Lil wayne WTF?
Seriöst vad är det som händer med folk, blir fan chockad över all uppmärksamhet och props som lil wayne får nowdays. Han promotas som "best rapper alive" osv och det släpps massa jävla tapes med honom varje vecka. Hur kan man ens tänka tanken att utnämna honom till en av dom bästa, helt sinnesjukt enligt mig. Hur kan denna viskande väsande lilla snubbe nå så många? Visst gjorde han ett bra jobb i de gamla cashmoney/Hot boyz dagarna, men med dagens competition har inte mkt att hämta. Är det bara jag som kvävs av all hype kring honom???
You are the one who go get the OG´s, im the one who the OG´s go get.
Han promotar väl sig själv som 'the best rapper alive', de är fan en helt annan sak. Och nej, jag tycker oxå att han suger ganska hårt.
och ja... :D:D nej ja ja ne.
en gång bling bling alltid bling bling
njut
han har ju roliga rader :)
Håller med Lionofjudah helt. Tycker han är en av de sämsta rappare jag någonsin hört om jag ska vara helt ärlig. Nu när jag tänker efter kan jag inte komma på någon som är sämre.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
de kommer upp flera sånahär trådar om lilwayne hela tidn o alla tycker olika , jag säger bara THE CARTER II är grym ...
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset
Hitta en rappare som inte tycker att han är "the best rapper alive".
PS. Your cunt is in the sink
gillar hans vers på den där låten på kanyes mixtape starkt
haha tyvärr så kan jag inte lyssna på lil wayne.. sry har ba hört 1 vers från han och d e från 'we takin over' han e ba sån som jag hatar.. tyvärr hur bra han är... samma gäller fotbolls laget ac milan .. just hate 'em :)
Tutilooooo
Allt har sin tid. Lil Wayne hade inte funkat i mitten av 90-talet. Men det funkar nu. Och många grejer från mitten 90-talet, hade inte fungerat idag heller.
At the gates of Eternity...
dagens competition?
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
sån hatare, om du skulle lyssnat på han skulle du förstå..
Vad vet du om plastpåsar med dragkedja?
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
sån hatare, om du skulle lyssnat på han skulle du förstå.. Det roliga är att jag förmodligen lyssnade på Hot boys och hela cash money klicken innan du ens var född. Så detta handlar inte om att hata, försöker endast förstå hur han själv och hans nuvarande fans kan hypa honom så oehört när det finns så mkt annat bättre på marknaden.
Håller med de flesta här i tråden. Han sög i Hot Boyz och han suger nu.
förstår inte heller hur den här mannen kunde bli så stor när han bara lyckats få ut en enda bra låt ur sitt kapital (lovely ÄR en bra låt, faktiskt)... öht hela cash money-clicken är ju ett unikum utan like. fast det förstås, kunde dipset rocka hip-hopvärlden med obefintliga rim och rosa så kan väl lil wayne och cash money likväl... för övrigt slår det mig lite att cam'ron också lyckats bli stor med enbart en bra låt på sin repertoar... det är ju bara att imponeras av deras marknadsföring, no doubt.
hur fan kan man gråta så mycket över en rappare?
Omae wa jowai
han har en grymt jobbig röst, man tappar orken snabbt, några låtar är väl ok, men inget över de vanliga..
lill wayne må då ha världens sämsta flow, period
a nigga so hot that I give a bitch chills and if she like coke than I give a bitch hills no stilletos and pumps 21 bumps 21 jump street if anyone jumps and once you hit the ground thats when everyone stomps perry ways you weigh everyone's drunk , so its 21 jump street if anyone jumps the milli goes pow and the semi goes clap an itty bitty bullett will make a skinny nigga fat, hard body baby knockin everbody back and its money over bitches not a penny hoe scat and a beat like that til the line goes flat but in the mean time im in the bent no hat thats no top if you didnt know that on them chrome sean johns wit the gut soles black haha han mördar vad säger ni ;D YOUNGMONEY
lil wayne är bäst just nu och ni som hatar kan inte ha lyssnat på särskilt mycket av det han gjort
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
swedishrapstar: Så måste det vara. Om alla bara lyssnade skulle de komma till samma slutsats som du...eller inte kanske. Behövs ungefär en halv vers för mig för att höra hur skrattretande dålig han är i mina öron.
