50 Cent - Curtis
Fully loaded clip, Straight to the bank och Amusement park är ju hur feta som helst! Tror albumet kommer bli hur fett som helst! fifty! \o/
Nizzy bara fört du nt kan bättre ! S-U-C-K-A
YeeeY YeeeeeeeeeeeY
har han släppt ngn ny video till plattan än lr?!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Han snackar om att mycket av materialt på nya plattan "utspelar sig" innan Get Rich... blir nice o höra vad som kommer ur snubben!
har han släppt ngn ny video till plattan än lr?! Den ska släppas i slutet av maj. Om den hamnar på internet innan dess vet jag inte men definitivt i slutet av maj!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Amusement Park
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
G-G-G-G-G-G UNOOOOOOOOOT
Behöver beats !!
G-G-G-G-G-G UNOOOOOOOOOT Kom igen, det e 2007 inte 2005. Håller folk fortfarande på med det?
japp d gör folk :D G-Unit is dead! G-G-G-G-Unot ! The Black Wall Street!
HipHopKid P17 fifty säljer nog iaf 5 mill.
50 kommer nog sälja mer på första veckan än va game sålde på hans förra platta
Digg this!
Ska bli jävligt intressant.
A historian is a prophet in reverse
HipHopKid P17 smart att säga "G-unit is dead",när tråden liksom handlar om 50 cents NYA ALBUM.lite motsägelsefullt eller vad det heter.
AayFukYuuuu :@
G G G G G U...
http://myspace.com/etownbeats
men d e väl inte G-unit som släpper en platta ? d e en soloplatta med 50 Cent!G-G-G-G-Unot!
sherifo P19 50 kommer nog sälja mer på första veckan än va game sålde på hans förra platta If you sell platinum it got nuthin to do with luck/ it just means that a million muthafuckers are stupid as fuck/
8 diagrams!
men d e väl inte G-unit som släpper en platta ? d e en soloplatta med 50 Cent! G-G-G-G-Unot! 50cent Of G-unit . Idiot.
AayFukYuuuu :@
saatanes vad jag stör mig på folk ibland. bra musik är bra musik oavsett vem som beefar med vem.
don't watch me, watch yourself
HipHopKid Jag fick en sån känsla av att du är likadan som en snubbe vi träffade på en spelning för ett år sen; G-Unot t shirt på sig, men när det börjar bli dags att softa i logen, så diggar han G-Unit låtar och kör på scen med jackade G-Unit beats... fruktansvärt. P.S.: The Black Wallstreet är taget från JT The Bigga Figga. Det där med att vara otacksam verkar vara ett bestående drag när det gäller Game, även om han är bra rappare.
HipHopKid The REAL Black Wall Street menar du eller? Sätt dig.
jt the bigga figga gav the game det namnet att göra vad han ville med det, men otacksam mot många är han ändå tydligen...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
slim_solle P20 aa men om man säljer 11 millioner på en skiva och 9 milioner på den andra då betyder det nog att folk gillar vad man släpper... många av er som är emot 50.. jag kan inte förstå riktigt varför ? snubben är en musiker.. förut släppte han lite mer menings fulla låtar nu släpper han hits, är en artist plötsligt dålig för att han vet hur man säljer skivor ? är en artist dålig för att han vet hur man skapar hits? game är dödats sig själv med att släppa diss efter dis mot 50.. 50 släpper inget mot honom för att han är smart han vet att han tjänar pengar på game .. om det är nån som är stupid så är det game med hans menings lösa dissar
Digg this!
Producent
2007-05-13 01:58
Jag visste inte att 50 var en musiker. Personligen gillar jag inte hits så mycket, hur mycket de än säljer. Finns vissa låtar jag gillar men jag gillar mer klassiker.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
ja och det kan jag förstå och respektera.. men varför hata 50 bara för att han är främst med att göra hits ?
Digg this!
Producent
2007-05-13 13:58
Jag håller med dig. Jag hatar aldrig, det är bara bortkastad energi.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
50cent är mer en artist jag aldrig skulle för få mig att köpa en skiva av, eller överhuvudtaget spela en låt av. Det jag hört är katastrof, och kallar du en person för musiker för att man står och flashar magen med tatoos på för småbarn, så får det stå för dig.
Keep crushin'!
Producent
2007-05-13 15:36
Det får stå för dig, sherifo.
