står på min sida vad de gäller främlingsfientlig rapp?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2006-11-11 21:02
DaBBe Har man fått så många dissar som jag fått så kan jag inte mer än att vara trött på de.. MEN, sen jag kom till FLA har hela "staden" blivit kaos.. Folk köper datamickar och spelar in i Ljudspelaren och sen kallar dom sig för emcees osv.. De funkar inte så..
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Perfektion väckte alla små gangsters i FLA till liv hela stället rappar nu.. men stad var att ta i tkr ja..:P ;D
DaBBe Det han sa var ju inte specielt farligt och inte rasistiskt enligt mig...
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Moderator
2006-11-11 21:13
Sandgren, därför jag satte " " runtom :)
[email protected]
Färgelanda e ett jävla raggarsamhälle... Håller med Hock... väldigt farligt sagt det där...
http://www.myspace.com/akinonline
kom hit i en bananlåda?? inte rasistiskt???
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men seriöst nu dabbe, det är inte mkt tjöta om, dom kan ju inte riktigt tabort den raden nu, gjort är gjort. hur som helst kan jag inte påstå att det är så mkt faktaikst, håller med hock & D-one & akin där. så farligt är det inte..
DÄRFÖR rasism ska förintas, inte spridas genom hiphop din jävla tönt. Vad är dehär?... ingen jävel som fattar?. ingen som vet historien bakom svart forntid, och u-länder? fan va förbannad jag blir
och med kanske på att killen inte är från sverige är de farligt sagt?, tror inte du fattat va du gett dig in på
Vad är ditt problem rassejävel.... respektera andra kulturer om du ska röra dig i dessa forum!!. att whoa accepterar detta är helt sjukt, helt jävla sjukt. Någonm som håller med mig??
klart vi vet om historian, men tror inte det finns så många invandrare ute i svergie som krm tända till på den raden, det är bara svenskar som är för insatta i hur invandrare har det i samhället som lackar ur på den raden...
DaBBe mjo, men knappt.. men d e ju inget att bry sig om verkligen... d e skillnad på "Kom hit i en bananlåda " och tex "Din Jävla svartskalle, dra tillbax dit ditt svarta arsle kom ifrån neger hora" d e ju inte direkt så han ropar ut hur dumma huvudet alla av "fel ras" är....
Var ligger tanken bakom raden då?.... vad är de han anmärker på??
nej, d e för att hans mamma jobbar för chiquita... jag var i Tyskland en gång... under hela tiden kalla de mig för knäckebrödsmannen... och även ibland bad de mig hämta lite Kalles Kaviar... jag kände mig så förnedrad...
Bigup till akin som fattar allvaret... fan va lack jag blir mannen, är de bara för du är med som du måste försvara detta??
Moderator
2006-11-11 21:49
nej, d e för att hans mamma jobbar för chiquita... HAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH
[email protected]
Dabbe Hur i hela helvete ska rasism kunna förintas? det är inte enbart svenskar som har fördomar mot utlänningar, även utlänningar har fördomar mot svenskar. men det verkar du inte ha märkt, om alla skulle älska alla så skulle världen vara fulländad enligt din mening eller?. håll käft för fan.
Saken är inte att värlen är jämställd, men är de helt plötsligt ok att göra sånnahär låtar går vi inte åt rätt håll... de handlar om att kämpa mot fördommar.. inte blåsa i medvind med dom
När världen är enad om att falla åt fel håll, lika bra att följa strömmen.
palla att ni disskuterar detta här nu, förstör inte grabbarnas tråd.. kommentera låten ist.. ^^ peejz!
DaBBe Big up till mig som fattar allvaret? det finns inget allvar här. jag varken försvarar eller dissar det som Daloz har sagt, jag tycker bara det är otroligt omoget från din sida att ens bry sig om en liten skitrad som ingen annan ens bryr sig om... raden var ju som sagt menad till ForzaD, vare sig om han skulle ta åt sig eller inte... men oväntat nog visade det sig att det var Dabbe som den träffa som en slägga rätt i hjärtat... gråt inte dabbe.. det löser sig...
menmen , om man ska förinta rasism - så måste man väl börja nånstans lr ?
Moderator
2006-11-11 22:03
om man ska förinta rasism - så måste man väl börja nånstans lr ? så därför skall vi börja på whoa? snubbar tror att världen blir bättre
[email protected]
jävla idioter som inte hajjar allvaret alltså
om man ska förinta rasism ska man inte börja i en tråd på whoa iaf, d e en sak jag e säker på... rasism e förövrigt inget jag slänger en större tanke på, för det pallar jag inte... Har hört svennar säga "jävla blatte" minst lika många gånger som jag hört invandrare säga "jävla svenne"
jävla idioter som ska ta allt så allvarligt alltså
Moderator
2006-11-11 22:15
Denna tråden är min favorit just nu, jag skall hänga med fram tills det att dom låser den
[email protected]
Perfektion : då är vi 2, denna tråden är rätt så rolig att hänga med i, och droppa ett litet sött inlägg ibland.. ;D
haha.. kan garantera att det snart kommer en mod å rensar den.. så whiiiiiiiipsssss, så e den nere i 50 inlägg istället...
