Real gangstas don´t eat shit, or drink piss :)
9-1
6/10
tillbaks till cripsen då ;d
5/10
Här kommer fler Crips, fast Mexikaner, Surenos :)
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
-10/10 ... sjukt kasst ... tvivelaktigt om ens det får kallas hip hop om ens rap .. bläh !
Droppar en från Necros nya
"Lever orden i eviga tider likvid lingvistik med musik omgiven av mystik mikrofonmetafysik, inte ens professorer i matematik kan räkna ut min skit"
Dom är ju inte Crips!, tvärt om...Surenos som du nämnde stämde.
glömde betyg: 3/10 Necro 7/10
Blah skrev fel, menade inte crips.. Surenos har dock tagit över skiten nu :P.. Macster du vet ju ingenting.. Jag lyssnar inte på hiphop ens, det är bögigt :]
smaken är ju som baken men mr criminal är dock 10 ggr bättre än necro..
och big shug är tio gånger bättre än mr criminal
9-1
big shug har några riktigt feta låtar... men i helhet tycker jag att han är riktigt tråkig. :)
Men big shug är väl inte Sureno? Mr. Criminal är G'd up thug muthafucka B-) Califa Thugs är inte kassa heller
6/10
Gillar inte ansträngd rap, laid back ska det vara..
Califa Thugs, inte lika down in the hood som Hi Power o Criminal, men endå softa B-)
Weee be these califa thugs!! Smokin that chronica smoke!!
"smaken är ju som baken men mr criminal är dock 10 ggr bättre än necro.. " - det där påståendet är bara tekniskt omöjligt...
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Nej. Jag tycker Big Shug är sjukt tråkig, och så är det.
haha... såg ju nu att jag menade necro där, men tycker big shug är sjukt tråkig även. necro är bara sjuk i huvudet. :p
5/10
Har inte mycket för Tech men det är kanske för att jag aldrig orkat lyssna på hans grejer. Får ta och göra det nån gång..
Buuuun!
5/10
Kan ju lyssna på det, men inget jag skulle köpa om man säger så.
Här kommer iaf en classic banger!
Svaret till Dogg Pounds "What would you do?" Tror den kom först iaf.
En av dem tyngsta disslåtarna/videosarna tycker jag.
7/10
hehe, den där skivan har 2-3 låtar jag riktigt gillar.. men i helhet så låter dom lite b-iga :p
måste posta en till innan jag överger dom här
6.5/10
Mycket bättre än låten förra CD låten, jag sätter inte så höga betyg heller, så när 10an kommer så är det :O:O:O!!!!(#¤#(¤/(# :O: O ;)
Mjo, håller med, men jag tycker endå kanske 5låtar är riktigt bra.
Här kommer en till Classic rola B-)
Videon är ju inget annat än klassisk heller.
8/10
guldlåt.
när jag sa skivan menade jag Central Dynasty, tax free o nån till är sköna även. :)
6.5/10, måste checka den där killen, var fan soft!
Mitt svar var till ggg_hat
9-1
8/10 Fet låt, Lyssnade intensivt på den för några år sedan !
Här kommer en fet rola som kommer bli sågad :) Men jag postar endå..
Man måste lyssna med rätt öra dock och titta på alla sköna lowriders och hynas i videon B-)
Snapper är ju nice, down for the SGV ese B-)
Kolla hans dokumentär "no warning shots" fet film om beefen mellan Sicc2sicc o Hi Power osv.
8/10!
Beatet va riktigt gött och flowet funkade, me like.
Här är en låt jag lyssnade på för jävla massa år sedan, japp jag är gammal.
9-1
8/10 Riktigt fet, skön video också.
6.5/10 Skön, ingen video sänker dock betyget ett halvt snäpp ;P..
Eftersom den förra Snapper låten inte blev sågad så vågar jag mig på att posta en till B-)
7/10 - Skönt beat som fan
Då kör vi komiska rapparen från South central
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
6/10.... haha, har inte lyssnat in afroman så mkt direkt.. men den där var ju fan bra, och komisk.
Mer från South Central då!
Producent
2010-05-22 12:43
http://soundcloud.com/orlandog https://www.facebook.com/OrlandogPsy https://www.youtube.com/user/OrlandogPsy
6 av 10? hehe oki alla har ju sin smak.
Fugees-låten är inte mycket att tjafsa om - 8,5/10
9-1
Mm, Fugees är ju en classic, rätt uttjatad dock..
7.5 på scarface, den där är skön. Inte så fängslande video dock.
En låt som passar för Tonite! ;O
8,5/10. Gillar Quick mycket, köpte hans safe & sound när den kom i Tyskland av alla ställen back then. Trots att jag "höll" på MC Eiht när de beefade. Bara för det måste jag:
9-1
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
7/10(mc eiht) Man måste vara i ett ganska speciellt sinneslag när man lyssnar på han.
Men han har egen stil o är grym som fan.
Jag var inte riktigt på gång när den där beefen went down, var nog lite för ung :).
Så jag tog och tar väl ingen speciell sida, skulle nog vara skojj att fördjupa sig lite mer i den beefen, har du mer bakgrundsfakta?
6.5/10 På tupac, inte alls en av hans bästa tycker jag.
Här kommer en av dem bättre disslåtarna i mitt tycke :).
Quik har skön stil.
En av dem bättre låtarna på safe & sound albumet också.
Lyssnade igenom Dollaz & Sense nu igen(länge sedan sist :)) fan han äter ju upp Eiht i den :). Han har en bra och lättförståelig rapstil också.
8/10, dock fått min beskärda del av pac, men kan inte dissa för dissandets skull, vore löjligt.
9-1
Daaym, Justja Quik är ju Blood puro Piru Homie B-)
Var några år sedan jag var som mest aktiv med den där rapen, så jag måste uppdatera mig lite :)..
Han är fan skön lirare endå, all bout the bidnezz, så det ska vara.
Oj där var du igen psyco, jag svarade på pac-låten. Japp, Quick käkar Eiht rakt av, jag tyckte bara att Eiht va hårdare när det begav sig.
9-1
Sen vet jag inte varför låten jag länkade till arsonists-låten har jediskivan, you tube kan dra..dock rätt låt
9-1
6/10 på arsonists.
Inget fan utav genren bara.
Tackar för infon!, det där var bra.
Jag tycker dock att Quik vann beefen nu när jag tänker på det, jag menar Eiht snackar mycket om Death o skit medans det enda som verkar ha blivit är ett rykte om en fight på en klubb, medans Quik förolämpar Eiht på ett helt annat sätt.
Påtal om Blood Walk så droppar jag en utav Kurrupts bästa låtar enligt mig här, med någon skön komponerad video till också.
Kurrupt - C Walk