tre legender på en o samma låt...hiphop is alive :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker den var skitfet, men det var nästan så att Kanye inte borde ha varit med :/
Yeah, you know..
Yeeeess fresh video! Har diggat låten i 2 veckor, skönt att videon kunde leva upp till låten också... Peace
Mixtape OUT NOW! Featuring DJ Lp2, Jim B, Dj Netik, DJ Bobbybob, Faye Medeson, Artform etc..buy at: www.myspace.com/mctia
kanye gjorde rätt så bra ifrån sig ändå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sjukt bra låt. Pumpas varje dag. Skön video. inga konstigheter. Straight up classic!
http://www.innuce.nu
Kanye sinkade låten, men den var jävlit bra. Produktion lyser igenom.
Keep crushin'!
Asså vad ihelvete gör kanye på låten, han är ju så keff att man mår illa. jävla gnäll rap asså...
Grym låt, beat och video fast Kanye kunde man gott skippat ja...
Japp, men låten hade ändå varit bättre utan honom. Han lär ju inte ha varit med om det inte var "hans" låt heller...
Orka hata på kanye han va bra, han är bra på det han gör.
Sluta hata för att han inte är från the golden era
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
visste inte att det var hans låt. inte så konstigt då, men han suger fortfarande och pajjar refrängen.
Denna låten är tung men som sagt man kunde skippat Kanye. Tycker inte han passar in där bland legenderna sen är hans vers inte så fet heller. Rakim is killing it! Soft med video också.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
fy fan va fet låt. Sjukt feta målningar också. Kanye hör inte hemma här dock
SKU - SKU - SKULASON!
Killen har vunnit en grammy för båda sina album, han är bra och jag tycker han gör det helt OK på den här låten.
your heart pump project kool-aid
kanye passar skit bra in där!! han gör jätte bra ifrån sig!!!
ser nästan ut som tat cru målningar (kan ha fel , är ingen graffare :P) riktigt tung låt måste jag endå säga !!!!!!!!!!
tråkigare rappare än kanye west får man fan leta efter.
SKU - SKU - SKULASON!
^^eller bara gå till whoas audio forum
fett!!! hata inte på kanye han e skön..
Street savvy
Skribent
2007-03-02 15:26
"Since 86 showing the crowd what I'm about And they still wanna know when the album comin out" Rakim var fetast, KRS snäppet efter. men, Kanye var väl inte så dålig ändå?
sjukt nice, detta ar det man langtat efter... Synd att dem inte visar mer av malningarna, dem kunde kort mer av beatet for att visa malningarna. tycker kanye west ar en bra emcee, men han passade inte in, hans satt och rimma pa passar inte in pa ett premo beat, hans rost ar kanske fel for beatet med. men tycker dock inte han pajjar laten.
I be around, just out of sight
Fresh2Death P0 haha du har en poäng.
SKU - SKU - SKULASON!
Detta är remixen. Orginalet gjordes av Rick Rubin
http://www.iamthereasonwhy.com/
Tung!
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Crunk_Dude, har för mig att det stog i tråden om mp3an att låten gjordes till en Nike-reklam. Va förresten inte ordningen annorlunda på mp3an, först va väl kanye, sen nas, krs å sist rakim?
Tobey jo precis den ordningen är det på mp3an
"tre legender på en o samma låt" Fem skulle jag vilja säga. Säga vad man vill om Kanye, men legend är han :) Om videon börjar visas på MTV så vet vi ju vilken rappare vi ska tacka också ;) Visst, Kanye känns lite malplacerad, men finns så många mer rappare som skulle varit värre. Så jag är nöjd.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Ps. Beat- och videodroppen på Nas vers är ball!
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Oh you went platinum, yeah thats nice Now let me see you do the same thing twice.
Jag säger bara en grej, Krs-One + Dj Premier skulle varit sjukt..
Kanye lägger det rätt okej ändå tycker jag, men att han är en legend.. njaa
långt ifrån legend... men vrf hatar alla på han bara för att han inte vart me sen day one som någon tidigare sa, även om han inte lägger den lika bra som dem andra gör han bra ifrån sig, helt OK asså, men ni får de o låta som att han vart helt genomrutten lr nåt
Så, jävla hett.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Producent
2007-03-02 22:09
aaaaw yeah, its dat shit, IT IS ALIVE, fuck ya bicthes who doubted hiphop, it is alive and will be alive as longs as cats like these keep it alive !
Since 1984 @realgizlee // twitter
vafan har dom med kanye west för? han suger ju! han platsar inte bland dom andra osm är storheter.
jättetrist beat, kanye är jobbig. kul att nas steppar upp sitt weak game för en gångs skull i alla fall.
Fuck Batman and Robin, I'm robbin with a bat man... http://boegballe.tabulexnet.dk/
Kanye West legend? Tillåt mig små le
Keep crushin'!
Underbar.
www.lookaliqe.info.se www.myspace.com/lookaliqe www.myspace.com/chrislookaliqe
Vilken video, vilka beats och vilka jävla legender. Det här är fan det fetaste jag sett på år och dar.
Det är klart att Kanye ska vara med. Han gör det fan grymt på den här låten.
vfan man måste få sånna låtar o spelas på Mtv o sånt, så det e klart att man ska ha kanye även om ja tycker han e sämst av dem, men vfan kanye e producent och han e bettre än 80 % av den dåliga rappen så kommer ut nu
Kanye är en legend och kvalar lätt in på låten, hans vers är dessutom grym. Det är bara ni som är retarderade och inte har fattat att hiphop förändrats sen Illmatic.
jäävligt fet låt! jävligt bra..
Västkust Rockerz
OUFF vilken line up, primo, nas, KRS och rakim, damn! Men som alla sagt, kanye har inget där att göra, detta är ju LEGENDER!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Verkar som att många hakar upp sig på att man hatar bara för att Kanye inte är från back in the days. Jag tycker inte att Kanye borde varit med för att han varken passar in i uppställningen, med sitt rappande eller sin vers. Det blir en helt annan kontrast så fort han dyker upp, det hade varit en helt annan grej om det hade varit fler rappare med samma stuk som honom som var med på låten.
Yeah, you know..
Årets låt.This is the difference between MC’ing and rap Rappers spit rhymes that are mostly illegal, MC’s spit rhymes to uplift they people
Producent
2007-03-03 16:25
sjukt fet! Kanye låter ju ändå bättre på micken än nånsin o kul o höra Rakim i sin rätta dager. beatet svårt att slå. e hip hopen på väg tibaka??
Max_I_Million vi får hoppas det....
www.lookaliqe.info.se www.myspace.com/lookaliqe www.myspace.com/chrislookaliqe