fett intro på videon, älskar enkla smartheter även om dom är på låtsas känns dom verkliga
www.alexanderadiels.com www.soundcloud.com/alexanderadiels
Öron och ögon godis!
This is the Yankees, 10-nothin', killin' the Sox - Masta Ace
folk slår mig i skallen med en fot men jag tycker nas låter tråkig på den här låten
www.alexanderadiels.com www.soundcloud.com/alexanderadiels
Timeless, so age don't count in the booth, when your flow stay submerged in the fountain of youth
Chai-Of-Lattshoo sa det, basically.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
det finns alltid nåt ni skulle klaga på låt det va! hur orkar ni?
det är ju kanye som har tagit iniativet att samla ihop dem vafan.. det ska han ha credit för! han hade lika gärna kunnat spela in en låt med typ gwen stefani och tjänat jävligt mkt mer cash..
Västkust Rockerz
går inte att se videon kan ni länka till någon annan sida?
David VS Goliath
man kan ju undra varför kanye var den enda som inte fick rappa acapella... kanske beror på att han suger?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hiphopen levde men dog 07-03-02 22:09
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
diffused P24KRS One sög också alltså?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha =D
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
KRS var bäst på låten enligt mig, efter det Rakim. Sist Nas, räkna ut vem som blev trea då. Tycker dem "valt" två äldre, en hyfsat gammal (Nas) och en från dagens, Kanye. Jävligt bra låt, video, allt.
riktigt fet låt, tycker kanye är fet faktsikt..å självklart alla andra
lurade tre och försvann
so e låten beställd av nike för classic air force ones eller?
förstår inte varför så många hackar på kanye. han är inget som jag vanligtvis lyssnar på och han känns ju rätt out of place i sällskapet MEN han klarade sig utan att framstå som ett komplett arsle, vilket är mer än vad man kan säga om väldigt många rappare när dom ska dela bås med KRS, Nas och Rakim
Okej jag rådiggar den här låten... nån som vet var man kan fixa mp3an i bra kvalitet?? Hittar bara en som låter fucked up.
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
LÄnken?
...:::KING HOOD MUSIKEN I DIN SPEAKER:::...
Riktigt fet låt och video....
David VS Goliath
Ingen som kan hooka länken?
...:::KING HOOD MUSIKEN I DIN SPEAKER:::...
KRS är rolig. PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
todilo hahahaha :) riksfet låt annars.. nästan så att man pumpat sönder den senaste veckorna..
..
Kanye kunde inte flowa på det beatet, tyvärr. allt annat var tuuungt ! Sjuk collab. Introt på videon med Premier var klockren. =)
Mind>Money ...
vill ni ha en annan låt med en sanslös samling legender på, så lyssna på class of 87, med Kool G Rap, Big Daddy Kane & KRS-One från tony touchs the piece maker
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
FET LÅT HELT ENKELT... sluta böla om vem som är vad . enjoy
även om det är legender på micken (utom Kanye) så är det såhär en riktigt tung hiphop video ska vara enligt mig, dem borde bara klämt in lite breaking
I be around, just out of sight
funkyass ja, men denna tråden är lika gammal som låten...
I be around, just out of sight
Riktigt fet låt! Och fet sampling från carl douglas - witchfinder general (1974)!
´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º> www.beatheartsblog.com
Ere inte Dance the kung-fu dom har samplat? :P
va tycker ni om originalversionen, alltså rick rubins?
Keep CD alive
tycker fan att Jay-Z borde varit med
IT'S THE ROC!
allt i denna låt är bra förutom nas han e värdelös.. me tankepå va han egentligen kan göra på premier beat... buu nas pajjr den
"Don´t even look like a rappa´, a revolutionarie!" / Skoob
demento: nä, google kände igen den :-) Tänkte bara vara lite schysst och dela med mig eftersom det var det första jag undrade när jag hörde låten....
´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º> www.beatheartsblog.com
wtf , jag hör bara samma rappare hela tiden `?
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?