I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den absolut mest överskattade rapparen!

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-09-12 21:51
det jag sa om att pac är underskattad är att han va på en helt egen nivå, helt ärligt biggie var inte i närheten av honom textmässigt, och big brukar oftast hyllas lika mkt som pac men aasså pac, FÖRTJÄNAR SÅÅ MKT MER.... asså jag lyssnar på big men man får inte känslan som när man lyssnar på pac..

2007-09-13 12:36

Överskattad: Lil Wayne, Notorious B.I.G., 2pac och 100 andra rappare.

Underskattad: Ingen. Möjligen underhypad...

Beat the odds like an abusive freak show owner

2007-09-13 12:37
Ah, glömde Guru.
Beat the odds like an abusive freak show owner

2007-09-13 13:34
Jag tycker inte Biggie var överskattad, han förtjänade sin hype.

Överskattad: Lil Wayne

Underskattad: Big L, Jehst (UK)

Finns många fler men dessa var de första jag kom att tänka på.
Mud on your sofa - FRRRRRUCK your couch!

2007-09-13 14:20
Överskattad - Kanye West, han är ju bara en gnällig diva

50 Cent kan rappa, men hans låtar ger han inte den potencialen.

Underskattad - den var svårare, hmm. kanske kommer på sen

2007-09-13 17:27
ehm 2pac va från eastsidenärhan va liten.. senflytta han till tha west och blev signad till ett westcoast bolag så det är väl ganska upenbart att han kommer reppa west plus att hans gäng höll till i west...
Digg this!

2007-09-13 20:10
Mobbad P1

Okej, tråden har blivit jävligt lång och jag har inte pallat läsa allt. Men så vitt jag vet är det bara Inspecta deck P15 som har "sågat" Tupac. Hans svenska (både gramatik och stavning) är kass och han uttrycker sig otroligt klumpigt i sina inlägg så jag har bortsett från dem, trodde alla bortsåg från arga 15-åringars inlägg.

2007-09-13 21:02
gore rätt många som uttryckt sig att dom tycker 2pac var en överskattad rappare. Vilket han var.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-13 21:51
Eazy-E
Killen har ju förfan gnälligare röst än vad jag har när jag ska sjunga.
You remind me of school on a Sunday, No class
/Pick It Up- Redman