Stizze P22 du tror inte det är du som har missförstått det eller ? är 50 cent den första som visar magen och sina tatoos i tv är han den förstra som visar sin bling bling i tv ? vad har att vara musiker med videon att göra.. 50 kan göra en hit som folk dansar till i klubben 50 kan göra en skiva som 11 millioner pers köper... i slutändan vill vi alla ha underhållning.. vissa underhållser sig genom att lyssna på 50´s musik andra underhåller sig genom att snakka skit om honom hursomhelst så kretsar det runt 50.. han är en musiker och en entertainer
Digg this!
Tänkte skriva precis vad sherifo skrev. 50 cent skiter väl i er som hatar? Han säljer fortafrande massa skivor, fyller arenor på 15.000 och kan åka vart fan han vill o köra en konsert. samma promoters som bokade jay z i europa (utan typ london och paris) bokade in jay-z för 3000 pers.. sen bokade de 50 för minst 12.000 pers arenor. moeny money money fame fame fame
The business is entertainment.. And what entertains the customers is the sight of blood..
Om ni snakkar om säljningen så tror jag inte att "Curtis" kommer att sälja mycket. Dessa dagar så laddar man ner... ingen pallar köpa. Det är sant att en musiker eller artist ska tjäna in sina pengar, men är han bra eller är han dålig? För mig är 50 en bra lyriker ibland... ibland gör han bort sig bara. men som sakt, Kvalitet > Kvantitet
50 cent släppte get rich or die trying 2003 då laddade folk ner förfullt... folk köper skivor som är prisvärda.. om 50 släpper en skiva med en massa hits så fins det stor chans att han kommer sälja ganska bra ändå... 2005 släppte sin andra skiva ... den slog record han sålde 1.4 mille på 4 dagar... det känns som att han kommer sälja platinum iaf.. men man vet juh alldrig med försäljning man kan bara spekulera inom det.. så du kanske har rätt
Digg this!
50 Cent är ingen musiker, han är en entertainer . Och är man i show biz, så ska man bete sig exakt som han gör. Det handlar om 20% image, 20% bra beats, 20% hit-texter och resten business. Tror ni alla hans pengar kommer in via musiken? Killen gör en miljon andra saker vid sidan av musiken.
At the gates of Eternity...
att säga att han inte är musiker är vell ändå att ta i lite grann.. alla som gör musik är juh musiker oavsätt va det är för musik eller vad man vill tycka om den musiken...
Digg this!
Producent
2007-05-14 23:08
Musiker är väl folk som spelar instrument? Han är en rappare, en underhållare eller kanske t.o.m en mc eller sångare.
men det är juh musik som du lyssnar på eller hur? musik som han har gjort.. en sångare är väl oxå en musiker...
alla som gör musik oavsett om dom spelar eller sjunger eller rappar tillhör det vell ändå "musik" och då är man väl en musiker
Digg this!
Producent
2007-05-15 00:48
Är en producent, kompositör, dirigent eller en ljudtekniker också musiker då?
HipnotajZ P16 "Money money money fame fame fame" Och det gör hiphop bra då eller?
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
om du tänker efter så är väl en producent mer eller mindre en musiker... måna producenter använder instrument när dom gör beats .. kanske en synth men dom skapar juh musik..
Digg this!
Producent
2007-05-15 16:58
Lite tur har han väl haft också? Och en en cool image.
Skulle vilja påstå att allt kommer ifrån en ihopfixad image.
Keep crushin'!
Albumet är mkt fetare än massacre och get rich tillsammans
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Det som dock är intressant, är faktum att det sitter folk i byar i Sverige och avgör vad som är lögn och inte. Hur fan vet du hur hans liv såg ut innan han blev känd?
hhaha ingen på whoa verkar bry sig om femti. stackars honom.
"People are always like; 'Why you never smile in pictures? Cause there aint that much to smile about, I'm dead serious about this." - Papoose
fan vilken businessman den snubben e
De finns 100st fifty trådar, no wonder why trådarna ser helt döda ut,
Klockor Till Salu!
[email protected]
Ill still kill kommer pumpas i bilen. Annars var väl skivan bättre än Massacre men inte i närheten av Get Rich.
your heart pump project kool-aid
i'll still kill man down my gun go off movin' on up curtis 187
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit