Taff ft. Kewd - Sug min feta (fla diss)
sho ! här är en diss till nästan alla rappare i färgelanda ! Vers 1: Daloz Vers 2: Akin Vers 3: Daloz Reff: Kewd lyssna Hääär ! De va la allt, lyssna o kommentera !PZ !
hehe skön låt, haha daloz dissa FLA ngt stämmer inte.. hehe men fan detta va skönt, diggas helt klart. peejz
Detta är bra! Färgelanda borna borde släppa miccen och fortsätta köra epor...hehe bra låt...hahaha
upp me ny länk
5 fingrar, 4 chanser
haha den är faktiskt rätt fet och gillar daloz rader mot zycore iaf det med lina hahahahahahahahahaha men lite små chockad faktistk för minns jag hel fel om jag säger att daloz bor en bit utanför färgelanda 8-) lr så kanske han har flyttat ^^ haha och akin rad mot min bror (Y) BANHA !
Det va säkert skit bra, men Kewd förstör allt.
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
just det glömde en sak daloz skulle du kunna nämna dom 14 rapparna ?:O jag får det inte till så många :P
coolt att den e uppe... tyckte däremot att vi kanske skulle höjjt acapellan iaf, men inget överdrivet.. sen låten i helhet så tycker jag att vi alla 3 droppa bra, men tyckte mixningen på kewds del sänkte lite.. tycker refrängen e så tom, man skulle lagt en basstämma under så tror jag d blitt cool... om man sedan ställt om eq:n lite oxå.. ajja.. whateva.. ganxta
http://www.myspace.com/akinonline
Den e juh bra oso, men vrf dissa sitt eget omrode? Visst, hur monga av dom e bra? 3-4 st kanske... Bra rader oso! =D
tack allihop ! haha jag dissar mitt eget område p.g.a att jag stör mej på NÄSTAN alla som rappar här, så jävla störande med massa plastrappare som springer runt o tror sej, bättre ni lägger ner ! PZ
men vilka är dom 14 rapparna nu då ?:P
jag nämner inte alla jeppe, du vet då hade dissen blitt ca 12 minuter lång :) o föressten är det 16 eller nåt nu.. haha.. du vet väl om vilka det är själv ? du är ju härifrån, orka sitta o räkna upp dom..
aaa här har du dom ! Jag själv (Daloz) D-Low KoDd Straight P Wese Zycore Dave Nicho Alexz_K AleeX Tino Eken Timilito Forca D Nån ful raggare, vet ej namn Nån Johan kommer inte på fler, men de finns säkert ett tiotal till som sitter o trycker sin data mic.. Nöjd ?
haha japp nu är jag nöjd ^^:P haha raggare som rappar xD bara den raggarn och dave jag inte hört talas om :PBANHA !
Denna är riktigt fet, dock förstör reffen, trots att kewdah är tung, verserna är tunga :)
alla lare nice hära tycker jag ! håller med akin där om reffen ! Kul Magnus att du droppar lite, har saknat det ;b MUSTA !
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
jag checkade denna tidigare idag:P tycker den va tung:P akin är tight som fan tycker jag, daloooz du lägger det fett fett:D kewd på reffen lägger det också ok;) hoppas man få se ett svar från dom:D
daloz trodde du va för morsgris för att lägga disslåtar men men hade jag fel såsåmånga gångr förr! THIIIGHT!
haha shit, morsgris, visst har droppat mkt kärlek, men fan ingen morsgris, hahaha....
