I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Bay Area..
Utländsk Hiphop - Allmänt
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
4
5
»
»»
GZARZA P37
2010-03-06 11:28
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
grass P49
DJ
2010-03-06 12:12
El Presidente
Finsta Bundy är för i helvete från Brooklyn
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
GZARZA P37
2010-03-06 12:22
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
GZARZA P37
2010-03-14 09:39
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
GZARZA P37
2010-03-14 09:44
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
GZARZA P37
2010-03-15 12:49
grym skiva förresten
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
GZARZA P37
2010-03-18 12:32
Satt o lyssnade på J Stalins nya skiva igår för andra gången, och kom på att den är riktigt jävla bra!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
GZARZA P37
2010-03-21 12:52
Jävlar vad fet Brotha Lynch Hung's nya platta är "Dinner and a Movie" ... Så jävla rå!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
GZARZA P37
2010-03-23 20:02
underbar klassiker :)
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
SuckaFree P43
2010-03-24 12:08
fo sho
GZARZA P37
2010-03-30 21:17
en av mina favoritlåtar någonsinn
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
GZARZA P37
2010-04-10 13:41
Shiiet, Stevie Joe från LiviWire Records nya "The Leak" är grymt bra och även 7 grams, wooo
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
4
5
»
»»