Moderator
2006-09-25 00:07
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Smutsiga Södern!!!! tack alla
Oooh, Shii tungt skit, blir svårt!
www.myspace.com/suspectrap
sjukt lågt. hoppas du skadas.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
A-buuuuuuuuuuu pass på alla !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har några, jag är konung
Jag är jointen
Låten var soft men lite pinsamt när två ex bästa polare 'tar det till gatan på whoa'
soundcloud.com/brormusk/sets
Schri said it. Men jag satt o lyssnade på den här lite noga igårnatt, och när du börjar vråla i reffen lät du typ som doktor mugg. Det var läskigt.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Hoppas jag skadas? Motti har berättat ännu en lögn
men seriöst Autum å motti värkar vara farliga killar nu får vi sluta med detta vissa kan ju inte sova på natten. hotar folk på telfonen är ju ett bevis på att man är gangster... snacka inte skit gör nått åt saken istället... som sakt våld löser allt. så Autum sitt inte här å snacka skit gå till din coola kompis istället..(coolboy88 @motti.com)..
Vilda Västern// Clark Kent//
Stop snitchin..
work some magic
Brodin1 dumma jävel jag har inte snitchat på nån.
Kolla dina meddelanden brodin
är brodin också med i coolcrew ?.. kaggen det värkar vara dom coolaste killarna som är efter dig.. bäst att fly fältet när dom kommer :D haha.. tror inte ens man behöver känna domma killarna för att förutse vad det är för några.. röker brajj för att försöka vara coola. typ letar upp den minsta killen på stan för att slå han och skryter med det i 2 år om det... har jag rätt lr fel kaggen ?
håll käften, kalla mig inte dumma jävel.. ja jag ska kolla meddelande.
work some magic
Säg inte håll käften då dumma jävel
Brunleif P18 Vem fan är du, och vad fan vet du? Är du bara ännu en till som är ball och tror du känner kaggen eller bara vill hänga med i tråden lite? Dom som itne har ett SKIT att göra med något, kan fan va tysta.
work some magic
nej jag känner inte kaggen bor typ 60 mil ifrån han.. tycker bara att han är bra.. men ni luffare tror att ni är bra å säger att kaggen är dålig.. men då undrar jag fan va ni tycker är bra för den där coola motti är ju mäst keff
Jag tänker inte tjaffsa med dig kaggen, kalla mig vad fan du vill då, gör det. go on! Dissa mig med.
work some magic
karlie brunleig vad fan vill ni brodin.
brunleif Har jag sagt att kaggen är dålig? Snälla skriv inte mer logga ut.. vad som helst..
work some magic
en till coolboy har anlännt till undsättning
lol..jag var med impuls i helgen..och du lil_phil, du snackar i badmössan
Brodin1 P17 Nää, men när du säger att jag snitchar utan att ha den blekaste av vad jag har sagt så äre klart som fan att jag lackar Inge mer skitsnack i tråden nu annars tar dom bort den igen
brodin ja det är ju bäst att lyda dig för du är ju så nedrans cool
men sluta snacka en massa bull coolboy o grejer,,låt han skriva vad han tycker,,låt han va fan sluta tjaffsa
Inge mer skitsnack i tråden nu annars tar dom bort den igen
Fan sysslar ni med? Låt folk ge kritik till dissen och håll snattran..
.: Shut It :.
Det enda jag tänker skriva mer i den här tråden är följande: Varför ska folk som absolut inte ha NÅGOT med detta att göra.. kommentera NÅGOT annat än SJÄLVA LÅTEN för? Ni vet ju INGENTING, så vad har ni för rätt att tycka eller yttra er om något? Ni gör bort er så jävla hårt. Visst vissa kanske diggar Kaggen mer & andra Impuls mer, men bara DÄRFÖR så automatiskt vet ni inte om vem eller vad som är skitsnack vid sidan om! hejdå.
work some magic
Brunleif P18 kaggen är inte dålig..de har ingen sagt.. men motti är inte heller dålig... så vad fick du de ifrån? lever du i din egen fantasi och hoppas på att vi ska säga som du tycker eller? du har faen inget med detta att göra..så lägg ner och tro att du är cool... så jävla töntig.. jag tror inte du skulle vara så kaxig och "cool" om du mötte mig, impuls, eller brodin öga för öga..de tror jag inte... såå.. kniiip käft...
Cornerback P0 ..som om inte vi är de då..naejj jusst jah..de glömde jag..kaggen verkar så sura på mig och brodin så att han aldrig hör av sig..fast man ber om att han ska göra de... så gör han de inte...
men brodin vad har du för rätt då ? är det din hemsida lr ? ne just det jag gör vad jag vill när jag vill... fast du är ju rätt cool så det kanske är bäst att lysna på dina ovisa ord..
karlie P18 vart bor du då?
_case__ kom då jag kan komma själv så kommer ni 3 då så dansar vi lite
och vart bor du då Brunleif ?
i kungälv typ göteborg
hahahaa , alltså det är pinsamt att se vissa i tråden .. Men visst man kan skriva häftiga, farliga saker på internet ..
Löjligt av er helt ärligt.. Om du Case langar din msn till karlie och tar erat tjaffs därifrån så tråden slipper bli borttagen så blir alla nöjda och glada.
.: Shut It :.
jag har inte skrivigt något farligt jag har bara sakt att dom är coola å att jag kan ställa upp på danstävling ? är det coolt ?
lunne..du är inte så cool du häller:P *looowsseeeR;)
_case__ acceptera då på msn
men om ni vill adda mig på msn å snacka lite som case gjorde trevlig kille han..väldigt cool osv..
[email protected]
nej tack :)
work some magic