I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den absolut sämsta hiphoplåten? (Nominera!)

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-07-31 10:39
MIMS - THIS IS WHY I'M HOT

Case closed.
8 diagrams!

2007-07-31 13:11
isofu P3

Det är en av de absolut bästa låtarna någonsin..
R.I.P. Big Moe

2007-07-31 13:32
ni e la inte på riktigt ??

ice cube - it was a god day
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-31 14:01

glöm mig,läste bästa låten.
isf allt av dipset textmessigt

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-31 14:15
Håller med kazie. Inte att det är den sämsta hip hop-låten, men den är dålig och 2pac är grymt överskattad.
Beat the odds like an abusive freak show owner

2007-07-31 16:01
Haha, refrängen på Kid Is Back:
"This is crack and it's better then ever"
Plus att det är en unge som säger det!
Would I shit you? You're my favourite turd.

2007-07-31 17:02
Jag tycker den där Ying Yang Twins-låten där de viskar är förbaskat jävla skitdålig. Behöver jag ens citera?

"Wait 'til you see my dick... wait 'til you see my dick"

Inte särskilt förtjust i något som Ying Yang Twins gör för den delen så många av deras låtar hamnar ju automatisk långt ned, hehe.
Yeah, you know..

2007-07-31 18:33
LAFFYTAFFY - det e inte musik.
4 months down the down the road the idiot gear kicks in

2007-07-31 19:27
Rash_ P19

Vem har sagt att jag tagit det efter rapparen???

Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra

2007-07-31 20:28
Mycket med Akon måste jag säga är skit, bland annat I wanna fuck/love You. Sen den självklara raden "I'm hot 'cues I'm fly, You ain't 'cues you not" bevisar en stor del av hur This is why i'm hot är en stor kandidat... Finns mycket skit men jag kommer inte på mycket mer för tillfället. EN!

2007-08-01 05:40
Det första jag tänkte på var också Mims - This is why I'm a fruitcake
I want to name my kids after people I hate,
so I can beat them -
and feel good about it.

2007-08-01 07:49
swizz beats slår två flugor i en smäll! han har nämnligen släppt en video för money in the bank + top down som i slutet spelas upp. 1 urusel video, 2 av dom sämsta låtarna någonsin! ämne: pengar, hur mycket pengar han har och hur lite pengar alla andra har i jämförelse.

money in the bank text
top down är ännu värre... orkade inte lyssna noga men texten går ungefär:
ref:
ridin wit mah top down, wit my jewelery awn
hey! i'm jus gettin mah hood on!
i'm jus, i'm jus, HUH, doin' mah thang, heeeey, heey

i'm in the hood bouncin,
sprayin' like-a-fountain
money like-a-mountain!
tell me why you cloutin'?
i know why you cloutin
cuz we gettin pape-ah
hey! tell 'em again
cuz we gettin tha pape-ah

mer outvecklad rappare får man leta efter. bumping/pumping/thumping/jumping, name/game rim är det enda mannen klarar av.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2007-08-01 07:53
changes var den låt/video som fick mig att inse att rap inte bara handlade om pengar och porriga brudar. changes och if i ruled the world... hooked ever since :)

fortfarande en sanslöst bra låt! en utav dom bästa och mest inspirerande, enligt mig.
Rhetoric

2007-08-01 14:03
David Banner - Play
D4L - Laffy Taffy

Två värdiga kandidater!
THE TALENTED MR BRAT

2007-08-01 14:06
Den absolut sämsta hiphoplåten? (Nominera!)

Jag tror inte att någon av er tycker att Changes tycker är den  sämsta låten någonsin.

Själv har jag svårt för  att se ut den sämsta, men  det mesta i "this is why im hot" är väldigt,väldigt dåligt.
Producent

2007-08-01 14:12
finns juh hur många som helst....70% av alla hiphop man ser på MTV osv suger kuk....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2007-08-03 09:49
^^och det är även Whoa!

2007-08-03 13:25
slim solle
Word

this is why i'm hot

I'm hot cause I'm fly, you ain't cause your not

den raden säger det mesta

2007-08-03 14:27

CASE CLOSED!!
hahaha det har maste vara den ABSOLUT samsta "hiphop" laten. prove me wrong

(ps. det ar inte pa skoj. vart o namna e kanske att bada rapparna e oppet homo)

Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2007-08-03 17:01
Har bestämt mig för å lägga ner å diskutera i vissa trådar på whoa, folk vill inte fatta va ja vill få fram helt enkelt, ingen ide å tvinga folk till å bli mer medvetna om va dom lyssnar på...

hiphop är ALDRIG våld, hade en rocklåt handlat om massa sätt å döda folk hade alla här inne sagt att de va värdelöst...hur annars ska man tolka raderna, eminem säger att hiphop e våld, inte den mest långsökta slutsatsen genom tiderna, dödar man folk för att man inte kan skilja på hiphop å verkligheten är hiphop annat än våld, simple as that...sann jävla idioti...

ja va ung å dum när ja skapade min whoa profil, men charmen i mbma har aldrig varit våldet utan deras utsökta wordplay, kan fortfarande lyssna på dom from time to time men dom är inga idoler, nu för tiden kräver ja mer av min musik å ja får ut mer av de än varenda gangsta wannabee här inne. and that's that.