Första versen var riktigt dåligt, offbeat på många ställen och för mkt text så du får skynda och flowet blir därför hackigt.. visst du hade vissa sköna stönder men inget jag gillade.. Kewds ´reff var fet, hård och med attityd andra versen var mkt bättre än första, höjer upp låten ett snäpp. var dock lite off på vissa ställen men whatever.. 6/10
Förut var du bra nu suger du, varför förvandlingen Vadå fult att ljuga jag, säger bara sanningen
men foortsätt med kärlekslåtarna daloz de är dem som gör dig till kung!
lol....
i'm a serial killer, its a bad habit
Dalooz, du har faktiskt blivit bra, fett najjs faktiskt .. diggas =) den stilen du kör nu, den är helskön Akin, du lägger det alltid bra, alltd... när du kör speeedrapp äger du allt :D fifan.. alltid bäst ! Reffen, njaa tyckte inte den var så bra, tycker ni 2 borde gjort nån istället ! Peace !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2006-11-11 01:12
Fan gilla denna låten tungt. Fett beat och rappen är nice som fan :)
myspace.com/jiahprod
Bryter tränden... Vad är de med att alla rappare ska låta likadant över alla låtar? Första killen,(och sista) är off nästan på alla rader. Även Akin, du hänger inte med raderna, skriv om dom om du ska kicka snabbt... förväntade mig bättre från dig, MYCKE bättre. För några år sedan, fanns de iaf lite små detaljer som gjorde att man hörde skillnad på whoarappare. Nu är även dem borta BTW: "Kom i en bananlåda fraktad hit" -Vad jag hört är han Bosnier, Har äver rasistiska påhopp, blitt poppis i sverige denhär senaste tiden?.. Var ska skiten sluta?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, tre dyng fjantar som spelar hårda. Kan det bli bättre?
Real power can't be given. It must be taken.
DaBBe vadå inte hänger med i raderna? jag hamnar ju inte direkt off på bouncen? och sen att du förvänta dig mycke bättre tycker jag e lite kul, med tanke på att jag aldrig vart bättre än jag e nu... men ajja.. synd att du inte digga :(
Akin du var riktigt grym! Du gjorde låten bra. Reffen var lite tråkigt tyckja... Upp med din text Akin :P
straight_P P16 ville vi ha me dig i vårat crew? isf har du jävligt fel...
hehe... nej men ärligt, vi har inte ens ett crew? så vet faktiskt inte va du snackar om...
Hahahahahahahahahahahahaha FiFan, Detta va bra, för nu funkar det inte längre med dialekterna från FLA, Går ju inte att höra vad folket säger Haha, Men du har lykats Daloz du har inte den dialekten längre ohh de e bra;) Nu ska vi se: Beat: Detta funkade kanske lite played out men de funkade helt ok:D Flow: Daloz, nice som vanligt va nått litet jag tyckte jag hörde men det hördes inte så mycke, Akin, Som vanligt nice, gillar speeden när du drar de om nicho;) Kewda: De va nice flow i reffen. Reffen: Den va nice, men tycker inte man rimmar på sta, Haha men annars helt ok:D Helt bra låt i helheten, allt va nice, Detta ska dom ha:D Haha:D:D pZ and love beatches;)
|| Spit It Out ||
jaha.. nu fattar jag... nej jag har inget större emot dig, tycker du e helt vrickad, men d e ju bara ett + i mina ögon...
1. d-low var najjz, skönt me annat :) 2. Straight P skön stil.. hel skön snubbe fan.. 3. Nicho skön röst, riktigt skön du me... Akin kommenterar en av låtarna! Sen blir han scitzo och dissar :D hehe ! inget illa mot dig AKIN Du får dissa mig om du vill, men det ända ja undrar är varför ? När du ger sån här kritik och sen helt plötsligt något annat! yeah yeah! whatever! Puss
B.G.L fooeshooe <3
han som lägegr första versen är tajt, lite för många flowmissaar bara. men i helheten cool. (gör inga jävla mjukis låtar vafan!) kewd neeee d va inte bra, tycker det låtar falskt den där killen som lägger andra versen låter bara som en liten civuavua, man tänker "varöfr leker han galen för?!?!" men låten är ju bättre en dom flesta på forumet här så det är ju bra
Lite kritik om låten iaf: Tycker daloz har fått igång ett härligt flyt på rappen och blivit betydligt mkt duktigare än för några månader sedan! (+) du får till endel sköna rader! Akin: Du lägger de bra, inget ja kan ta ifrån dig..Roligt att ja fick vara med ;) Kewd: Tycker reffen får duga, tycker du kunde lagt mkt fetare enligt mig! That's it
B.G.L fooeshooe <3
släng upp texten brushs! lättare o förstå!