Producent
2006-11-11 22:32
feeeeeet som faaaaaan feeeet floooow.....OCH BEATET E JAG KÄR IIIII hehehhehe =D fan detta va feeeeet assså......man skrattar en o annan gång faktiskt för era texter hehe fyffaaan va grymmmt =D
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
Salladin P19 hehe tack chomp :) citat från en närvarande ang DabbeVarför ska han bry sig? det var ju inte han som blev fraktad hit? hahahahha.. det var fan d bästa som sagts ikväll...
Okej, jag ska kommentera:Daniel Söderberg: du har utvecklats sen kan ju folk tycka vad dom vill om den saken men... jag tycker du ska hitta din egen stil för ena stunden så försöker du låta som akin med nått flow som ligger off...och du gjorde någon diss till min bror där du försökte låta som kaggen ... det gick inte hem i mina högtalare. Du är väl helt okej som rappare men tycker inte du ska nedvärdera andra som vill hålla på med det som dom tycker är en kul grej. Magnus Jenssen: Som jag sagt tidigare så tycker jag din stil är skön, annorlunda, egen. Men i dissen när du "bouncar " och nämnar något med att lägga det takt.. lyssna till dig själv, off beat båda raderna, inte så lyckat. Hörde något mer ställe där det var mindre bra... men annars så la du det som daniel, okej.Btw. Låten/Dissen är inget att hurra över. jag glömde nästan, reffen - ack ack ack , det här var inte bra, refränger är det som drar till sig lyssnare, inget emot kewd men det här var ett stort minus.
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
har lyssnat några gånger nu på bouncen och jag tror jag ligger lite offbeat i början på andra raden.. men annars kan jag verkligen inte höra det :S haha.. du stava mitt namn lite fel däremot... men hur fan visste du att jag hette Magnus Jensen? hehe :D ajja.. tackar för kritiken :) keep it cool Nichooo
WORD PÅ NICHO !!!
I am VIP , It means step aside motherfucker !
Daloz: Förstår inte dissandet med raden om lina ? Bajtar zyc0res rad :o ? O förresten du ? Du ska inte säga ngt om o lägga upp låtar på lunar ! Du lägger själv upp dom där ! Ligger inte denna låten där ^o) ? haha, värsta jag hört ! haha. ehmm.. Akin tror inte rikttigt de ligger i takt eller vad säger du ;) ? Haha, Trodde faktiskt att denna dissen skulle bli "bra" men icke sa nicke.Haha.
I am VIP , It means step aside motherfucker !
Folk vräker ur sig dom mest roligaste sakerna här. "Vad är ditt problem rassejävel...." Du borde vakta din tunga dabbeman Försök håll din "debatt" på en vettig nivå. Rasism är ett hat. Precis det du sitter och lever upp till i denna tråden. Skriv inte fel saker till fel personer vilket jag inte tror att du gjort här. Ett tips.. /Daniel
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
mattew_ Att skriva ett helt uppslagsverk och sedan kalla det ironi, fan stå för din åsikt ist.
Var tycker ni man ska börja då?... var och vem ska ta första steget mot nollrasism?. att vara en förebild för ungdommar i sverige borde igentligen ses som ett viktigt steg, det är de ni inte förstår. jag hoppades ¨någonstans i mitt hjärta att fler borde se på detta med kritiska ögon Att säga att en bosnier kom fraktad hit i en bananlåda är alltså inte roligt på något sätt. (förutom för omogna jävlar som tycker att driva med flyktingpolitik är roligt). Akin, låt dina vänner driva med mig hur mycke du vill,. Jag har iaf en klar ståndpunkt i livet, och en ram jag lever upp till... Inte försöker spela allan ballan på ett forum på internet. Skriver inte mer här nu, ni förstår inte att hiphop å rasistiska skämt inte hör ihop. BTW akin... du kan ju fråga dina artister du har som favoriter eller vad de är längst upp på din sida. vad dom tycker om skämtet?
jag har ingen ram att följa, gör hellre det jag könner för att göra för stunden.. mina favoriter? menar du de här nedanstående??Amerikanska? Gnarls barkley, Jurassic 5, Wu-Tang, 2 Pac, Cypress Hill, BTNH, Public Enemy, Eminem, Beastie Boys, Big L, Gangstarr, Memphis Bleek, A Tribe Called Quest?Svenska ? Organism 12, MBMA, Snook, Två Blåbär, D6aa, Fronda, Form One, Las Palmas, Obnoxiouz, Choys, Mad Giants, Afasi & Filthy, Mange Schmidt, Loop Troop, Promoe
Daloz, t'a'nkte n''ar du dissade Aleex, du s'a'ger ngt om en 7, det e 1or skillnad.. Du e 19? han e 14.. Det e 5ors skillnad.... riktigt t'o'ntig eru! Och ib'o'rjan? Av loten.. Rappar du om dig sj.. Vem fan var det som betalade fonky, vem gjorde k'ar'lekslotar till sina tjejer o la ut po lunar? herre j'a'vlar!!