aj, aj, aj.. Motti Vart tar du vägen nu nåstans? Ist för att ringa och mordhota och grejja på tycker jag att du ska gå till din pizzeria som du har i din trappuppgång och sätta dig och fundera på om du helt enkelt inte vart upp äten nu?.. Kaggen, i adore you hahaha, du måste varit utsvulten eller nåt.. Går inte att lägga en bättre text.
Löjliga dom flesta är i tråden känns inte som någon kan ha sin egna uppfattning !
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Moderator
2006-09-23 16:13
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
ouuuf, den här var tung som fan, tror inte impuls har nått att komma med nu
jag vet att ni alla vill se mig falla, db men sorry fuckers jag knäcker er alla db
shiiit, den här va riktigt tung, som dig själv ;D grymt grymt, impuls svar va bra, men den här käkade upp honom.
Keep it on ...................... peys
"problem är för amatörer, SMN ta över!"
http://www.myspace.com/smekmittnamn08
härligt som fan
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Kaggen du är fan kung !!
Landskrona Skånes stolthet
Impuls diss var bättre än den här ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
töngt shit!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Edda glider in i tråden och summerar det hela! Din första diss var hård... (du slog han till marken) Impuls gjorde ett bra försök och la det ok.. (reste sig upp på stapplande ben) Diss nr 2 från dig var stenhård... (här slår du honom 10 meter under asfalten!) Edda glider ut igen!
www.eddaonline.se
asså shit, tyckte dock den här var sämst av dom ni har ''dissat varandra'' men som sagt den är fortfarande bra Nu får jag säkert massa skit på mig för jag inte tyckte den var skit bra men skriv va fan ni vill ;)
Don't!
Nice somfan.. Gillar reffen. de blev tight =)
www.Myspace.com/Danilbeats
Tack alla =) Edda haha! =DMitchy P7 det är helt okej att du tycker så =)
dr, phil är elektriker, =( .. fet låt btw. men som exi sa kör lite mer sånt röstläge som i outrot.
det är spikat
Systemfel P18 haha, jag ska nog bli en terapeut här på whoa tycker jag.
Kaggan P18 Det är ju gött att du inte blev sur :) .. tycker att låten är skit bra och så men ''du förstår nog dr.''
Don't!
softa rösten.
facebook.com/idiomatisk - fan page
NJa, jag tycker ännu att Impuls har gjort bäst ifrån sig av er två hittils. Men det här var ju inte dåligt heller direkt. Keep up wigguh.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Oh oh oh oh... Fett grymt mannen.. Du vann beefen efter Mottis svar redan men nu är de klart... om han har nå självrespekt kvar så borde han inte svara å bara ta av sig hatten, buga å tacka för en god match, vända sog om och gå härifrån som en god förlorare.. PiiZ
5 fingrar, 4 chanser
Moderator
2006-09-23 22:42
Kan snubbar sluta snacka om att Kaggens röst är tillgjord?? han låter såhär när han är arg och när han rappar... deal with it?? Man kommer ingenstans på att förställe sin röst för helvete, haha.. keffa jävlar...
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Håller med Kreativ om att Pulsen droppat det bäst utav er även fast han KANSKE inte talat sanningen så har han gjort det fetast. Dissen var inte dålig men som några förgående så tycker jag också att din röst blir fett jobbig att lyssna på. Skulle även tro att Impuls skulle komma med något lika snyggt om inte bättre hur sant hans innehåll än är. Jag tror visst att du bryr dig om vad vi tror, varför kommer du annars med ditt tjabbel om att du talar sanning och han ljuger och försöker få dig att framstå som en fitta, det är bara löjligt. Du klarar inte en enda dag utan att veta vad Whoa tycker om dig, du lever på fame precis som Motti säger.. And thats is!
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Lyricist
2006-09-23 23:01
Jag är så pass kär i dig att du skulle få skriva din autograf på min kagge
Usch fan! hoppas att jag inte får en till varning av admin, för det skulle vara förj'vligt ! Kaggen usch vilken jävla röst du har, jag tycker att alla ska lyssna på han gamla ¨låtar, !!
Måste bara lägga mig i!! Det är så jävla roligt att läsa. När kaggen droppa sin första skrev alla "åå du döda honom" Sen när Impuls svara skrev alla "åå du krossa honom, din bästa" Nu när Kaggen gör en ny skriver alla "du vann beefen"HEJA ALLA MEDGÅNGSSUPPORTERS PÅ WHOA Helt okej låt kaggen btw
Förut var du bra nu suger du, varför förvandlingen Vadå fult att ljuga jag, säger bara sanningen
Perfektion Han lät inte så där i hans äldra låtar, som han gjorde för ca ett halv år sen, påstår du att hans röst har förändrats så mycke på ca ett halvår? okej! haha
Asså mikey du keffar ur.
Element 208 Up in this !
spela roll om han förställer rösten, de låter fett, det man borde bry sig om liksom.
www.myspace.com/kdlwilen
Kaggen borde få 12 år på kåken för mord nu.
haha Klart som fan ens röst blir annorlunda när man tar i mer? Plus att jag spelar in 2 lager på varje så då låter det ännu mer. Och sen att både jag och dom flesta tycker att det låter bättre när jag tar i för kung och fosterland när jag rappar så ska jag väll fortsätta med det? Peace whiggas!
Plus att beatet är jääävligt långsamt
joo för fan! Mäktig röööst
Haha tuuung låt:D
Snart så faller allting på plats du vet!
Fyyfan asså. Detta är ruggigt tungt!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Kunglig.
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
god biff hälsar groupie kommitén
Jag är jointen
Lil_PhiL P0 haha..du är ju patetisk...
Lil_PhiL P0 Hah.. mupp
ey, Jag är polare med båda grabbarna, men måste säga till Impuls, att din reaktion på den här dissen är RIKTIGT JÄVLA pinsam... Kom igen mannen.
Ars amandi
den här dödar beefen!!..the end
T.R.A
Moderator
2006-09-24 20:55
word på corner
[email protected]
Maaaaen! så jävla tungt!
Jag kanske inte är bra på att flowa, men att rappa är jag grym på
Vill höra impuls diss!
Jag kanske inte är bra på att flowa, men att rappa är jag grym på
Vill ockso h'o'ra impuls diss. Letade r'o'ven av mig men hittade den inte!