Var det bara jag som fick koncentrera mig för att höra orden som kaggen "sjöng"? Annrs fin kaggish.
Vore kul om den som har gjort fel kunde stå för det! Då kunde folket skratta lite sen äre glömt sen kan ni bli homies igen.. Ni verkar vara tighta kompisar och ni kickar bra låtar tillsammans. Aja peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Johan och Alexander.. varför gör ni så stor grej av det hela? Liksom.. det känns som om ni bara söker uppmärksamhet nu, hur som helst, båda proddar tunga tunes, men det var väl ändå onödigt att dra in hela whoa? no offence, peaz bongos
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack alla Motti aka Impuls ringde nyss och var skithårt och mordhotade mej... Jag blev fett rädd asså. så jag bad han o komma själv o möta mej själv, men han sa bara "vi får se" Shieeet.. fett hård grabb! ´hahahahahhahaaaa
den här va mycke bättre än den första ! tung som fan :D
Jag tycker du gör fel kaggen .. Alltså du säger att han ljuger i din första låt och motti säger nått i hans till dig... alltså fuck it bara. ni har fått ljuga 1 gång var om det är så .. det räcker . Jag tycker du har gjort så stor grej av det hela .. Om det är en bästa polare så snackar man ut om saker och ting , inte spela in diss låtar.. Jag tycker det är bara larvigt... riktigt pinsamt tycker jag ... Inget hat mot dig kaggen .Du gör sköna tracks osv .. Men att släppa sånt här , neee! Det går att lösas på ett annat och ett mycket mycket bättre sätt ... peys
Jimmy . spela inte dum ...
riktigt jävla tungt, fyfan.
www.myspace.com/kdlwilen
krm ihåg när kaggen o motti köpte ut öl till men o mina kompisar, då va alla glada. Antar väl tyvär att de va back in the days.
2MC: G-HB, HTH ~><br>HTH Studios®
Kaggen Ska du inte berätta vad motti åt till frukost åxå.. till alla på whoa? Jag tänker inte lägga mig i.. men nu är det dags för er att göra upp utanför whoa.
work some magic
Fy fan vad tungt. Du är så jävla tung din jävel! fan vad bra diss. svaret är det bästa du ahr gjort enligt mig! peace
Skivsamlare
2006-09-23 11:24
"Aha, var det mej som du Kallade för hora?
Jag som trodde först att du Snackade med Lola
Jag är varierande o droppar det tungt
Medans Du är enformig och den formen e rund" Killers.
http://www.soundcloud.com/adamkross
nice nice..digga reffen mkt!
T.R.A
FYFAN VA FEEET!
Om vi vill, blir du aldrig tajtare
men vart hittar man Impuls svar på första
"The one-hour limit for this download has been exceeded. Wait 21 minutes"
säger bara en sak.WORD på lunnne. och sen riktigt jävla tråkigt att se folk skriva "svara inte blablabla, du skämmer bara ut dig då?" Fattar inte hur nån av er på whoa kan vara säker på att det är kaggen som snackar sanning enbart för att han lägger det fetare än motti? skärp er. ladda och passa fredspipan istället,
remember my name<br>you'll be screaming it later!
http://www.speedyshare.com/734508255.html
det funkar för mig...
Kaggen åt Motti. No talk, just the facts.
din m@mm@
Varför blir de ett jävla html skit av den när man ska tanka?? funkar j inte bra det här iaf
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
tung
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
Tack för länken Kaggen nu ska jag kika och döma det :P
Kewd P3 Kom och gör det da fitta !
har du lust att lägga upp första låten igen?
Julmust
attityden är mordisk.. sweet
http://www.myspace.com/akinonline
Fy fan vad kaggen dödar beefen
damn! denna var fett TUNG! Denna gillade jag skarpt då de fanns fett med skön attityd och bra rader! (Skiter fullständigt i beefen i sig) Denna var fet thats it!
aaa visst kaggen lägger det tyngst å ''vinner'' beefen hittils men det e fortfarande en onödig beef... varför ringer ni inte bara varanadra å står å gapar å skriker å sparkar lyckstoplar en stund för att nåra veckor senare gå ut å bärsa å snacka lungt om de ist när alla taggat ner?? mitt tycke iaf.... peace
i'm a serial killer, its a bad habit
Moderator
2006-09-23 13:23
Är inte jordnötter bra om man ska gå ner i vikt hehe puss
iCeTaIl P19 Inte i stora mängder =D
servo så jävla rätt, bara för att ni tycker de är "bättre" behöver de ju inte vara sanning, lr hur?
Kaggen svävar högt över Impuls huvve , K.OAutum , Impuls klarar sig inte själv eller?, fatta att du är ett bevis på att Kaggen har vunnit detta.
Volym Entertainment <br>
Varför skulle jag ljuga för? som jag säger på outrot. Skulle jag från början bara hitta på någonting för att spela in en låt? Skulle jag förstöra en vänskap med att ljuga o spela in en låt? Jag bryr mej igentligen inte vad folk tror för jag vet vad som är sant och inte sant, Shit asså... Ni måste ju hajja vem det är som hittar på saker.
Du döda han! Fo real! Galet skönt beat.. och du med din röst. got damn.. Love it
who´s side is god really on?
okej ja säger så här, ja va me motti när han hörde din diss, o han förstod ingenting, han sa att allt va lögn. Han har iaf inte ljugit för mej innan.. så säger fortfarnade som servo, fram me fredspipan, detta måste gå att lösa på et annat sätt.
din första *
Rösten var lika mäktig som alltid, texten var hyfsad, dock inte så övertygande! Lite simpla rim om man jämför med dina andra låtar.. men känslan var riktigt bra, du lät riktigt satans pist off! Aja peace
Haha du va grym ju fan :D!
fett Kaggeeeeeeen! ;D
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
haha kaggen älskar hur du lägger dina rader hur du dubbar ditt shit för att få det att låta helt fucking crazy älskar din röst den sitter där den ska o den får en att känna att du inte försöker va nån annan än ig sj o det e mk propps du e dig sj... dissen knullade honom totalt bara ditt flow o röst döda honom sen ett plus me alla raderna;D haha ringer o smörar för fonky haha en av dom bästa raderna ahaha fonky is my bitch;D
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
kalla mig jörgen
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk