Så, igår läckte albumet ut på internet. Kanske Kanye har en chans ändå?
At the gates of Eternity...
kanyes har också läckt.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Spontant känns den tråkig, speciellt med tanke på att halva albumet har läckt i förväg.
still will kill e ju blytung
Yáll pussys shotin up cars n SHIT , shot em in da mouth see how many bars he SPIT - young buck
Yun DI : Har den det? Åh fan! :)
At the gates of Eternity...
AAaaaaaaaaahh orgasm!!!! DEN ÄR SÅÅ SKÖN!
är det någon poäng att lyssna på en clean version av ett fifty-album ?
Finns ett par riktigt heta track, dock så väntar man ju på att "dirty"-versionerna ska komma ut så låtarna flyter bättre. Tycker nästan de flesta låtarna är bra, några undantag finns det ju ofc. Väntar med spänning på att albumet ska släppas så man får höra låtarna utan censur. =D
"I have a RIP sign on your myspace page" asså skivan e stabil om man bortser från dem mesiga låtarna. Tony Yayo gör bästa inhoppet på länge... hehe sicken skön lirare, spelets mest underskattade!
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Movin on up är bland det fetaste i beatväg man kan komma. Till alla 90-tals slavar, ni kan inte hata på det skiten...
Crime Pays, ask the Rothschilds!
tycker albumet har schyssta låtar, speciellt den som du sa Dirty Dave, Moving on up har farligt beat. men det är ett helvete o lyssna på låtarna cleana.
asså skivan e stabil om man bortser från dem mesiga låtarna. Håller med.
fan vilka geeks ni är hatar låtar för att dom är bra och säljer bra för att ni bara vill lyssna på låtar som ingen annan lyssnar på !
How can you think on your feet has been bitten off from the knee, and down?
Bara beatet gör att man vill lyssna på Curtis 187. Nu är det bara att vänta på dom fula orden.
your heart pump project kool-aid
Bodyguardfromhell P20 Om du kommer till ett annat land, ska vi säga Somalia som ett exempel, menar du då att du ska lära dig ren Somaliska utan brytning i text & språk?
Nu vet jag ju inte om Gruvshit är utländsk, men jag tycker iaf att han inte felade någonstanns förutom tecken som ",." etc..
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
bara jag som inte fattar ett skit av skivomslaget, inte som att skivan är särskilt djup. för övrigt så digga jag snippet som fan, så blir nog ett köp den 11e
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
pappamamma X0 hahaha han tjääänar pengar på game mkt pengar på honom.. vad är det för poäng att dissa en snubbe och smuts kasta en snubbeman blir rik av ?...
Digg this!
skivan låter inget vidare.. jake one´s 2 spår var värda att lyssna på och den med akon var ok. låter jävligt tråkigt överhuvudtaget..
Keep CD alive
Fuck The Game love 2 Young Buck FUCK BLOODS LOVE CRIP
haha håll käften
Kan bara säga att curtis 187 e fetast på plattan, fett beat som fan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hur länge ska man behöva vänta egentligen??? Jag vill ha dirty versin nu!!
håller me Gaze fuck bloods
Fan skön skiva asså, men clean version suger fan på riktigt :P
^ Smart sagt.
kassa beats. 50 e history
helvette asså skivan var verkligen skit, fitty har inte kommit mycket längre än pistoler med sin lyrik. var nått enstaka bra spår på skivan... kanye's skiva var verkligen sjukt mycket bättre!
Tycker skivan håller bra klass..gillar den med än the massacre, fast chanslös mot Get rich or die tryin.. Ser fram emot 28 feb nu..Before i self destruct
Dirty-versionen av skivan finns ute nu.. Fetaste låten på skivan: "Curtis 187". Tycker nästan alla låtar på skivan är riktigt tunga mer eller mindre. Dom enda låtarna jag inte gillar är väl isåfall "All Of Me" samt "Fire". Btw creds till Havoc för hans feta beats. =D
sämsta 50 skivan hittills och det lär ju inte bli bättre tror ändå att 50 säljer mer eftersom alla wannabe gangsters där ute kommer köpa skiten........
David VS Goliath
Fiffty cent....justin.....timberland......god daaaamn...she,she..she waaants it....
JKIBMM
Timbaland* ...årets felstavning
JKIBMM
Dirty ute, Curtis 187 blir bara bättre och bättre.
your heart pump project kool-aid
Dre och Snoop har sagt själva att Game e bättre rppare än 50, ja litar mer på dom och mejj sj än massa kommentarer från G unit wannabee folk, CiaOoOo
DavidZ X0 mm det har dom va? Jag är inte en stor fan av 50 eller Game men båda har gjort ett par bra låtar.
Shuu
DavidZ X0 Lmao ofta Dre har sagt det
Fan, inte mycket till album de här. Det ända som jag tycker är någolunda fett är beatet till ayo technology. sen är resten crap. glad att jag laddade ner ist för att köpa skiten.
Högt liv
Hela skiten är ju fan... Skit.
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
Har svårt att tro att Dre har sagt att game är hetare rappare. Skivan Växer...Solklart bäst Curtis 187
underhållning på hög nivå..
R.I.P. Big Moe
Southside, I make the best of the worst/We got to share the same bitch, okay I go first. chea
Man down var ju helt jävla dötung, överlägset bästa på skivan.. Älskar basgången i den låten. Resten gillades inte.
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
Mycket snack om vilka som köper skivan. "Alla wannabe gangsters kommer köpa skiten" blablabla, "G-Unit wannabe folk" blablabla, och jag vet inte.
För att sedan inte glömma alla totalt oväsentliga kommentarer som snitch, G-Unot, osv.
Snorungar, sätt er. Man köper/lyssnar på musik man själv vill lyssna på för att det helt enkelt är skönt att lyssna på, eller? Skjut er själva om ni tror något annat. Sätt inte en etikett på folk pga deras val av musik/artist.
Och ja, alla ni som skriver minst 3 inlägg om hur kass han är, ALLA ni har skakat till "in da club". Påstår ni annat så lever ni i förnekelse. Personligen så gillade jag inte skivan. Det fanns några sköna spår men som album var det här hans svagaste.
problemet för mej är att han står kvar på exakt samma ställe som alltid. har iofs inte lyssnat igenom hela skivan ännu men det jag har hört låter mestadels som en upprepning på tidigare grejer. då köper jag hellre kanye istället..
Keep CD alive
power of the dollar, get rich or... det är bra album, allt, JAG MENAR ALLT efter det SUGER, även om G-Unit plattorna har nårra ljusa och grymma spår så SUGER ALLT!!! enda som är värt att lyssna på är Young Buck vad gäller G-Unit, o fan händer med M.O.P. , har dem släppt nåt? isf är det bra?
I be around, just out of sight
M.O.P är för tjocka och lata. 50 har sagt att han inte har råd att supporta några 3-ben:ta hästar. They need to hit the gym first.
Yun_DI, driver du med mig eller?
I be around, just out of sight
50 har själv sagt att dom inte släpper nåt pga av dom själva.. mop då..
Kan ju vara att det främst är pga av mop själva men 50 sa såhär:
Weren’t you trying to hook M.O.P. with something like that? Yeah, I had M.O.P. live at my house for six months.
Is it true you were offering them a G for every pound they lost? Yeah, M.O.P., they just ain’t after the same thing. They are a great group. They got music I’d love to put out. I’m just not going to bet on a horse that got three legs in this climate. It won’t win a race.