min myspace:<br>www.myspace.com/meetthekid
Betongbarnet P0 den där killen som lägger andra versen låter bara som en liten civuavua, man tänker "varöfr leker han galen för?!?!" uhmm... vaah? fattar inte riktigt hur du kan få intrycket av en liten söt gullig hund som försöker leka galen av min del?
d_low P1 yes, d va en av mina kommentarer på en av era sessions? jag är vanligtvis väldigt positiv av mig... har ju inget emot dig på ett personligt plan heller, men Daloz berätta för mig att han skulle göra en diss till FLA.. då tänkte jag "fan kul, jag e på yo" sen om jag får i uppgift att dissa färgelanda rappare, då e ju du ett givet kort för mig med tanke på att jag endast vet ett fåtal rappare från eran ort...
sen är det ju inte direkt nånn penisförlängare att tillhöra Färgelanda klicken, å jag tänkte att d vore lite kul att sparka på nått som redan ligger ner... å då syftar jag inte bara på just dig...
Betongbarnet P0 "Men låten är ju bättre en dom flesta på forumet här så det är ju bra" skojar du med mig?
min myspace:<br>www.myspace.com/meetthekid
hehehe
B.G.L fooeshooe <3
andra versen killen: det är ingen kraft i din röst, det låtar tafatt. det är bara vad jag tycker, den där killen som fråga ifall jag skoja: nej inte det minsta, slumpa 5 låtar hära så kan ja garantera att 4ra av dom är sämre
Ehm ... 1 sak Daniel , "ooh ja är så cool jag lägger upp den på min lunar" om jag inte minns fel , gjorde inte du en låt till Emma och la upp den på din lunar ? ... så du ska nog inte säga någonting ? word på att Akin låter som en liten galen hund ^^ . och akin ska nog inte säga någonting om att nicho ligger off när han bouncar , för det du gör är inte så riktigt i takt ? yeye , tyck vad ni vill om mig .
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Zyc0rE P16 jag ligger ju otroligt off här menar jag?
fattar förövrigt inte hur folk kan säga "word" på att jag låter som en hund...
har hört d mesta, att jag låter pipig, liten, att jag får kuk i röven, att jag har en falukorv i halsen, klen osv osv... men ärligt? en galen liten chihuaha tar nog fan priset...
klaga in på akin bara för ni är avundsjuka, seriöst, han har fett mkt skönare röst & flow än alla ni tillsammans ! .. fifan.. WORD på LÅTEN!
Jag går emot trenden och säger att låten inte alls var bra, beatet var sådär men tråkigt, daloz rappar sådär men har blivit bättre, akin lägger det inte alls bra faktiskt, tycker det är det sämsta du lagt på väldigt länge, låter inte alls bra tyvärr!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Eken bara för du tog lillens låt & sa att det va du XD haha rätt snyggt.. du har ju varken flow eller nån bra lyrik så lägg ner.. jag tycker låten är fet & bör TANKAS!! Btw, ta åt er alla färgelanda rappare, ni suger.
såhär e det... INGEN av dom fla rappare som finns nu var först med att börja... inte jag eller eken inte daloz eller dlow så sluta med allt skitsnack om det... ni vet alla att de va john å robin som börja ett par år före oss allihopa... så de kan läggas ner direkt att nån här började, men iaf låten e rätt najs men den blev ionte riktigt som jag trodde den skulle bli, men rätt schysst iaf... men det känns bara som att hela låten är ett skämt ändå?? peys
i'm a serial killer, its a bad habit
daloz, varför ska ja ta åt mig att ja suger ? isf är de din ensak men folk har olika smak!
B.G.L fooeshooe <3
tack som fan allihop.. men d-low, vadå vad menar du ? vad har ja sagt nu ? :S