Den absolut sämsta hiphoplåten? (Nominera!)
Säg vilken och varför, helst med lite citat från texten osv. Mitt förslag är:Juelz Santana - Kid is back Blev helt mållös första gången jag hörde den här låten... Han verkar använda sammanlagt 4 ord i hela låten?! "Yo, I'm doper than doper, than doper, than doper, than doper I'm closer to dope than actual dope is to dope" Nej Juelz borde hängas för den här låten. Fler förslag?
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
50 cent
"Its a struggle, but a beautiful struggle....." // Talib Kweli
Jaha den låten... Kamma dig för fan.
laffy taffy
David VS Goliath
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
ska bara säga att 95 % av de sämsta låtarna kommer från söder, jo hata på södern!!!
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
R2B Ja där har du en bra kandidat också.. usch.-Scarface- Haha vilket skämt. Vad är det för snubbe?! Hemsk.
Konsertbesökare
2007-07-30 13:39
Vanilla Ice - valfri låt Mc Hammer - valfri låt
Hela Anticon och Defjux-katalogerna
R.I.P. Big Moe
Bara att slå på mtv och välja o vraka vilken som är sämst.
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
Får nästan hålla med om The Kid Is Back. Förutom den väldigt retarderade texten så innehåller låten även ett väldigt kasst beat och ett flow som inte är så mycket att hänga i granen."I'm back and I'm back and I'm back in effect I'm back and I'm back and I'm back as a matter of fact I'm jabbin' 'em, jabbin' 'em, jabbin' em, jabbin' 'em back What's happened has happened and I'm what's happenin' back" MC Hammer och Vanilla Ice hade lite funky shit i alla fall... Dagens mainstream-hiphop har ju inte ens svängiga beats. Minimalistisk, stel och mekanisk piss. Det samma brukar oftast gälla för dessa rappares flow.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
"Hela Anticon och Defjux-katalogerna" Utveckla gärna.
Eccan Skit är det.
R.I.P. Big Moe
EMINEM FEAT. D12 - WHEN THE MUSIC STOPS Hela eminems vers handlar om att döda folk uttryckt på olika sätt, inte ens särskilt underhållande, inte en enda minnesvärd punchline och sen "this is crazy, the way we act when we confuze hiphop with real life when the music stops" Va han påstår e alltså att hiphop är våld, definitionen av idioti; Hiphop är musik, rap handlar om konsten att skriva texter och flyta; VÅLD är för folk som inte kan diskutera, värre paradox får man leta efter. Han idiotförklarar hiphop, har fel och idiotförklarar sig själv som resultat och han vet inte ens om det, PINSAMT. Den är sämst enligt mig av princip, många förmedlar samma budskap men ingen snackar skit om min älskling!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
The Pack o sen nån whissle song me Juelz Santana.mobbatbarn P3 så du menar att Eminem e den enda som får fram att hiphop är våld?
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
nej, självklart inte, men han artikulerade de på ett sånt idiotiskt sätt. överdriver förstås, blev pissed efter att ha granskat The Eminem show noga pga. en annan tråd på whoa... Förövrigt tycker ja att de måste va helt omöjligt å välja en låt som är sämst, hela klubbhiphopen nu är ju totalt fantasilös. Måste släppas minst tusen låtar per år som kan va sämst genom tiderna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har en camron låt.måste först komma på vilken det är.återkommer.^^
"peace polarn, det här är Simon G, negern i Polisskolan"<br>
Mobbat barn skulle nog saäga något med mobbade barn.. vedervärdig våldsironi som sköljde över landet
Human Education Against Lies Fu ll Kontro ll, Its a posse
Hela Anticon och Defjux-katalogerna ja fyfan för de som gör något annorlunda. vi vill ha fattiga imitationer av det som var bra 94! absolut sämsta låten jag hört är ju svårt att säga, men ett hedersomnämnande måste vara Edan´s remix av DOOM och Vast Aires Da Supafriends, en låt som är otroligt bra, men slaktas totalt i remixen.
eftersom nån sa MBMA kan jag oxå säga nåt svenskt..Miki - Hey Miki totalt jävla värdelös
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
mobbatbarn P3 Läs/lyssna igenom texten en gång till. Den handlar snarare om skillnaden mellan fantasi och verklighet och hur musik kan sudda ut dessa gränser. Allra tydligast är väl Bizarres vers. Och att våld inte skulle kunna vara konst, artisteri eller musik tycker jag är ett idiotisk uttalande. Våld är utlopp för känslan som man kallar för aggression. Musik och konst blir bäst när det byggs på känslor. Behöver inte vara "positiva" känslor, men det ska kännas som äkta känslor. Det är i alla fall då som jag känner mig som "närmast" ett verk. Eminem påstår f.ö. alltså att musik/hiphop kan vara våld. Inte att det måste och alltid är.
