Jaylib - The Red!
Skäms du inte?
EPMD - So What Cha Sayin'
yessir!
alla beats på eminems encore, dom ä softa ä dom
njut
bränt barn har många namn
bränt barn har många namn
high-nes P26 jag måste hålla med dig om Big L feat. Big daddy Kane-Platinum plus är mycket svår att slå..
vi har även
DITC-Thick
Konsertbesökare
2007-10-07 16:01
Några favoriter: El-P - Stepfather factory EMC - What it stand for ( en nykomling för grymt beat! ) Arsonists - Underground vandal Jadakiss & Styles P - Shoot outs Royce Da 5'9 - I owe youJurassic 5 - Jayou KRS-One - I'm on the mic The Last Emperor - Do you care The Lox - Recognize M.O.P. - Follow instructionsMasta Killah - It's what it is ( om vi ska snacka tungt, här har ni tungt ) Mr Lif - Earthcrusher Ruff Ryders (Eve) - What you want Run-DMC - Rock box SOUL'd OUT - To all tha dreamersUgly Duckling - Get ready
http://enemtee.tumblr.com - Musik och kultur går hand i hand.
Inte en aning!
Wordlife no doubt baby
50 cent - the good die young vet inte varför alltid hållt det högt.. vilket jag iof gör med hela power of the dollar skivan
AIK
madvillain - strange ways wutang - i cant go to sleep dom enda två hiphop låtarna jag får rysningar av.
jusst ja. mf doom - kon karne
Dr.Dre - Still D.R.E är ju galet tungt.Mäktigaste beatet måste jag säga är Jay-Z - Blueprint 2.
Mäktigaste beatet måste jag säga är Jay-Z - Blueprint 2. vilken låt menar du? H.O.V.A hoppas jag du menar? :P annars är det lätt Jay-Z - introt på; The Dynasty Albumet. enligt mig that is.
And the money's really worthless, I'm pissing you off on purpose
wu-tang - i cant go to sleep Dizzee Rascal- Fix up, look sharp Ghostface Killah - Kilo Kano - 9 to 5 Jay-Z - Guns n roses 2pac - Ghost Ludacris - Rollout Lil Kim - Spell check Wu-tang - bring da ruckus Mobb Deep - Put em in their place Shyne - Niggas gonna die 50cent - When it rains it pours Snoop Dogg - Drop it like its hot Cypress Hill - Hand on the pump (Muggs blunted mix) Clipse - cot damn 2pac & Dr.Dre - California love Mobb Deep - Creep Mystikal - Bouncin back Paragon - Laganda Petter - Mikrofonkåt Max Peezay - Lemmeltåget Ison & Fille - Fakka ur Keffat Liv- Till mitt fru
www.ninetynineproblemsbutmykicksaintone.blogg.se
Producent
2007-11-02 21:59
Men ARGH! sluta posta listor på 16000 låtar ni gillar i varenda jävla tråd där man ska utse det bästa beatet/låten/skivan någonsin. Singu motherfucking lar!
Producent
2007-11-02 21:59
R.A The Rugged Man feat. Masta Killa & Killa Priest - Chains Prod av Ayatollah tror jag
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
50 cent - in da club bästa club beatet
Digg this!
just nuScarface - Girl you know
jag måste ju slå till med Fort Minor - High Road , gaaaalet jävla fint .
now you know.
Nas - Memory Lane
Men lika glad är jag för det!
hur kan det vara så lite j dilla i tråden
Jadu
Woow, finns så många tunga beats så det går inte att välja bara en. Men fastän jag är skeptisk till svensk hiphop så måste jag säga att Paragon - Laganda håller internationell klass!!
och vem fan är du?
nas - dance immortal technique - obnoxious immortal technique - harlem streets gangstarr - skillz dilated peoples - worst comes to worst swollen members - dark clouds ludacris - area codes ghostface killah - josephine icecube - why we thugs seriöööööst
Idiot gear med louis logic e rätt så fet. Men de måste vara nåt Premier eller Dilla beat som är bäst asså, Above the clouds e galet fet asså.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
svårt som fan, men min röst hamnar på Kenn Starr - Back At It Again Feat. Median & M-Phazes
Det finns ingen dålig musik bara olika bra
ice cream
"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change
alltså jag skulle nog säga nas - you are the man. jag älskar sånna beat gör mig lyckligtledsen. haha. men det varierar dagligen för mig.
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
alltid svårt att stämpla en låt sådär, men om jag hade varit tvungen och välja så skulle det nog varit: Souls Of Mischief - 93 til' infinity
http://www.myspace.com/choysmusic
Figge_Oni Oohh, någon förutom jag som har hört Kenn Starr :)
Beat the odds like an abusive freak show owner
bästa kenn starr e ju never too late..fyfaan
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Dr. Dre - The Watcher Dr. Dre ft. Snoop Dogg - The Next Episode Eminem - Kill You Eminem - I'm Back Eminem - Till I Collapse D12 - Nasty Mind Eminem - Lose Yourself Eminem - Rainman :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
J-dilla - so far to go. sjukt fett.common ger kärlek och d'angelo blessar
http://www.slagskottfilm.com/
Mobb Deep - Drop A Gem On Em Notorious B.I.G - You're Nobody(Til somebody kills you) Notorious B.I.G - Dead Wrong Tungsta beaten idag de varierar som sagt.
NIggaz bleed
Nas - Affirmative Action
NIggaz bleed
Att racka ner på Dance with the devil-beatet borde ge dödsstraff! Visst är det överskattat, men inte fan dåligt. Precis som alla andra har ju perioder, men Full Clip-beatet är ju riktigt bra... För att vara lite annorlunda så säger jag beatet till "En mobbad och en smutsig" - Organism 12 & Afasi (ft. DjLarge, såklart) Det är grymt skönt. Jag älskar det. Iochförsig ligger tråden på "Utländsk hiphop", men det här beatet är värt felposten xD Något som verkligen ÄR överskattat är faktiskt Shook Ones...Det är "played out" som fan, alla rappare idag har ju gjort minst en låt på det jävla beatet, släpp det! Beatet är ju inte dåligt, men det är inte SÅ jävla grymt. Drop it like it's hot är också bra, vet inte riktigt om det håller måtten, men jag gillar det.
I tego arcana dei!
Producent
2007-11-08 19:32
Att ett beat är "played out" måste ju vara det sämsta agrumentet för att ett beat är dåligt.
The_Donut P16 Reservargument: Det finns sjukt många beats som är bättre, det borde inte rankas så högt.
I tego arcana dei!
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
todilo P1 Japp, där har du det! Kalla det tråkigt, men jag gillar gunget.
I tego arcana dei!
Nu är jag antagligen dum i huvudet, men jag diggar beatet till Street Talkin' - Slick Rick ft. Outkast också. Grymt beat.
I tego arcana dei!
Hallå? royce da 59 -boom w wallla
Bästa vet jag inte riktigt.. Finns ju en del som håller hög klass. Men en jag kommer på nu är Deltron - 3030 .
... va ska du me bil o villa när du mår så jävla illa ?
Qnivqast Kenn Starr is the shit ;)
Det finns ingen dålig musik bara olika bra
The message
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Dipset anthem Daz & kurupt - RAW
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
typ valfritt från cuban linx plattan
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
Beat the odds like an abusive freak show owner
"gunz still hot" var riktigt jävla vass..
Keep CD alive