and so it goes on... kanske världens mest ignoranta personer sitter och tycker till!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, hur fan orkar folk bry sig om hur rappers klär sig? Kool Moe Dee gled runt i spaciga folie-liknande dräkter men hans musik var tyngre än många andras. Lyssna på det som faller dig i smaken istället för att gnälla på det du inte gillar, så jävla inkompetent.
http://myspace.com/BoodaBlezzin
Chaplyn, det du säger e sanning! Jag menar Big Daddy Kane är ingen sämre rappare för han vek ut sig i Playgirl!? eller!? Eller Shok G som såg ut som en clown när gangster rappen va inne, an lyckade väl ändån!
and ya already should, and from now on know, capra beats
haha amerikansk hiphop har alltid varit fjollig, de enda som är mer fjolligt skulle väl vara svenskt då..
Agony High Fi
http://www.myspace.com/agonyhifi Dancehall, Reggae, HipHop, Grime, Funk, Dubstep
Ni kommer ihåg Hiphopens 10 budord? Hiphop är inte kläderna du bär, Feven 4 Ever hehe.
I be around, just out of sight
Sebeliito X1 "sa inte ett ord om hans musik? menade att han klär sig very fresh, och att gucci inte är det enda han bär. Eftersom bape och bbc är det "nyaste" inom hiphop-kläderna, så är det ganska troligt att folk som klagar på hans gucci klädstil, endå samtidigt vill ha hans andra typ av kläder. you see?" Nej, jag ser inte din poäng alls. För det första är du väldigt luddig. För det andra fattar jag fortfarande inte vad kläder har med skiten att göra...
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
"Kanye West gay rapper, that's where lines are drawn" - Vinnie Paz That is all.
kanske ska läsa va trådskaparen har o säga först då förfan?"Rappare" klär sig i vita solglasögon, gucci, prada och lånar beats från techno band. (Kanye West) kläder - nyckelordet.
IT'S THE ROC!
Allt du säger låter bajtat från KRS one Föresten, hur dumma är ni snälla tror ni hiphop handlar om vilka glasögon man har eller hur man klär sig? jag kan ge ett bra exempel, kolla sveriges bästa rappare för tillfället "afasi" ser han ut som en hiphopare? Svar : nej, han ser ut att komma från KTH eller något men leverarar skitbra Kanye klär sig inte hiphop, vissa av hans låtar är inte ens hiphop enligt mig Varför klagar ni? det är väl roligt att det utvecklas...
Föresten, hur dumma är ni snälla tror ni hiphop handlar om vilka glasögon man har eller hur man klär sig? jag kan ge ett bra exempel, kolla sveriges bästa rappare för tillfället "afasi" ser han ut som en hiphopare? Svar : nej, han ser ut att komma från KTH eller något men leverarar skitbra Kanye klär sig inte hiphop, vissa av hans låtar är inte ens hiphop enligt mig Varför klagar ni? det är väl roligt att det utvecklas... Ord
''From the womb to the tomb, premsume the unpredictable // Gun salute life, rapidly, that's the ritual'' //
Common klär sig inte mycket hiphop heller. Gör det honom mindre hiphop?
I be around, just out of sight
Lol @: hatare såsom mobbad. lol @ stavningen på amerikanska; americanska.props till: robii_, haha en fröjd att läsa hans inlägg, detsamma går till sebeliito min godtrogne vapendragare, no homo! props till kanye för att han tänker utanför boxen. props till Jay som skrapar fram lite material till en skiva som han ej behöver göra, endå gör han det som en hobby. Och vi behöver honom... det är samma som när er favorit fotbollsspelare lägger skorna på hyllan... ni får aldrig något mer av honom. Men i musik blir man inte för gammal. titta t.ex magnus uggla, han är 50+ och säljor skivor som om han var 20. Jay sa det själv, han är som han fd. wrestlaren Rick Flair, han som alla hatar men dock den bästa! han är er favvis-artists idol! inse vänner mina. ps. ännu ett lol @ alla såkallade hiphop heads som inte låter folk tycka illa om alla old school snubbar och hypar sönder folk som var där i början. dom ska ha sina props men där stannar det. dock gäller inte detta för alla old school snubbar. Det finns galanta lirare även där. inga nämnda inga glömda.
And the money's really worthless, I'm pissing you off on purpose
endå fett :D
And the money's really worthless, I'm pissing you off on purpose
Förstår inte hur ni orkar pojkar små...
Varför lyssnar ni på dom skit om ni tycker det är skit ?? Kolla in grym amerikansk hiphop istället, det finns mer än mycket sådan !! kolla släpp från dessa bolag rhymesayers entertainment Blacksmith records Stones throw records
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams
Kan tipsa om Saigon, han är verkligen en frisk fläkt i dagens rap-träsk. Sjukt tight rappare som trots att hans image väl är thug faktiskt rappar om en del "vettiga" saker också, och ofta ger ett väldigt klipskt intryck när han är med i till exempel intervjuer. Sen skadar det ju inte att han har vart med i Entourage, en av världens bästa serier! :D Förhoppningsvis håller snubbens debutalbum, som släpps i december, hög klass så han kan tvätta av sig stämpeln som mixtape-rappare.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
flytta fokus till england istället, som en frisk fläkt och jag menar ej grime eller dom ni redan känner till, finns så mycket annat
även rävarna är dåliga på ny musik, suger usa snoppen
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
*läser vad du skrivit, ser att du skrivit "respekt till T.I. och 50 cent"* *skakar på huvudet* *lämnar tråden*
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero