I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den absolut mest överskattade rapparen!

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-09-06 20:42
den som säger att jay-z är överskattad kan ju bara hugga sig själv i ryggen,, hur fan tänker ni? allt ni säger att han är kass på är han den bästa på?!?!? shiiiit
 And the money's really worthless, I'm pissing you off on purpose

2007-09-06 21:00
överskattad: 2pac
underskattad (på whoa): Ludacris, Lil Wayne, Prozack, Madrox, Monoxide, massa bay area rappare etc etc etc
Omae wa jowai

2007-09-06 21:46
okej vi bara sammanfattar den här tråden nu jag startade den så jag tycker  att att ska "knyta igen säcken" eller nåt och vinnaren av den absolut mest överskattade rapparen genom tiderna är("trummvirvel")....................... Tupac!

2007-09-06 21:59
Nas är också överskattad han är pettansjös(jag vet jag stavar fel) och skryter allt för mycket, men är ändå jävligt bra!!

men snacka skit ditt ägg han är fan en av dom bästa genom alla tider.
Vadå skryter allt för mycket han är ju jävligt mycket bättre än i stort sett alla amerikanska rappare . Jag menar ska han rappa att han är ganska så halvbra till och med bra rappare?
Han anses av många som den bästa genom alla tider är inte skryt ganska normalt då?
sen så snackar du massa skit om tupac också snälla lägg ner.
Han är överskattad ja men inte skitkass som du verkar tro.
När du snackar låter det fan som om pac är sämmre än 50 cent

Smock

2007-09-06 22:23
köhler

Där sa du nåt..tyck vad ni vill om tupac men gör honom inte till Lil Wayne eller 50 cent, tupac hade ett grymt flyt, bra röst, sköna texter och var alltid så äkta som det bara gick...han kändes bara äkta rakt igenom, en av dem rapparna som haft mest passion för sin musik genom tiderna..han förtjänar den status han har, för mycket haters tycker jag.. och Inspectah_deck, vi förstod i första,andra och tredje inlägget att du hatar tupac...d räcker nu du har skrivit typ åtta gånger och bara klandrat ner honom
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-06 22:27

Juste,måste säga vad jag tycker

Överskattad: Jay-Z
Underskattad: Papoose

På Whoa

Överskattad: Broder_d
Underskattad: pappamamma

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-06 22:40
Vet ens en tiondel i den här tråden vad överskattad är?
Man kan vara sjukt bra men ändå överskattad........

2007-09-06 22:47

Alla har olika smak ..

2007-09-07 00:53
Överskattade: Kanye. 50. Lil' Wayne.
Underskattade: http:///www.qn5.com
On a average night im likely to stab a fag with a knife/
That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/
-Saigon

2007-09-07 22:48
Lyssna på hela

Överskattad my ass

2007-09-07 23:07
överskattad: Kanye West, Lil Wayne

2007-09-07 23:48
va nån där uppe som skrev att Cunninlynguists var underskattade. själv tycker jag att dom e grymt överskattade. ja menar alla underground-"älskare" och sån skit dyrkar dom som gudar och så bra e dom inte! ja hatar dom inte, dom e rätt grymma, ja tycker bara att dom e grymt överhypade!

så på undergroundscenen säger ja Cunninlynguists och av alla får de nog bli 2pac!

Som SkankyWhore skrev, feta rappare kan också vara överskattade! peace

2007-09-07 23:57
TopDogz147 P18

skärp dig, jag är grymt underskattad. Varför skulle jag vara överskattad? förstår mig inte på vissa ibland.

2007-09-08 03:20
Överskattad: Jay-Z,50 Cent,Lil' Wayne

Underskattad: The Game, Tupac,Dead Prez,Nas

2007-09-08 10:56
Överskattad: Jay-Z,50 Cent,Lil' Wayne

Underskattad: The Game, Tupac,Dead Prez,Nas

Nas och tupac underskattad....)?

2007-09-08 12:22
hur vågar man säga att cunninlynguists är överhypade?
-Saigon

2007-09-08 12:44
folk har överskattat 2pac, men han är inte det ....
I be around, just out of sight

2007-09-08 14:16
hur vågar man säga att cunninlynguists är överhypade?

De e de ja menar! va skiljer dom från vilken annan underground rappare/grupp som helst? av alla dom (celph titled, 7l & esoteric, tonedeff mm) är det cunninlynguists som är mest älskade trots att dom inte är i närheten av dom bästa!

yaya alla tycker olika, annars hade de antagligen inte funnits speciellt mycket forum! peace

2007-09-08 18:18
QN5 music är ju de bästa underground skiten därute, inget snack om saken!

peyhs!
-Saigon

2007-09-08 18:46
undrar vad folk menar med rappare med ryggsäck
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra

2007-09-08 18:48

Hur fan kan man såga 2pac? Största legenden fan. och ni som  skriver tupac som undeskattad och inte ens var mer än 10 när han levde bör bara hålla käften. ni vet ingenting om hur hiphop var innan.

Överskattade: Jay Z, T.I., Eazy-E, Kayne West, Lil Wayne och Lupe Fiasco

T.I. och lil Wayne är grymma rappare men förtjänar inte hypen dom fått. Eazy är inte ett skit, rappade på Ice cubes texter och Dre's beats och hade en jävla mes röst. resten är bara plastrappare.

Underskattade: Tupac, Ludacris och Young Jeezy

Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!

2007-09-08 19:27
Mobbad

Håller med tills Young Jeezy...han suger Ordentligt med kuk.
I be around, just out of sight

2007-09-08 19:37
mobbad hur kan tupac vara underskattad?

2007-09-08 20:51

mobbad

du har en poäng om tupac och därför byter ja honom mot Lil Wayne som alla andra. han är iallafall överskattad, de kan ingen säga nåt om!

peace

2007-09-08 21:34
Mobbad

Fan där sa du nåt, att folk som var 4-5 år gamla när tupac levde, dem borde fan inte uttala sig, och det borde isånafall jag inte heller göra !

2007-09-08 23:07
överskattad: mike jones
(jag diggar komersiella grejer i vanliga fall, men det här är bara FÖR jävla uselt, har han downs på riktigt eller?).

underskattad: papoose
(hur i helvete kan man INTE tycka om det här).

2007-09-09 01:26
Överskattad: Snoop dog
Underskattad: Atmosphere
Bara så ni vet, så är eran dröm lika med våran verklighet.

-someone´s gonna die tonight.

2007-09-09 11:10
överskattad: tupac
underskattad: proof
www.markemusik.se
www.twitter.com/markemusik
http://mekkeriet.blogspot.com

2007-09-09 12:45
Mobbad

Nu tycker jag de e dags att klargöra begreppen. Att säga att någon är överskattad är inte det samma som att såga en person. Det jag tror att dom flesta menar är att Tupac var alldeles för hypad i förhållande till hur bra han egentligen var. Dessutom kan jag inte hålla med om att man inte kan bedömma musik bara för att man var ung när musiken skapades.

2007-09-09 13:29
det är väl klart som fan att det måste vara fifty som är mest överskattad?

2007-09-09 14:20

gore X21

Skrev jag att såga och att tycka att nån är överskattad är samma sak...? Jag gick inte på dom som sa att han var överskattad utan dom som sa att han var sämst.
Och det är klart det spelar roll ifall han som sågar honom var ens född eller inte. Varför ska en 13 åring döma tupac för att han har laddat ner en låt med höghastighet  som har "kassa  trummor"
och dömer ut honom  för att Timbaland nyaste beats är bättre.

Ärligtalat, tkr inte att det är fel att yngre får tycka om äldre musik men hade vi inte haft rappare som 2pac, B.I.G & mobb deep hade inte hiphopen sett ut som den gör nu

2007-09-09 22:44
mobbad

hur gammal e du? 14? tupac är en överskattad rappare, han var nämligen inte så jävla bra som folk försöker få honom att låta. Han var dock jävligt bra och det kan ingen ta ifrån honom men bland de bästa? Nja...
Omae wa jowai

2007-09-09 22:48
okey mannen.... Nämn en bättre om inte Biggie då?
Producent

2007-09-09 23:01
Om Jermaine Dupri är uppskattad så är han överskattad.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2007-09-09 23:39
Mobbad

Jay-Z, Pun, Big L, Nas te.x
Yo,i got a slight problem

2007-09-10 06:01

Överskattad: Lil Wayne

Underskattad: O.C.

"Menace to Society 2 starring me, with more chemicals up in me than you're favorite pharmacy"

2007-09-10 12:31
Mobbad P1

Mac Dre, Jay-Z, en massa bay area rappare, Big Pun, Big L, Tech N9ne, Scarface, Bun B etc etc
Omae wa jowai

2007-09-10 14:11
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAH...

Ärligt,hahahahahhaha. driver ni? Att säga att Big pun var bättre än tupac.... asså den tjockisen var kanske inte dålig men att jämföra ens med tupac är fan överdrivet.. hahahaha vad är det för folk som hänger här egentligen

2007-09-10 14:15
herregud alltså... inte konstigt att amerikanare tror att vi bor i iglo och så. Tänk om dom förstod vad som stod här, ni är så skämmiga.

2007-09-10 15:49
Mobbad P1

förstår varför du heter mobbad

hjälpmigsnälla P1

du e ganska pinsam som på allvar använder ett ord som inte ens är ett ord. "skämmiga" liksom... går du i 6an eller?
Omae wa jowai

2007-09-10 16:19
Mobbad P1
real wiggas som inte uppskattar riktig hip hop thats fo sho !

2007-09-10 19:32
tupac världens bästa rappare genom tiderna! vissa förstår sig inte på rap..
c-mon casey

2007-09-10 19:48
mobbad

sa jag att tupac var SÄMST? sa jag; "Tupac är sämst!"? gnäll inte för fan jävla horunge!

2007-09-10 19:55

hahahha, skrev jag till dig eller?

2007-09-10 19:58
RedmoonShinobi 

Och du hade inget att komma med som hör till ämnet va?

2007-09-10 20:22
Mobbad P1

stackars kille... stavar fel, bor i sundsvall, vet antagligen inte vem bun b e, tror att jag e emo... tss
Omae wa jowai

2007-09-10 21:38
Rakim, 6/9 i Wu-Tang Clan, Redman, Biggie.

Kan fortsätta med listan. Men finns många som pissar på 2pac.

2007-09-10 21:55
överskattad: 50cent!!!!

underskattad: YOUNG BUCK!!!! bäst i södern!!!!
Get Random!

2007-09-10 21:56

Måste bara veta vad alla definiearar(stavfel jag vet...)som över/underskattat. Är över någon som alla älskar och spelas på mtv/voice mm. oHc är under det som alla hatar och som ingen vet om eller tycker han är dålig osdgonasG eller jag vet inte börjar undra när folk skriver att Big L är den mest underskattade rapparen i världen fest nästan alla l-skar honom och likadant med big Pun "han är sååååååååååååååååå underskattad" fast hans CP sålde platinum typ första månaden ellr nåt jag vet inte. Undrar bara vad alla definiear(jag vet stavfel.....)som under och överskattat?!

2007-09-10 22:03
överskattad är ju när någon får typ skit mycket Hype o pr o sån skit och är sämre än vad folk "tror"...  typ.... *fniss*
Get Random!