Dayton Family - Flint Town nagot av det absolut samsta ja hort
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
"Laffy Taffy", utan tvekan.
2pac - Changes
PS. Your cunt is in the sink
Den där med Lil' Mama, Lip Gloss. Den är OTROLIGT irriterande och dålig. :S
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
kazie P20 om inte du va ironisk e du den sjukaste personen jag nånsin hört talas om
mobbatbarn
Meningen med den där raden är väl snarare att påpeka hur sjukt det är när saker som sägs i låtar leder till att folk blir dödade eller skadade.
Lyssna på låten igen och lägg märke till vad som sägs i introt.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Hur kan man hata på the bandana =(
You already know, den e on lean!
Är inte ironisk, tycker den låten är fruktansvärd. Men jag kan säkert hitta en eller två sämre låtar i audio-forumet om jag verkligen letar.
Fattar faktiskt inte hur folk kan tycka att Laffy taffy är så dålig.. jag mennar titta på killarna! Dom vet att dom är clownar och har skit kul. Men det fattar inte folk här. Låten är rolig och funkar att svänga sin laffy taffy till. Vad fan mer kan man begära?
Lil Mama - Lip Gloss. Den är inte ens catchy.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Yun_DI P17 jag kunde iaf refrängen genom att ha hört låten kanske 5-10 gånger...
många bra nominerade låtar här.
http://wifebeaterlove.blogspot.com
Ok uttryckte mig fel. Den sätter sig på hjärnan, fast den är fortfarande tråkig. Tråkigare beat får man leta efter.. Whatchu know 'bout me, whatchu whatchu know?
I min östkustvärld är Hey Luv av Mobb Deep oförlåtligt dålig.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
VRF HAR INGEN NÄMT:MIMS - THIS IS WHY I'M HOT
You already know, den e on lean!
changes e nog Tupacs samsta lat iaf
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Ochie Wallie - Bravehearts Vette bubblan med Changes . Har bara diggat Old School riktigt mycket sen tycker jag han har mkt skit. PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
allt som har nåt med reggaeton att göra Don omar- habla habla habla kan ingen låt..
"I see no changes, all I see is racist faces Misplaced hate makes disgrace to races We under, I wonder what it takes to make this one better place, let's erase the wasted" Tycker det är rätt jävla snyggt skrivet. Flowar det schysst gör han med. Kanske ingen super-låt, men Changes är sjukt långt ifrån att vara den sämsta låten någonsin.
Har inget emot Tupac, även om jag tycker att han kanske är modern tids mest överskattade musiker. Men kom igen, behöver vi verkligen hiphop-balader influerade av Bruce Hornsbys "The Way it Is"? Det skriker verkligen dålig smak.
kazie P20 Nej... Vi kanske behöver skate-punk-influerad hiphop?
ska bara säga att 95 % av de sämsta låtarna kommer från söder, jo hata på södern!!! Ändå heter du scarface på whoa :)
Shuu
Eccan - Du ger mig tyvärr inget val. Jag utmanar dig i en duell. Vi möts vid soluppgången.
kazie P20 Vad är det som är dåligt med Changes? Texten, beatet, hur han flowar?
Shuu
Är inget fan av varken Pacs röst eller flow, men kan respektera oliktänkande. Låtens budskap är smärtsamt uppenbart, hiphopens svar på "We Are the World". Och den som tyckte det var en bra idé att sampla "The Way it Is" borde sitta i fängelse.
kazie P20 Orkar inte vara vaken till soluppgången.
Men börjar polera mitt hölster så fort jag vaknar...
mobbatbarn P3 "this is crazy, the way we act when we confuze hiphop with real life when the music stops" Det han vill säga med det är väl exakt som det låter? Music is music, life is life? "Va han påstår e alltså att hiphop är våld" Har svårt att tro att han tycker att hiphop är våld, men det är ju fin fint hur folk drar sina egna slutsatser och lägger fram det som fakta ;)