å våld presenterat på smaklösa sätt är aldrig konst, isåfall får du fundera lite över va konst verkligen innebär, någon som skulle kalla steven segals filmer för konst??

2007-08-03 18:49

D4L - Laffy Taffy!!!!!!!!!
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -

2007-08-03 19:33
when the music stop's handlar ju om att dom blandar ihop real life = våld, med hip hop = musiken.

eller har jag fattat det fel?

"det är galet, sättet vi beter oss på när vi blandar ihop hip hop med det verkliga livet, när musiken stannar"
witty unpredictible talent and natural gang

2007-08-03 19:43
jan-t
intressant tolkning å rätt logiskt, men isåfall skulle ju eminem va tidernas störsa massmördare, tror han menar tvärt om; att de e galet hur han agerar när han drar pistoler mot folk i verkliga livet istället för å bara snacka om de i sin musik

2007-08-03 21:51
Miki - Hey Miki totalt jävla värdelös

Håller med. Det sämsta jag hört utan tvekan. Hittar inte orden att beskriva hur dåligt det är.
Videon var nog också den sämsta jag sett. Le för fan!
http://www.toptensomething.blogg.se

2007-08-03 22:04
Mims - this is why i´m hot

allså..........this is why i´m hot. I´m hot cause you´re not .....jävla dagis rimmare
JKIBMM

2007-08-03 22:05
intressant tolkning å rätt logiskt, men isåfall skulle ju eminem va tidernas störsa massmördare, tror han menar tvärt om; att de e galet hur han agerar när han drar pistoler mot folk i verkliga livet istället för å bara snacka om de i sin musik

läste du inte mitt jävla inlägg i eminem tråden eller är du bara allmänt efterbliven?

2007-08-03 22:11
The Game- Ride or die
NEJ! VAFAN?! Hur kunde Game göra detta?
You remind me of school on a Sunday, No class
/Pick It Up- Redman

2007-08-04 16:28
mims this is why im hot
www.markemusik.se
www.twitter.com/markemusik
http://mekkeriet.blogspot.com

2007-08-04 17:15
kolla min lank sa kommer ni andra er
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2007-08-04 17:33
isofu:

HAHAHAHHAAH SOCE FOR PRESIDENT!
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2007-08-04 17:40

okej... det var faktiskt jävligt dåligt. men det måste väl ändå finnas underground pris respektive comercial pris?
soce o deadlee vinner ug. nöjd nu isofu? :)

Rhetoric

2007-08-04 19:12

2007-08-04 19:39
okey dne där låten var ruskigt jävla dålig också (syftar på Soce & Deadlee)  ...tycker ändå beaten är lite charmigt dålig :P

men mims stör jag mig på så jävulst....kan någon köra över han med en gaffeltruck?
JKIBMM

2007-08-04 22:41
Rhetoric P22 haha jo d stammer. nu e ja nojd

Winner of Wackness Awards: Commercial Genre

Mims - This Is Why I'm Hot

Winner of Wackness Awards: Underground Genre

Soce feat. Deadlee - Looking Back

Vinnarna valde att inte halla nagot tacktal

2007-08-05 00:32
I can sell a mill sayin nothing on the track!

Eller va Mims rappare tycker jag beskriver honom bäst. Och även vart en del av hiphop'en. Det spelar ingen roll om du har skillz eller om du är skit dålig. Bara du kan säljer...

2007-08-05 01:04

nufortiden tjanar man inte pengar pa att rappa. Man tjanar pengar pa att tjana pengar.

Producent

2007-08-05 01:37
detta är en kass låt...

borde fan nomineras till väldens sämsta hiphop låt...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2007-08-05 02:01
Fumez

"70% av alla hiphop man ser på MTV osv suger kuk...."

beror ju på hur man känner angående det, frågar du mig så är det till och med skamligt att kalla de som spelas på mtv som hiphop, för hiphop.. Jag tycker att dom har tappat greppet om saker o ting på andra sidan klotet.. staterna då..

måste nominera några som alla andra har nämnt..

Miki - Hey Miki ( blev ärligt besviken efter de gamla med spotrunnaz, han kan slänga sig i väggen om han ska komma med mer sånt här piss.. )

Mims - This is why im hot ( förmodligen världens sämsta låt någonsin.. )

sen enligt mig själv, allt med akon, 50, lil wayne, birdman, young joc, p.diddy, young jeezy och alla dom andra som har kommit upp utan någon som helst talang, eller haft det i början o sen slarvat bort den pga. girighet osv.. tycker knappt om den amerikanska hiphopscenen längre.. finns gammalt bra o lite nytt.. men inte i stora mängder direkt.. out!

2007-08-05 11:15
Jag håller med Fumez
Average homeboy SÖG!

2007-08-05 16:37
Foxx feat. Webbie & Lil Boosie - Wipe me down

2007-08-06 17:09
"im the pink panther, man my panther is pink"
eller va fan han säger, fyfan!?

ALLT med Dipset är det sämsta någonsin gjorts.
IT'S THE ROC!

2007-08-06 17:11
laffy taffy
http://www.myspace.com/dirtydonline