Bara jag som finner det lustigt att brb hatar loss på skivan men ändå tar sig tiden att posta "Mad Ammo"-videon på audio/video? =)
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Släpps denna instrumental version only kommer den snurra mycket, annars inte. hatar Ju fler som uppmärksammar desto fler som vill ha instrumental version, betydligt mer effektivt att länka till en officiell video än en trist youtube länk bara.
Är logik ett "koncept" som helt gått förlorat på dagens ungdom eller?
eller förhoppningsvis, fler som uppmärksammar desto fler som hookar skivan och njuter.
brb, du fortsätter stamma ut samma sak som du kallar "väluppbyggda meningar" och whatever och kallar det logik, när någon enstaka person här inne påstått att skivan skulle vara bättre instrumental. De flesta här inne tycker detta e fett som fan, eller att BEATSEN är tråkiga.. Vart tog din logik vägen där? Fuckin' pajas...
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
brb, du fortsätter stamma ut samma sak som du kallar "väluppbyggda meningar" och whatever och kallar det logik, när någon enstaka person här inne påstått att skivan skulle vara bättre instrumental. De flesta här inne tycker detta e fett som fan, eller att BEATSEN är tråkiga.. Vart tog din logik vägen där? Fuckin' pajas. Att du tror ett så enormt snävt och "ryggdunkar" inriktat forum som detta skulle spela någon roll i ett större sammanhang talar för en hybris hos dig själv som du ärligt talat borde överväga söka hjälp för. Om du inte var medveten om det så är världen väldigt mycket större än detta lilla lilla forum. Folk på detta forum har en medelålder runt "18" och sprang runt i blöjor när dom flesta av den gamla skolan var aktiv.
Sådana uppfattningar som att AOTP skulle vara en monstergrupp tex är något exklusivt för sverige, prova besöka lite internationella forum så kan du länka sedan till där du blir utskrattad när du försöker sälja sådana påståenden.
"logik" åsyftade tanke kedjorna som tydligen passerat en bra bit ovanför ditt huvud dock. Men fortsätt gärna med dina "fantasifulla" försök till nedlåtande kommentater det är lite små sött.
Alltså, du tror att olika folks åsikter om albumet utanför eller innanför whoa's community är STRAIGHT FACTS ! Detta är musik, det kallas olika smak, alla har delade åsikter, wake up and face reality.. Nuff said, ingen orkar slösa tid på en sådan som dig. Du sitter säkert och runkar till dina egna inlägg och tycker att du är bäst i världen.
Tack för att du bevisar min poäng, eftersom dom enda angrepps vinklar du och dina pöbelvänner lyckas åstakomma är "hatare" "lol" "nuff said" i en härlig osammanhängande röra. Att jag tex tog upp Celph's extremt bristfälliga kvalitér som MC om man pratar mångsidighet som ni skrek er hesa om, lustigt att han själv håller med om den saken vilket är varför han valt att fokusera på att göra 1-2 punchline rap anno tidigt 90-tal, tror du det är en slump att han har med alla dom gästerna på skivan som han har? Celph borde gjort en "Pete Rock" och haft feat's på varenda spår (och strukit Esoteric tex helt) Treach?, F.T?
Allt man säger till dig är alltid osammanhängande, du verkar vara en sådan person som verkar tro att allting du säger är rätt och inte går att motbevisa. Släpp egot för fan, vem tror du att du är? Är det så konstigt att folk kallar dig hatare då ? Du skriver inlägg tjocka som bibeln tills folk inte orkar svara längre, i detta fall om hur dålig MC du tycker att celph titled är.. Ett annat fall är om våran nya svenska battlescen, där du gnäller flitigt iprincip i varje tråd som lagts ut... DET ÄR FORTFARANDE EN SMAKSAK, hur fan orkar du ?! Jag skriver inget mer nu, jag har sagt mitt, av vibben jag fått utav dig så kommer du aldrig att sluta skriva vilket fall. Varsogod, du "vinner", fjantskalle.
du verkar vara en sådan person som verkar tro att allting du säger är rätt och inte går att motbevisa. Släpp egot för fan, vem tror du att du är? Personen på andra sidan bordet som du är oförmögen att lägga fram någon form av motargument till, du vet detta är ett diskussionsforum, "diskussioner" där folk sitter och håller med varandra och nickar glatt är inte direkt något värt att eftersträva om man vill ha ett bra diskussionsklimat.
Varför du sedan enbart lyckats komma med fåniga små försök till personangrepp istället för att lägga fram egna argument med exempel får stå för dig, men att utgå från att du skulle utgöra "normen" bara för att _DU_ själv ej klarar av att bemöta inläggen är återigen ett exempel på den enorma hybris som verkar driva hela din existens framåt.
i detta fall om hur dålig MC du tycker att celph titled är Sett till sammanhanget tycker jag han är det ja, det är lite som att lyssna på IT man pallar ett par låtar och sedan byter man till något annat pga att innehållet är detsamma hela tiden.
Ett annat fall är om våran nya svenska battlescen, där du gnäller flitigt iprincip i varje tråd som lagts ut Där har jag iof rätt mycket medhåll från övriga personer på detta forum som har någon bredare erfarenhet och kunskap om battles overall.
--------------------------
Om du tror att det är den skaran du "representerar" som skapar förändringar kan jag säga att du misstar dig väldigt grovt, nickedockor och folk som rätar in sig i ledet tillför ingenting överhuvdtaget.
Massa småkids som fistpumpar och skriker "fuck yeah" nä jag betackar mig hörru.
Brb2009, jag ska försöka vara så tydlig jag bara kan vara, med så få stavfel, punkter, kommatecken och versal missar som möjligt då det verkar vara överhängande faktor för att din dag inte ska bli förstörd. Jag har precis suttit och läst varenda inlägg i denna tråden, jag slår mig över pannan och skakar på huvudet över hur omogen du verkar vara i förhållande till alla genomsnittliga 18 åringen som hänger här på forumet. För det första, om det nu är så att du hängt här sen dom var i blöja borde väl du veta bäst av alla när det är dags och sluta gråta i en tråd för att vissa inte håller med dig. Du har ju framfört din åsikt så många gånger att man börjar undra om du får betalt av någon hemlig organisation som vill till varje pris få så många som möjligt att lita blint på att albumet är uselt oavsätt om dom lyssnat på artisten över huvud taget eller inte. Om det är nånting jag lärt mig är när det kommer till Whoa är det när det är dags att sluta skriva i en tråd, you're long over due kompis. By the way, detta är precis som du skriver, ett diskussionsforum, vilket är en så kallad "two-way street". För att få tycka som du vill ska du klara av att folk tycker som dom vill utan att bli sur på dom, den enda anledningen till att folk flippar på dig är att du vid fjärde inlägget hade skrivit i stort sätt samma sak i alla dina inlägg fast på olika sätt, ungefär som du beskriver Celph's låtskrivande he he ;) Själv älskar jag förövrigt nästan allt Celph, och hela Demigodz etc släpper. Jag pallar inte med sån här djup politisk och ångestladdad emo skit, och inte Techno skräpet heller för den delen. Jag lyssnar på sånt som får mig att le, det är som med filmer. Alla har sin favorit genre, jag gillar humor.
www.myspace.com/melvinjunkyard
jag kan förstå att folk riktar viss kritik mot celph titled för hans enkelspårighet, vilket är befogat. men jag kan inte klanka ner på denna platta då det e väldigt originellt koncept med buckwild och celph, som spottar exakt det man kan förvänta sig av honom. sen kan ju folk spekulera i hur det hade blivit om ngn annan av deras favorit artister hade kört över samma beats. det är få artister som kan få mig att garva vilket celph ofta lyckas med men han är en snubbe som gör sig bäst som feat artist.
Kan tyvärr bara instämma med "hatarna" i det här fallet. Gamla Buckwild-beats bör behandlas med respekt. Hoppas också på en instrumentalversion. Har lyssnat på 5-6 låtar nu och jag måste säga att jag mycket hellre skulle avnjuta dem "rena" än med den här zzzzz-rapparen på...
Celph är ju somsagt en smaksak, verkar inte vara något för old schoolers dock :S Har bara hört lite grann från detta album men av det jag hört så låter det fett!