Det värsta är att det känns så jävla random. Dom har verkligen tagit precis vem fan som helst från södern och utnämnt honom till GOAT. Nu gillar inte jag dirty south-stilen för fem öre, men dom som gör det kan ju snabbt plocka fram fem-tio fetare MCs därifrån. Han har utnämnt sig själv och folk bara köper det, helknas.
Soul_Survivor_II P29 snälla lägg ner nu... klart det finns fetare mcs o det finns en hel del sämre men ditt hatande börjar bli pinsamt nu... kan inte du hålla dig i trådar med musik du gillar istället för o sitta o hata på sånt du antagligen inte ens har lyssnat in dig speciellt mycket på?
Omae wa jowai
=P asså inte illa menat man men man blir lite trött på folk som bara ska spy ut galla över nån artist dom aldrig riktigt lyssnat på... men om du ska testa nått så testa hans carter II
Omae wa jowai
Nej, jag tar inte illa upp, det var ett bra råd.
Weezy är en av mina absoluta favoritrappare vid sidan av Juelz "The Best Ever" Santana och Nas. Lyssna igenom The Carter II så förstår du säkerligen varför så många uppskattar honom. Han är ett geni, underbar musik. Den mest laidbacka och slappa rapstilen och rösten på hur länge som helst.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Alltså shit.. vad har hänt med hiphopen? "lil wayne är bäst just nu..." Ok.. jag ska ge den här skiten en chans och inte bara hata stenhårt.. Ni som lyssnar på typ paul wall, lil wayne, T.I och alla andra i den klicken som enligt mig suger stenhårt.. Vad är det ni har fastnat för? Vad gör lil wayne som är så jävla bra, jämfört med rappare som Pun, Big L, KRS, Papoose, Jay-Z osv osv? Jag har verkligen försökt att sätta mig in i söderns hiphop.. men det går fan inte.. jag tycker verkligen att det är pinsamt dålig musik.. Man skulle kunna jämföra det med t.ex Punk utan elgitarr, eller vad som helst.. Berätta nu.. vad gör söderns hiphop som är så bra? (Vill inte ha kommentarer som typ.. "men vafan.. du kan inte ha lyssnat mkt.. har du hört bla blabla", utan jag vill ha svar från folk som uppskattar hela den här crunkgrejen) peace n love
I'm breakin hottie hearts, niggaz drop when my shotty sparks/ It ain't no food in my fridge; just body parts/ - Big L
Philosofen P17 - Jävla idiot , läs tråden... Tyvärr får ja fan säga att soul survivor är fan en idiot i den här tråden också ... THE CARTER II är GRYM! hans flow,texter och beats blir en grym kombo av södern... OM NI SKA HATA GÅ TILL 50cent tråden eller g-unit/ the game för där har ni skit o klaga på
klove P18 Hmm..det var just sånna kommentarer jag inte ville ha.. och som du sa "läs tråden" .. tråden handlade om att lil wayne är överskattad.. så det är väl du som borde läsa tråden isåfall.. Och att kalla mig (och även Soul_Survivor_II) för idioter, bara för att vi har annorlunda uppfattning.. det är bara omoget.. är du säker på att du är 18? Men som sagt.. vore schysst om nån seriös person kunde svara på mitt förra inlägg.. peace.. ps. Klove.. du har just skämt ut dig själv.. ds.
I'm breakin hottie hearts, niggaz drop when my shotty sparks/ It ain't no food in my fridge; just body parts/ - Big L
weezy kncker förstår inte hur folk kan klaga på honom,, han e en utav dem bästa lyricists in the game just nu.... jag hatade honom oxo way back i den gamla cash money men killen har utvecklats drastiskt.. carter 2 dödar o carter 3 kommer bli ännu bättre,,, så alla hatare ta till er honom o lyssna inte på we takin over versen och dra era slutsatser
vad e det med denna killen och 'carter' har han ingen fantasy eller tycker han om sitt namn så mycket att han döper sina album till det?
- Aiint a damn thing changed, bitch.. Protect ya neck....
förresten så är we takin over versen bra, för att inte tala om hans remix på den...
Vad vet du om plastpåsar med dragkedja?
Philosofen P17 jävla idiot ! läs inläggen av folk som diggar weezy jävla lallare
fö fan Philosofen P17 tror du att det handlar om eran uppfattning eller? bara därför jag hatar g-unit/game/50cent all that shit så går inte jag in i varje tråd o skriver att dom suger
klove P12 Du tror inte jag har gjort det eller? Det är skitbra motiveringar.. "ALLTSÅ SHIT JAO!! HAN ÄR BÄST I GAMET JUST NU!! FETT MED G4NG5T4H!!" Du som verkar gilla honom.. berätta utförligt vad du ser hos killen som är så bra om du jämför med någon jag håller jävligt högt.. t.ex Big L ..
Mm smart du är "mannen" att du ber mej gämföra Big l me lill weezy .... " I don't get it somebody gonna die tonight I know my vibe is tight and I deserve the throne and if the kid ain't right then let me die on this song " säger fortfarande lyssna på the carter II , drar asfina rhymes...
har sagt det förut och säger det igen, världens mest överskattade artist, alla kategorier.
fan snubben har varit med länge nu han är tung, titta på alla ni som klagar och inte kommit nån vart,
Phibes
Ghostwritade inte Gillie The Kid for Wayne på Carter II ? (enligt Gillie iof)
om det är han som gjort "i miss my dawgs" så är han ju klockren, skön röst också...
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
the carter II säger jag bara..
"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
klove P18 Varför kan man inte jämföra wayne med L? En MC som du tycker är bra, mot en MC som jag tycker är bra.. som gör inte exakt samma musik.. men det ligger ju i genren hiphop, så varför skulle man inte kunna jämföra?
Retard: " weezy kncker förstår inte hur folk kan klaga på honom,, han e en utav dem bästa lyricists in the game just nu...." LOL, kul kille.
Jag tyckte inte om Wayne förut, men han har vuxit sig fast på mig...
Philosofen P17 därför när L dog så växte inte han bara som kändis utan som artist och allting han hade gjort blev heligt... whatever ja orkar inte sitta o försöka förklara för dej varför jag gillar han när jag har sagt det minst fem gånger redan i tråden
Haha, vafan, Lil' Wayne är så långt ifrån GOAT man kan komma.
Philosofen P17 varför ska vi jämföra weezy med big l? dom har inte ens samma stil.. det e ungefär som att jämföra ett black metal band med the vines... jag gillar både weezy och big l.... skillnaden mellan söder och new york är att i NY e "vad du säger" som gäller i södern e det "hur du säger det" man har skönare flow i södern helt enkelt sen tror jag faktiskt inte att man säljer platina om o om igen om man är en dålig artist... sen kan du väl ge aktuella rappare som exempel istället för en massa före dettingar som jay, pun o big l varav 2 e döda... papoose e grym han med men han har ju inte direkt bevisat nått försäljningsmässigt men han verkar ju gilla södern han med iom att han e med på en hel del söder artisters mixtapes peace
Omae wa jowai
i NY e "vad du säger" som gäller i södern e det "hur du säger det" Big L är väl i allafall en MC som levde på
hur han sa det, hade han inte sagt alla saker på ett så roligt sätt så hade han ju varit världens tråkigaste rappare.
Bloggade loss lite om Weezy idag, läs själva
här om ni pallar...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.